Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Golden retriever
<< 1 ... 117 . 118 . 119 . 120 . 121 . 122 . 123 . 124 . 125 . 126 . 127 ... 223 . 224 . >>
Autor Zpráva
Zuzana T
Člen
# Zasláno: 13 Bře 2007 07:49
- Nahlásit

Jandula
Tak to já bych asi neudělala,myslím,že je lepší psa probudit pod vet. dozorem.Dneska už jsou kvalitní narkózy a psi nemají vedlejší účinky,ale před 5 lety mi Cathy Snášil uspal,pak probral a ona se motala,naříkala,počůrávala se ještě 24 hod po narkóze.

Jandula
Člen
# Zasláno: 13 Bře 2007 07:56
- Nahlásit

Zuzana T
Já vím, ale Sára mi po probouzečce zvrací ještě tak dva dny... kdežto když jí nenechám probudit, ale budí se sama, tak je v pohodě...

Ale nejsem odborník

Zuzana T
Člen
# Zasláno: 13 Bře 2007 08:05
- Nahlásit

Jandula
No jo každý máme své zkušenosti.
Já jsem Cathy nechala dělat RTG loktů až ve 4,5 letech a to už dostala takovou narkózu - vypadalo to jako mléko - do kanylky a postupně se připichovala dávka,takže pes spal jen jakoby napůl a ihned po RTG do té kanyly dostala cosi,co jí okamžitě probralo bez následků.Je fakt,že ta narkóza byla poměrně drahá.

Karol
Člen
# Zasláno: 13 Bře 2007 09:12
- Nahlásit

hab a Archie
Tak co zítra nějak dopoledne....hodilo by se mi to trochu dřív....třeba v půl 10?
Pak to budeš mít asi trochu složitější, než budeš moct s Campíkem normálně ven, viď?

Jumi
Člen
# Zasláno: 13 Bře 2007 10:25
- Nahlásit

Karol
Tak nám by o víkendu vyhovovala přeci jen ta sobota - neděli už máme nějakou nacpanou - nebude v tom problém? a co na to Ondra? Petr už je smířen se svým osudem...

Karol
Člen
# Zasláno: 13 Bře 2007 10:28
- Nahlásit

Jumi
My jsme právě chtěli sobotu...takže v tom problém nebude. Ondra je mimo. V pátek mu oznámim, že jedem ráno na cvičák
Letim do školy. Ách jo.

Zuzana T
Člen
# Zasláno: 13 Bře 2007 10:43
- Nahlásit

Jumi
my jedeme v sobotu a neděli na chatu- hrabat listí a umýt auto a vůbecpracovat!