Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Chov psů, chovatelství / Krmení psa klasickou stravou
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 247 . 248 . >>
Autor Zpráva
Mika
Člen
# Zasláno: 8 Zář 2008 15:31
- Nahlásit

v poslednej dobe ma moj GR riedku stolicu, krmim holistickou radou Eagle Pack a stale viac ma nebavi pozerat sa na to mnozstvo odpadu, co z mojho psa vylezie - kratko a strucne: chcem sa k vam pridat.

planujem kombinovat granule so surovym masom systemom rano granule, vecer maso - pes ma 8 mesiacov, mozno by som uz pomaly vynechala obed.

mam ale 2 velke problemy: 1. nemam velky mrazak, som student, zijem v studentskom byte, mrazak je mensi ako skatula na topanky. objednavka z vetamixu na 50 kil neprichadza do uvahy, vzhladom na to, ze mam zamrazene aj nejake svoje maso plus zeleninu plus nejaku tu mrazenu pizzu, tak tam napcham max 3 kila verim ze tu nie som jedina, kto ma tento problem, co mi poradite?
2. problem uzko suvisi s prvym - prosim prosim Brnakov, ktori s tymto maju skusenosti, nech sa so mnou podelia o adresy dobrych reznikov, kde kupim dobre maso, byvam na Semilasse, ak by sa naslo nieco v okoli. Docitala som sa tu nieco o odrezkoch z Globusu: to si mam normalne pytat za pultom pytat?

Athos ma 8 mesiacov, je v obdobi ked este stale rastie a hlavne mohutnie. Je chudy ako zapalka. Okrem granuli obcas dostaval maso, a zerie kopec ovocia a zeleniny, sucheho peciva, prasacich noziciek a usi, nie je to teda vylozene grnaulovy typ. Len tomu chcem teraz dat nejaky poriadok. Preluskam tuto rozvetvenu diskusiu a verim ze sa dozviem vsetko potrebne.
dufam ze mi ale nebudete mat za zle, ked sa budem pytat na veci, ktore sa tu uz riesili

PetraK
Člen
# Zasláno: 8 Zář 2008 15:58
- Nahlásit

reneeska a fšicí ostatní