| Autor |
Zpráva |
Jumi
Člen |
# Zasláno: 28 Čen 2006 14:00
- Nahlásit
modrypes
ten kontakt jsem si dovolila poskytnout já, myslela jsem, že by vám stejně stará kamarádka udělala radost
|
Jumi
Člen |
# Zasláno: 29 Čen 2006 15:31
- Nahlásit
Tak jsem dnes malýmu ostříhala ouška a bříško a na temeni vyčesala chloupky proti srsti, aby mu tak nečněl ten týlní hrbol a on je to kupodivu fešák
To se má nevěsta na co těšit!
|
ko4ka
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 10:34
- Nahlásit
Jumi
ty brďo, nemáš fotečku?? Já koukám na našeho labrouška a on ten hrbolek má totiž taky. Asi je to znak nějaký nadprůměrný inteligence nebo co
|
ko4ka
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 10:36
- Nahlásit
modrypes
no, tak jsem ráda, že takový stavy nemám jen já, hned se cítím líp
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 14:43
- Nahlásit
JaninkaW
Jéje, dobrý den, tedy spíše raději ahoj Je fajn, že nás Jami zkontaktovala, i já budu ráda, když najdu kamarádku pro Nera a budu mít někoho s podobným raráškem v Okolí. Na mail každopádně napíšu. Těším se, zatím ahojky
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 14:45
- Nahlásit
Jumi
Jasně, že jo, udělá nám radost oběma, Nerouš neví, co by roupama dělal...jak nikdy doma nekakal, teď je to každonoční záležitost, někdy i na druhou...A to chodím večer po jídle, neudělá nic, pak ještě před spaním, taky nic..v tomhle dešti se mu nechce dělat loužičky venku ani přes den, takže doma neustále vytírám..V pondělí musím zpět do práce, tak budu mít plnou hlavu toho, jak to ten čumáček zvládne...
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 14:48
- Nahlásit
ko4ka
Jo, paráda, dnes ty stavy Nerouš ještě posilnil, kaká doma v noci, jako by se nelenilo, totálně přestal kakat do 10 minut po jídle jak to bylo dosud..nevím dne ani hodiny, to samé s loužičkama..venku do udělá třikrát, doma pak za pět minut zase...dneska na mně dokonce štěkal, když dostal za vyučenou, kvůli kousání do krve...no..nenudím se, potřebovala bych do důchodu, abych s ním mohla být pořád doma.._ )) Jenže mi do něj chybí takových +- 50 let.. )
|
Jumi
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 16:22
- Nahlásit
modrypes
v tomhle dešti se mu nechce dělat loužičky venku ani přes den,
Dnes ráno, když jsme vstali, tak šíleně lilo...No, nedalo se svítit a museli jsme ven na loužičku a bobánka! Vzala jsem si nepromokavé věci a šlo se. bernášek v takovém lijavci ještě nikdy venku nebyl. Ocásek měl sice normálně jako vždy, ale déšť se mu nelíbil, děsně opatrně našlapoval a pořád se oklepával, nakonec se schoval pod s trom a z raního venčení nebylo nic
|
Jumi
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 16:24
- Nahlásit
Včera zůstal doma sám a vykousal si do rubu dna pelíšku takovou ďuznu, že teda nevím jak to spravím
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 17:38
- Nahlásit
Jumi
A jak to dopadlo? Kam tu loužičku a bobek udělal? Neráš stávkuje, neustále čůrá doma, déšť ignoruje a schovává se. Navíc do něj vjel rarach, opět kouše až k nevydržení a začal štěkat, když dostane vyhubováno..došlo nakonec i na noviny, což jsem nikdy nechtěla, ale ségře tekla z malíčku dost krev...no, chvíli přestal a pak začal znova...chjo..
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 17:39
- Nahlásit
Jumi
Ty jo...tak to je kusadlo...:.-) Jak dlouho byl doma sám? Neráš má plastový pelíšek, půjčený od chovatelky, prý ho má velikostně max. na půl roku
A vydržel s loužičkama, když byl sám?
|
Jumi
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 18:07
- Nahlásit
modrypes
Kam tu loužičku a bobek udělal?
Naštěstí nakonec venku. Šla jsem s ním asi za půl hodinky znova a to už se vyvenčil.
My jsme ho od začátku zvykali doma samotného, takže byl doma sám asi 3 hodiny na což je zvyklý. dala jsem si pravidlo a od začátku jsme takhle odcházeli - nakoupit, na návštěvu atd. Déle jak 4h ale ještě sám doma nebyl.
My ho těsně před tím, než jdeme ven vždy vezmeme na čurando a bobánka a musím zaklepat, ale doma pak žádné překvápko nenacházíme - když teda pominu vyžranej pelech, rozcupovanou krabici a přestěhovaný boty!
Když takhle kousne tak zařvat rázně odstrčit a pokud si takhle vyskakuje když mu nadáváš, tak bych ho neplácala novinama ale zvolila trest nejhorší - to jest vyloučení ze smečky a na pár minut zavřela v kuchyni samotného - nebo si ho alespoň absolutně nevšímat, ignorovat a odstrkovat!
Bernáš když mu nadávám, tak kolikrát i máchá ocasem, ale hodně na něj platí zvednout do vzduch za kůži za krkem a za třást...Po takovém trestu si ho vždy za chvilku přivolám ke mně a moc moc pochválím, aby věděl, že když je něco špatně tak se zlobím, ale když je hodný, tak následuje veliká odměna....
|
ko4ka
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 18:59
- Nahlásit
modrypes
mrně na mě taky jednou zkoušelo vyjet a nejen štěkat, ale natvrdo vrčela a snažila se kousnout. Žádný domlouvání, ale natvrdo jsem jí čapla, dostala přes prdítko, vyhubováno a připlácla jsem jí k zemi,tak aby na mě nemohla a dokud se nepřestala vztekat, tak jsem jí tak držela. Jak přestala, musela na místo. Za chvíli jsem jí přivolala, byla dost nejistá,ale když viděla, že už je to dobrý, tak se mazlila On to občas každej zkusí
|
brut
Člen |
# Zasláno: 30 Čen 2006 20:14
- Nahlásit
modrypes
Po mně takhle vyjel Brut asi ve třech měsících. Vzhledem k tomu, že má v genech bulíka, tak jeho stisk je dost silný. Věděla jsem, že to občas nějaký pejsek zkusí, tak jsem reagovala podobně jako ko4ka a Jumi.
Zařvala ( doslova a do písmene) jsem auuuuuu, pak jsem mu chytila tlaminu a pevně stiskla. Dostal povel Fuj ( u nás jde o naprostý zákaz). Pustila čumáček a přitiskla ho k zemi. Počkala jsem, až se zklidnil a poslala ho na místo. Sebrala jsem se a odešla. Po chvíli jsem se vrátila, zavolala ho k sobě a pochválila. Od té doby to zkusil ještě jednou ( a to nedávno) v pubertě. Vzhledem k tomu, že už váží přes 30kg, tak musím být dost šikovná, abych ho přimáčkla k zemi. Rychle jsem ho čapla, přitiskla mu hlavu na zem a moooooc vrčela. Pak jsem ho pustila a odešla. Tentokrát jsem vydržela být pryč o něco déle. Po chvíli jsem za ním přišla, přivolala ho a pochválila. Mazlil se a radoval, že už se nezlobím.
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 1 Čec 2006 19:36
- Nahlásit
Jumi
Taky Neráše zvykám...ale i když ho před odchodem vyvenčím, najdu nejméně jednu loužičku, a je jedno, jestli jsem venku pět minut, nebo dvě hodinky...
Za kůži jsem ho vzala, ale pak byl rozjetý ještě víc, do vzduchu jsem ho za ni ale ještě nezvedla.., budu to muset zkusit a pak postupovat podle návodu, ohledně přivolání a pochvaly..
Totiž děsně mně ovlivnilo, co se píše, že labradoři se vychovávají slovem..takže jsem tak nějak na rozpacích ohledně toho, kam až zajít..Na druhé straně, nikdy bych se ho nechtěla začít bát...což docela hrozí...
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 1 Čec 2006 19:38
- Nahlásit
ko4ka
Ty jo, já jsem fakt naivka, že jsem si myslela o labrouších štěňátkách, že jsou andílci... )
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 1 Čec 2006 19:42
- Nahlásit
brut
No, on Neráš, když mu tlaminku zmáčknu, je ještě divočejší...k zemi jsem ho ještě přimáčknout nezkoušela, díky za rady, pokud zas začne, vyzkouším je..Jeho si totiž skoro nejde pohladit, nebo se pomazlit. Okamžitě vyjíždí na ruce, nebo na jinou část těla, pokud bych ho chtěla mít na klíně..Takže auuuu řvu skoro pořád,už mi doma nadávají,že jsem hysterka.. A to fakt vydržím docela dost ohledně bolesti...
Ještě jsem se chtěla zeptat, vím, že se štěňátka nemají "přepínat", ohledně pohybu venku, dálkových tras, nebo běhání..Jenže jak mám vědět, co je optimální. Neráš třeba chce v kuse běžet i půl kilometru. Jak dlouhé procházky jsou vhodné, ať ho nějak "nepřetáhnu? "
|
Jumi
Člen |
# Zasláno: 1 Čec 2006 21:19
- Nahlásit
modrypes
labradoři se vychovávají slovem..
Ono záleží hrozně moc na povaze psa a ta je i u různých LR různá...Já znám zlaťáčky na které houkneš a už se klepou, natož abys je potrestala fyzicky! Ale jsou tací např. oba moji, které můžeš seřvat do kuličky, pořádně zmastit a jseš ráda, že to vůbec pomohlo a že si z toho něco dělají...
Podle toho, co tu o Neráškovi píšeš, tak je to ten druhý případ a patří k dominantnějším jedincům. Takže zkoušet po dobrém, ale v případě potřeby se nebát pořádně zmastit.
Hlavně u labroušku se v poslední době vyrojilo hodně případů dominantních psů, což doporučuji usměrnit, co nejdříve, jinak se opravdu může stát, že ke strachu bude důvod. Ono se totiž mastí lépe 10kg štěně, než později 35kg dospělý pes.
Jenže jak mám vědět, co je optimální. Neráš třeba chce v kuse běžet i půl kilometru. Jak dlouhé procházky jsou vhodné, ať ho nějak "nepřetáhnu? "
Já v tomhle také tápala a prohledávala diskuze a pak jsem zjistila, že lidi chodí s 3měsíčním psem klidně na dvě hodiny. Takže mám tento postup jdeme dokud lítá a když už začíná být unavený, tak se vracíme...Pokud si začne posedávat a polehávat, tak ho prostě odnesu!
Je to děsnej divous, takže pokaždé, když se mi ho podaří utahat, tak jásám!
|
ko4ka
Člen |
# Zasláno: 2 Čec 2006 09:41
- Nahlásit
modrypes
nic si z toho nedělej, já si to myslela taky, ale rychle mě to přešlo
Jinak souhlasím s Jumi. Dneska nemůžeš počítat s tím, že labrador je čistě dobráčisko. Je to v dnešní době dost módní plemeno, tudíž i přešlechtěné a najdou se mezi nimi i dost dominantní psi. Viděla jsem i agresivní labradory, kteří mi vyjížděli i po tom malým štěndu nebo naopak hystericky prchali jak před mimi, tak před naším labroušem, když se k nim chtěl jít seznámit ( po dobrým podotýkám )...
Takže fakt malýmu nic nepovol. Tohle si nesmí dovolit a musí vědět, že na tohle není nikdo zvědavej a je fakt, že čím dřív mu to dáš najevo, tím líp
|
brut
Člen |
# Zasláno: 2 Čec 2006 11:54
- Nahlásit
modrypes
Ségra chodí s feňulkou na dost dlouhé procházky....včera jsme to počítali, takže asi na 4km. Vždycky jí nechá běžet a když vidí, že už nemůže, tak jí vezme na ruku nebo se zastaví na nejbližším vhodném místě a nechá jí prospat, pak jdou dál.
Včera takhle absolvovaly cestu dlouhou asi 3,5km. Malá pobíhala a poskakovala, pak najednou sebou plácla do trávy a usnula. Cestu, kterou normálně ujde za třičtvrtě hoďky, šly 2,5hod. Malá se pěkně po cestě prospala a ségra dostala šílenou alergii na trávu.
|
brut
Člen |
# Zasláno: 2 Čec 2006 11:55
- Nahlásit
Mějte se tady pěkně, odjíždím na chatu a vracím se za deset dní. Tak ať Vám prcci pěkně rostou a nezlobí
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 4 Čec 2006 07:15
- Nahlásit
Jumi
Tak už jsem si chvíli myslela, že snad Nerášek pochopil, že ruka, která ho hladí se nekouše tak, aby v ní zůstávaly jizvy...ale ouha...po přidržení čumáčku vyjel o to razantněji, takže další jizva na ukazováčku...jinak je to čumáček miláček, včera jsem byla poprvé po skoro třech týdnech, co ho mám doma v práci, vrátila jsem se v poledne, byly dvě loužičky, dostal jídlo, venku se vykakal a pak ve tři, kdy jsem dorazila z práce byla doma jen jedna loužička. Zato učůrává z radosti, když ho někdo vysvobodí ze samoty. I teď mám takový macešský pocit, že jsem v práci a on doma. Jenže nedá se jinak..
¨Tak jo, budu s Neroušem chodit, dokud bude chtít a moct, nebudu nic přehánět,ale už se tak nebojím, že ho nějak namůžu..
¨Jo a ještě dotaz, včera mi kolegyňka říkala, že slyšela o labrouších, že by měli jíst hodně mrkve, aby jim nezrůžověl čumáček....je to pravda? A ještě poslední dotaz..četla jsem, že by labroni po jídle neměli moc blbnout, aby se nepoblinkali, ale bylo mi řečeno, že je to prý i proto,aby se jim neobrátil žaludek a nenafoukli se a neumřeli...Já ale ráno musím Neráškovi po vyčůrání hned dát jídlo, chrtí se na něj a pak jdeme před odchodem do práce na půlhodinovou procházku, kdy chce i běhat, tak jak to tedy je?
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 4 Čec 2006 07:20
- Nahlásit
ko4ka
No, tak Neráš je ten, který po dobráckém labrouším štěndu vyjížděl..ale při setkání s štěndou kokrem si byli oba rovni, dováděli, rafali se a bylo to vyrovnané..
Snažím se, aby Neráškovi bylo jasné, že něco přehnal, něco nesmí, ale někdy mi připadá, že toho ne, nesmíš, fuj a dost, je víc, než toho kladného...protože on je fakt děsné kusadlo...když se ho dá normálně pohladit, bez toho, že by hned vyjel po ruce a není vidět, že by byl ospalý (to je andílek) vždycky mám obavy, jesltli není nemocný, že je hodný, ale sotva mně to napadne, zas sekne zoubkama a teče červená..
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 4 Čec 2006 07:21
- Nahlásit
brut
Super, takže to tak budu praktikovat, jedem zítra s Neráškem pod stan, to jsem zvědavá, co on na to, budeme chodit po Jesenicku, takže beru velký batoh, v kterém ho budu nosit, když už nebude moct.. ))
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 4 Čec 2006 07:25
- Nahlásit
brut
Tak si užij krásného počasí...
|
ko4ka
Člen |
# Zasláno: 4 Čec 2006 11:49
- Nahlásit
modrypes
asi to bude jeden z těch dosti seběvědomějších bafíků, ale fakt nepovol. s tím žaludkem je to pravda. U těhlech pejsků by po jídle měla následovat pauza, aby v klidu vytrávili. To přetočení se nazývá torze žaludku a pejsek při tom může i umřít. Taky o tom vím jen z doslechu a snažíme se to udržovat, ale ono to vždycky nejde. Nevím proč, ale mám pocit, že naši pejsci si myslí, že nejlepší doba na hraní je buď po jídle a nebo v noci... Tak mu to otoč, nejdřív jděte na prochajdu a pak teprv mu dej jídlo a jdi do práce
|
ko4ka
Člen |
# Zasláno: 4 Čec 2006 11:50
- Nahlásit
brut
se někdo má...My, co sedíme doma na zadku jen tiše závidí...
|
ko4ka
Člen |
# Zasláno: 7 Čec 2006 11:33
- Nahlásit
máme webové stránky!!!
URL
|
Jumi
Člen |
# Zasláno: 9 Čec 2006 18:50
- Nahlásit
Tak jsme se vrátili z chalupy a byla chvíle, kdy název tohoto fóra přesně sednul....seděla jsem v křesle a bulila!už jsem myslela, že naše dovča skončí tak rychle, jak začala, ale naštěstí se náhlý odjezd dom nekonal. Bernáš totiž žral na co přišel, lítali jsme za ním řvali a tahali mu věci z huby, ale vše se uhlídat nedalo a tak když už podruhé během 1h zvracel....No, měla jsem toho tak akorát! naštěstí snad jen díky jeho pahrbku geniality nebo tak něco se mu v té jeho makovici rozsvítilo a další bezhlavé požírání věcí ustalo... ufff...
|
modrypes
Člen |
# Zasláno: 10 Čec 2006 14:10
- Nahlásit
ko4ka
No, on Neráš není v klidu nikdy, tedy kromě vzácných chvilek při probuzení..kdy je to milé, malé neviňátko, které může mít člověk na pár sekund i blízko obličeje..ale stačí okamžik a už je z něj kusadlo první třídy, přes mé auuu a plácání novinama a posléze rukou se jeho silný skus stále nemění a už mně v práci podezřívají, že jsem doma bita, při pohledu na zápěstí plné modřinek a šrámů..
|