| Autor |
Zpráva |
Darina1
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 08:50
- Nahlásit
Dášenka
Dášenko Deniska je ukázkově připravena na výstavu a postoj je bez chybný. Srst je nádherná a hlavně budu držet 10prstů ať vám to dobře to vystavováni dopadne a nemusíte se dlouho stresovat.
Ohledně té srsti si já myslím, že začíná ten přechod a jde do přesrsťování, takže na častější cucky se připravte.
Romaine
Romanko, že ráno krákaj kosi a já nemůžu dál spat, tak to mě bere nejvíc, že by moji psi chytaly něco ve vzduchu tak to ne, ale když jsme měli ještě NO tak to byla její zábava a vždy jsem měla strach ať nějakou včelu nespolkne.
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 09:15
- Nahlásit
Darina1
U nás už kosi néé. Ale všelijaká jiná havěť A řvou teda hrozně nahlas
Právě někteří psi jedí včely, našemu sem v tom zabránila. Ale on do ní "jen" šťouchal packou a čumákem... Blbec, no...
|
LenkaK
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 09:17
- Nahlásit
Dášenka
Tak už jsem ten překlep opravila.
Romaine
Bella s Becky loví po bytě muchy. Ajda loví vosy a včely. Má na ně fígl. Pozná když letí včela a jen po ní cvakne zubama a pak sežere.Muchu tu rovnou shltne. Před pár dny skákala jako srnka po zahradě. Nechápala jsem proč,až jsem přišla blíž tak jsem uviděla malého motýla.
|
LenkaK
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 09:20
- Nahlásit
emikami
Tý jo Deniska má snad srst delší než Bella. Je fakt nádherná. Prosíííím nestříhej!!! Kdybych měla tu možnost tak bych ti snad Denisku unesla,abys ji nestříhala. Je jako princezna.Myslím,že by mohla konkurovat i Kratochvílům.
|
LenkaK
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 09:37
- Nahlásit
Dášenka
Jinak k tomu postoji. Ten úplně dole podle mne není ok.Má na něm moc prohnutá záda. Dobrý je ten úplně vpravo.
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 09:55
- Nahlásit
LenkaK
Tak motýla sme zatím nepotkali... Ale dovedu si to opravdu živě představit
Mimochodem, ty budeš psát jednou Dášenko a jednou emikami?
Dášenka
Tak tě tu pěkně vítám Ne, vážně, už budeš psát jen jako Dášenka nebo i jako emikami? Jako Dášenka bys mohla psát krátce a jako emikami dlouze
Jo a taky sem pro nestříhat!
|
LenkaK
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 11:38
- Nahlásit
Romaine
Já navrhuji aby psala jako Dášenka na Pudlíky a jako emikami na Bišonky.
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 13:22
- Nahlásit
Jo, to je dobrý nápad, protože já sem zvyklá na emikami
|
Dášenka
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 16:38
- Nahlásit
Darina1
Darinko děkuji za pochvalu, ale my to tam stejnak moc nezvládneme, no a navíc mě vadí, když už takové akce tak si to má člověk fakt užít se vším všudy, no a to já si neužiju, protože jsem nervozní a prostě nejsem na vystavování ten správný člověk.Ještě kdyby tak zběsile nechodila.-
LenkaK
Lenko tady nešlo o překlep, spíše jsem si dělala legraci,znělo to jaksi "zvláštně" jen jsem si dělala legraci, protože já dělám překlepy, nebo chyby jako každý jiný, tak sory pokud si to vzala jinak.
Jinak nyní tu budu jako Dášenkajak jsem psala, Dagmar mi to vzít nechtělo ani jiné přihlášení podobné a toto jo.No tak je ze mě Dášenka, asi si na to budu zvykat stejně jako vy, ale pokud se přihlásím jako emikami budu to také já je dobré žes mě jednou pojmenovala tak a podruhé jinak
Postoj - ten v pravo??? jak má dole ten ocas, ale dát ho nahoru? tak to myslíš? No my jsme ji navnadili na piškot a ona se protáhla nahoru takže jak se nadáhla vlastně srovnala tělo, ale pokud se zaměříš kde vlastně končí ocas a představíš si tam to tělo, tak se mi zdá to tělo poměrně rovné, takže zda to dobře chápu nemělo by tělo být prohnuté , ale jen rovné??? No u Wiki zda nedospěje, u té bude problém udělat rovný tělo protože dělá hrb, jak by řekla paní Evička, že má batoh na zádech také bych s ní jednou souhlasila. Doufám, že ho do výstavy shodí.
Jinak děkuji za pochvalu a že se ti Deniska líbí, od tebe si toho víc cením, protože se mi zdá, že se moc nevyjadřuješ co se týče chvály a to hlavně ke mě. Jsem ráda, že se ti Deniska líbí, no ale co s tou srstí pak, na výstavy asi již chodit nebudeme, tak budeme nosit domů klacky, mít počůrané a nečisté chlupy, stále česat a trápit Denisku, je to hezké, ale kdyby to šlo lehce pročísnout jako u lidí vlasy, tak ok, možná bych to ostatní zkousla, ale když se to puckatí, tak ji nebudu déle trápit než bude nezbytně nutné. Ale ráda bych ji zkusila udržet v nějakém pěkném střihu, ale pokud se nám pak podaří mít štěňata, stejnak se pak srst mění, vypadá, splstnatí, takže pak to stejnak jde docela do háje.Proto většinou chovatelé které chovají i na výstavních fenečkách, nechají fenu kojit tak tři až 4 týdny, a šmitec, aby si fenku nehuntovali, ale moje fenky kojí až do odchodu štěňat, proč bych jim to měla brát, když je to pro ně to nejlepší, pochopitelně, je již začnu mezi 4-5 týdnem přikrmovat, jednak aby se více nabaštili , aby si začli zvykat a pak je mohla předat novým páníčkům, a také proto, aby matku tolik nezatěžovali, ale Emí stejnak i do ohrádky si skočila,když je chtěla nakrmit.
Jo a měřila jsem ji v kohoutku, myslím, že má stále stejně jako před nějakým měsícem co jsme je měřili , bude mít tak 24-25 v kohoutku, já to tak změřit neumím, a když vidí metr, trochu se kloní, a chlupy má dlouhé 19-20cm. ty konce jsou takové slabší a nejsou všude zcela na mm stejně dlouhé.
Jestli někde najdeš fotku, kde myslíš že postoj je správný, můžeš ji sem prosím dát? Máš nějaké novinky ohledně výstav Bellinky, ráda bych ji to připsala na stránky. Mohla bych tě tímto poprosit, když projdete nějakou výstavou, mohla bys mi poslat mejlík, kde a kdy to bylo a jak se ocenila, a pokud bude fotka tak i fotku? Ráda bych to měla na webu, děkuji.
LenkaK Verča
No možná by mohla konkurovat možná komukoliv, ale Verčo jak si psala, tvoje Elí je opravdu vyšší a srst má nádhernou a dlouhou, a mě přijde že ji má skoro také až na zem. ale zase opravdu Deniska má tu srst hodně jemňoučkou, no myslím, že jsem si na pořádného havaňáka asi ještě nesáhla, protože vlastně nevím jak vypadá na omak opravdu kvalitní srst. Mě se líbi dost psů od paní Malcové, ti světlý, ty mají krásnou bohatou srst, já když sáhnu Deny na tu srst jako zespoda, tak jako kdyby tam chyběla. Ale na pohled vypadá pěkně, načechraně, ale použila jsem kosmetiku od Petsilku a pak od Gliskuru.
Ještě prosím o radu, zítra po obědě jedu ke střihačce, na zkoušku, vykoupeme Denisku, a vše provedeme, zastříhneme packy, snad je nazastříhne moc, musím to hlídat, no a když Lenko připravuješ Bellu na výstavu, vlastně ty také chodíš do salonu , že? Po koupání atd. tak ji fenuje??? Jako do rovna tu srst??? Můžeš to zde nějak popsat? A stříháte krom drápků a pacinek ještě někde něco? Kolik má Bell v kohoutku???
Romaine
Děkuji zapřivítání ale asi tě zklamu bohužel jak Dášenka tak emikami jsou ukecané obě dvě. Děvčata vy jste ještě mladý , zvyknete si, ale vy hlavně jména nezmněnte, protože jsem ráda, že se už ve vás jaksi vyznám.
Jo a ráda bych slyšela něco o tom videu, nikdo zde vůbec nereagoval na Fabíska, a tak netuším zda jste to nepřehlédly, nebo zda vám to nešlo ani otevřít. protože zrovna Gabrielce to otevřit nešlo, nevím proč.
Byla jsem na pudlíkách a čirou náhodou mají zrovna podobné téma jako jsme měli my. tak to sem překopírovávám. je to docela zajímavé. a připomělo mi to reakci Elinky.
ell
Člen # Zasláno: 19 Dub 2007 13:18
Citát
Prosím pomozte!
Moje pudlice se asi zbláznila. Opět se to ted stalo! Když jsme na procházce (vždy na vodítku) a potkáme jiného hafana, který k ní přijde lehkým, pomalým, normálním krokem, nic se neděje - očuchají se a v pohodě. Ale jakmile ten druhý pes k ní přiběhne (aniž by vydal náznak agrese, vrčení apod.), ona před ním začne zběsile utíkat a přitom strašně ječí, pes samozřejmě za ní, ale ani se ji nedotkne a ona stále ječí, běhá dokola co ji vodítko povolí a když už dojde na konec, div si nezlomí vaz!!! Nevím, jak ji mám uklidnit, je úplně v šoku a přitom ji ten pes opravdu nic nedělá!
ell
Člen # Zasláno: 19 Dub 2007 13:31
Citát
A to ji nikdy nic žádný pes neudělal! Utíká takhle i třeba před pesanama menšíma než je ona...
Taky bych vložila fotečku, kdybych věděla jak...
Anlie
Člen # Zasláno: 19 Dub 2007 14:50
Citát
ell
Kolik že jí je?
Jestli ještě s žádným psem konflikt neměla,tak bych to viděla na nějakým způsobem špatnou(zanedbanou)socializaci....
Sousedi vedle ve vchodě mají také štěně tuším trp. pudla,a dělá úplně to samé(jen k němu ten pes ani nemusí běžet)
Pak to vypadá asi tak,že se moje štěně žene očmuchat to mrně, to začne ječet,dá se na úprk domů,panička se usměje,dojde si pro něj,a chudinku malýho ho chová dokud se neuklidní........ Zabít takový lidi!!!
ell
Člen # Zasláno: 19 Dub 2007 15:59
Citát
Je jí 10 měsíců. Ale jak říkám, pokud ten pes k ní přijde normálně, nic se neděje, ale když přiběhne...! Co s ní tedy mám dělat, když nastane taková situace???
|
Dášenka
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 16:41
- Nahlásit
Romaine
Tak se mi zdá že Dášenka s tím psaním na tom bude ještě hůř radši se snad někdy přihlásím jako emikami
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 17:38
- Nahlásit
Dášenka
celá Eli. ale až na to, že ona ječí, až když běží fakt dlouho. nejdřív se snaží ze všech sil utéct. Ale kupodivu už je to lepší než to bývalo. Dneska dokonce běžela za cizím psem a chtěla si hrát... Možná to byla předjarní deprese.
Zkusím taky někdy Elinku vyfotit, ale k tomu potřebuji asistenta, takže to tu dám až tak v pondělí. zítra jedu pryč a přijedu v sobotu.
|
Dášenka
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 18:41
- Nahlásit
Verca
Nyní jsem byla venku s Wiki a s Deniskou, a potkala jsem paní "pejskařku" dost se o vše zajímá, nejen o psy,ale o víc věcí, vždy dobře docela radí, takjsem si vzpoměla na Elinku a na toho pudlíka. Ptala jsem se jí, čím si myslí že by to mohlo být, ptala se mě zda to dělala hned od malička , že by k ní pes přiběhl , čuchl a ona zdrhá, no to jsem nevěděla, ale spíš jsem si myslela že ne, protože s počátku si nic takového nepsala, no nebo zda to bylo ze dne na den, no to také nevím, jak si to vlastně zjistila, zda jeden den to bylo jinak, a druhý den se to rázem změnilo a pokračuje to dál, pak říkala, zda k ní náhodou někdy nepřiběhl pes a neplácl ji nějak packou, že to bývá často spouštěcí bod.
Hele to máš jako u Denisky, česání bylo v klidu, bez klepání, atd. no a střihačka ji špatně vzala, protože ona to nečekala, a jelikož jsme ji šli pak upravovat od té doby se jen podívá na hřeben a klepe se jako osika, trochu se to zlepšuje, asi zjišťuje, že jí tím až tolik neubližuji, protože se snažím být na ni trpělivá, no když vidím ty velké pucky, tak musím, protože jinak nevím jak bych je učesala. A to byl u nás např. spouštěcí bod na hřeben, a klepe se , což mi není příjemné a hodně mi mrzí že se to vůbec stalo, kdyby se to nepřihodilo, bylo by vše o dost snažší, např. výstavní postoj, atd. No ale přihodilo se to, a nedá si nic dělat. Já třeba nenápadně jdu, vemu hřebeny, dělám jako že nic, že koukám telku, položím si je vedle sebe, nebo na stoleček nebo tak aby je ona neviděla, ale potvůrka je pěkně chytrá, ona moc dobře ví co jsem měla v ruce, fakt se tomu musím smát, jaký je pes vychcánek. A víš co udělá? Lehne si asi tak o 1-2 metry ode mě, a kouká na mě. Já jako že nic, je děsně něco zajímavého v telce, no a ona stále číhá a ani se nehne, tak já, začnu na ni mluvit, Deny, přines balonek, nebo Deny no pojd ke´mě pojďďď, no a co myslíš, hihi, to víš , paničko, já za tebou půjdu a ty mě začneš česat co? tudle , nudle, no a pak už teda volám. Deny ke mě, a ona se teda začne ke mě přibližovat plíživím krokem a u toho učurává takové kapičky. a dělá na mě psí oči, tak když se přiblíží až ke mě krčí se, nevyskočí ke mě, tak ji buď pochválím nebo si ji k sobě vemu a pomazlím, a nečešu ji, a pak ji pustím, a pak až přijde že už asi na to zapoměla, tak řeknu , učešeme Denisku, jo? a začnu česat. ale to když češu v sedě, dost často češu na kleci.
Je to docela zajímavé, že ti pudlíci skoro takřka stejný problém. NO a já bych nikdy o sobě netvrdila, že jsem socializaci nezanedbala, jelikož nikdo není 100%, chyby se dá udělat, aniž by si toho člověk byl vědom, prostě člověk chce pro ně to nejlepší ale může se stát že uděláme něco, co oni prostě nevemou, a chyba je hotová. Je to to samé jako u dětí, myslíš si že je vychováváš správně ale pak vyrostou, a říkáš si, někde jsem udělala chybu, ale kde???On si toho člověk nemůže být vůbec vědom, a prostě je to chyba. Např Wiki, tuto paní co jsme potkali, tak viděla poprvé, normálně k ní šla a nechala se šolíchat, měla kokra, Wiki jej očuchávala a vůbec se nebála, a na Denisku volala, ta si tak maximiálně přičuchne k ruce a ustoupí, takže tohle bude na výstavě u nás též problém. Oni jsou zvláštní, no a já na Wiki venku volám a nepřišla za mnou, a k té paní jo. Tak ji říkám, vidíte to? Jak je to možné? No a ona říkala, že venku je to zcela něco jiného než doma. divný ne? Wiki je doma plachá, venku má ode mě odstup a lidí a psů se nebojí, Deniska ta se doma ničeho nebojí, psů venku také zatím ne, ale nenechá se venku pohladit.Wiki ta šílí když se luxuje a snaží se někam schovat, a Deny ta by mě nejradši ten lux sežrala. Prostě každá je jiná.
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 18:56 - Změnil/a: Verca
- Nahlásit
já bych nikdy o sobě netvrdila, že jsem socializaci nezanedbala
pro mě zanedbat znamená nenechat jí hrát jak s malými, tak s velkými psy. Být hysterická panička, které své štěně bere na ruce jne proto, aby jí ten velký pes nějak neublížil, i když je sebemírnější. A tohle jsem opravdu neudělala.
A pokud je pro psa spouštěcí to, že ho někdo prožene (ne agresivně) a neublíží mu, anebo na něj máchne packou, tak to není vyrovnaný pes. Docela by mě zajímaly i názory na toto od ostatních lidiček tady.
Ale s tebou se o tom už nechci dohadovat, každá na to máme svůj názor, nemysli si, že já se o takové věci nezajímám. Řekla mi názor i jedna cvičitelka a potvrdila mi to, co jsem si myslela, pak i jedna holčina, která se už přes rok intenzivně o výcvik zajímá... Takovéhle řešení mi nepřipadá nějak plodné. Spíš se tu pak jen dohadujeme. Ty si bráníš čest chovatelky, já si bráním svojí čest... je to pořád dookola. tak už se v tom až tak nepitvejme. většinu jsme si vyříkaly přes mejl.
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 19:07
- Nahlásit
Dášenka
jooo a kdypak dáš ty fotky z ateliéru od Eisinky na web? jsem na ně zvědavá.
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 20:39
- Nahlásit
Dášenka
No, fakt je ukecanější!
Chtěla sem se zeptat, jestli někdo jdete v červnu na výstavu do Brna?
|
Dášenka
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 22:15
- Nahlásit
Verca
Verčo ty ses teda zase rozjela . Hele já si vůbec nebráním čest chovatelky, jestli si bráníš svou čest ty, tak si ji braň, ale já to tak nemyslím, já se k tomu vyjadřují zcela stejně jako když se tu budeme bavit o jiném psu a ne proto že je Elí ode mě. Když se tu bude probírat třeba Damišák, no tak Darince řeknu svůj názor a jelikož jsem si na to vzpoměla když jsem se zakecala s touto paní, o které si já myslím, že je velmi vzdělaná a už mnoho názorů na spoustu věcí se mi od ní libili, a proto jsem se o tom zmínila. A když píšu, že bych nikdy neřekla, že jsem nic nezanedbala, tak to tak prostě je, protože vím , že nejsem robot, ale člověk, který dělá chyby, jestli je dělám z 1% či z 10ti % nebo 50ti % to nevím, doufám, že je to menší procento ale já jsem prostě taková, že nikdy nikomu neřeknu, že jsem to udělala dobře, protože vím, že jsou věci, o kterých člověk netuší a zrovna to co my uděláme a myslíme si že je to správně tak to prostě správně není a dozvíme se to až daleko později. Jestliže ty si seš na 100% jistá, že děláš vše tak jak máš a tak jak to zrovna Elince i Fíbí vyhovuje, no tak to si fakt dobrá a hodně si věříš. Možná za pár let budeš ale říkat něco jiného.
Já se s tebou nedohaduji, ani nehádám, jen se prostě o tom bavíme. No a jestli se ty semnou nechceš o tom bavit, tak na to nereaguj.
Pokud nějaký pes máchne packou, nebo prskne, nebo Elí zažene, to už je jedno co to je, a jí to nějakým způsobem vyděsí, tak o ní nemusíš hned si myslet že by nebyla vyrovnaný pes. Prostě některé věci jsou spuštěcí mechanizmy nebo jak bych to napsala, a pak to pokračuje leckdy maličkostmi dál.To stejné je u lidí, někteří lidi jsou flegmatici a nic je nerozhází, jsou prostě pohodový, ale někteří jsou citlivý a vše si berou k srdci, nebo je špatná zkušennost s něčím poznamená na celý život.
Dám příklad, stane se ti , že tě někdo v baráku přepadne, nic se ti nestane, nebude to tak hrozné, ale vyděsíš se, nebo se polekáš, nebo poletí chlap kolem tebe s kudlou v ruce a bude tě jen míjet, také tě to vyděsí, no a budeš žít dál, co myslíš že bude následovat, pokaždé než vlezeš do baráku se budeš bát aby tam někdo náhodou nebyl, aby se ti nestalo to samé, nebo když budeš vidět člověka že kolem tebe běží, připomene ti toho s tou kudlou a radši třeba přejdeš na druhou stranu, a budeš si říkat, co kdyby měla také kudlu. Za další dobu se ti může zase něco malého přihodit, někdo na tebe třeba vybafne za rohem jen z legrace a ty se vyděsiš k smrti, flegmatik jako je např. můj manžel, ten se nelekne i kdyby na něj bafal pytel brambor no ale já se leknu ať na mě vybafne kdokoliv, a kdekoliv, a za 5 minut na mě bafne opět a já se zase leknu, prostě každý jsme jiný a pes je také každý jiný, a když se ti stane pár věcí, které ti nebudou zrovna příjemné, už si je poneseš sebou celý život, nebo do té doby než na to zapomeneš. A to samé je u psů, nemyslím tím jen Elí, Fíbí a nebo celkově bolo. mají třeba naprosto jinou povahu, to já nevím, nikdy jsem se o ně nezajímala, no a havanský psík v tomto směru může být jiný a také si může pamatovat nepatrnosti, které se jí nějak nelíbili, nebo ji vylekali, a nyní různě reaguje, protože je také v pubertě. Je nyní něco mezi štěňětem a dospělým psem. ale to bude min. do 2let. Někdo se nabourá v autě a už do auta prostě za volant nesedne, a někdo se nabourá, je těžce zraněný ale první co udělá, že když se z toho vyhrabe sedne za volant. Každý má jinou nátur, a to samý já si myslím i o psech.
Já jako chovatelka si mohu bránit jen jediné, že když prodávám štěně mezi 7-10tým týdnu, nikomu neřeknu jak vyroste, jakou bude mít povahu, jestli bude bázlivé, plaché, flegmatické, zda bude pohodové, zda bude žravé či nežravé, zda bude přerostlé, zda bude mít kvalitní srst , jak se přezubí, jestli bude výstavní či chovné, jestli vůbec bude např. plodné, mám kamarádku má fenku dvouletou a ještě nehárala, tudíž prý není plodná. a Stála hodně hodně peněz.Je to jiné plemeno. Takže nezaručím zda bude stále tak roztomilé jako štěně které si ode mně odnáší, prostě nic nezaručuji, ani zdraví bohužel nemohu zaručit, jediné co zaručuji je to, že pródávám v době odběru štěně zdravé, hravé, tempramentní, bez vad, vady které jsou vidět , s tím jsou majitelé seznámeni. Takže za tohle já se mohu zaručit při prodeji štěněte ode mě. Co bude dál, co přinese život, bohužel to neovlivním, tak jako někdo porodí zdravé dítě a pak zjistí když mu je rok, že nikdy nebude chodit, mluvit, atd. je to smutné ale je to tak. A proto že se stávají tyto případy, proto já o sobě nikdy nebudu tvrdít že dělám vše správně.Snažím se dělat vše správně, snažím se dělat vše tak jak se má, a snažím se najít zlatou střední cestu, protože jak víme Verčo, i názory veterinářů se velmi liší. Takže já se snažím o nějaký střed, nedělám to ani podle toho ani podle jiného.
Na Emi také různým způsobem když byla štěně vyprsklo pár psů, a mohlo ji to poznamenat, a nemohu hned tvrdit že je nevyrovnaná. Doma je vyrovnaná mezi námi. venku nebo při příchodu cizích lidí se třeba chová nevyrovnaně, a čím je to způsobené???? Nikdy na to nepřijdu. Povaha jak psů tak lidí je velmi složitá, někdo má možná psa, že je naprosto skvělý, ale já teda takového žádného neznám, vždy je tam něco co skvělé není.
Verčo já opravdu neodpovídám takto jen proto že se tu hovoří o Elince, reagovala bych tak, na jakéhokoliv psa.
Emi štěká, no tak ať štěká, vadí mi že jsem ji to neodnačila, a že mám s tím problémy. ale nadruhou stranu jsem šťastná že je zatím zdravá, že je snámi spokojená, tak ať si klidně na chlapi nebo na psi štěkne. Hlavně že je to náš mazel a že je prostě zdravá jako řípa. ťuk, ťuk, ťuk.
No ty fotky jsem čekala trochu jiné, ale pomalu se ktomu také dostávám, nevím zda to byla jenzkouška, nebo jak to vlastně bylo, myslím to s tou Eisi, nestačila jsem se ještě ani optat.
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 22:29
- Nahlásit
Verca
Dášenka
Nezlobte... Žádné rozepře, ať z toho zas není hádka
|
Dášenka
Člen |
# Zasláno: 19 Dub 2007 23:25
- Nahlásit
Romaine
|
Darina1
Člen |
# Zasláno: 20 Dub 2007 09:17
- Nahlásit
Romaine
Romanko já Darinka+manžel+Damišek+Bišonek. No a já musím páč to s kusim jestli se mi zadaři ten poslední CAJC.
Budou ti stačit čtyři kusy které přijedou? Jak se tam postavím ke kruhu tak už nikdo nebude mít šanci si najít místo, že Veverko?
|
bisonka
Člen |
# Zasláno: 20 Dub 2007 12:57
- Nahlásit
Romaine
Že bychom se s Bambi přijely podívat na Robyho ?
|
Janik
Člen |
# Zasláno: 20 Dub 2007 15:21
- Nahlásit
Ahojky holky...
Dlouho jsem tady nebyla jak je totiž venku tak hezky, tak se snažím co nejvíc jezdit na kole do vedlejší vesnice na jednu kobylku . Teď se jí totiž majitelka věnovat nemůže(čeká mimnko a má hodně rizikové těhotenství) takže ji zaskakuju já. Andymu se to sice moc nelíbí, když vždycky odcházím a nechávám ho doma ale jak dojdu domů, tak hned letím ven s ním na dlouho procházku.
Jinak jsem ho teď ostříhala úplně na krátko..Chlupy na těle má dlouhé maximálně půl centimetru(ale na krku trochu delší) hlavičku má taky zkrácenou a nožičky taky je z něj úplný mlaďošek teď... zkusím ho vyfotit a něco sem vložit.
Romaine
Prosím kolikátého je přesně ta výstava v Brně. Dojela bych se ráda podívat ale začínají nám v květnu soutěže, takže jenom podle toho.
Tak se mějte moc hezky a pozdravujte hafíky a hafinky
|
krecinek
Člen |
# Zasláno: 20 Dub 2007 15:50
- Nahlásit
Janik
Jé a nechtěla by ta paní ke své kobylce ještě jednu moooooooooooooc hodnou,ale bohužel již pomalu doslužující?To je pak pro takové koně špatné Je to koník z lesa,ale je hubenější než byvjí,než napr. belgici...Je asi mixlá s něčím jezdeckým...
|
Janik
Člen |
# Zasláno: 20 Dub 2007 19:16
- Nahlásit
krecinek
Ahojky..
tak to opravdu nevím ale asi ne....teď jak bude mít miminko, tak b neměla moc času na dva koníky....bude ráda, když se stihne pořádně věnovat té jejich jedné kobči. Je to Norička a je perfektní. Úplně hodňoučká....ikdyž ona uvažuje o druhém koníkovi ale až bude mimčo trochu větší.
|
Dášenka
Člen |
# Zasláno: 20 Dub 2007 19:44 - Změnil/a: Dášenka
- Nahlásit
Holky prosím na minulou stránku jsem sem dala toto video, ale nikdo na to nereagoval, a tak netuším zda jste se ho vůbec všimli a nebo zda vám to vůbec funguje, abych věděla pro příště, třeba to funguje jen v mém pc. Děkuji za odpověď.
VIDEO
http://www.havanese-wild-angel.net/video.fabik.fil ip.duben.mpeg
|
Darina1
Člen |
# Zasláno: 21 Dub 2007 09:21
- Nahlásit
Dášenka
Dášenko já už jsem ti chtěla minule odepsat, ale bohužel jsem zapomněla, mě to video když kliknu na tu adresu tak chce se instalovat, když to vše odklikám tak nic, ale na mě nedej páč já sů kurňa antitalent.
Mohla bys mi prosím zjistit kolik je Bišonku na výstavě v třídě mladých, abych věděla jakou budeme mít konkurenci pak v Brně. V Budějovicích jsem zjistila, že jsou čtyři tak ještě zjišťují kolík bude u vás v Praze.
Za kladné vyřízení mé žádosti vám milá soudružko předem moc děkují.
S pozdravem a práci čest.
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 21 Dub 2007 11:59
- Nahlásit
Romaine
Jasně, spíš jde jen o výměnu názorů.
Dášenka
Jestliže ty si seš na 100% jistá, že děláš vše tak jak máš a tak jak to zrovna Elince i Fíbí vyhovuje, no tak to si fakt dobrá a hodně si věříš.
tohle opravdu nechápu, proč jsi pochopila že vše dělám správně. Já jen vím, že jsem socializaci nezanedbala. to, jestli je cvičím a vychovávám, krmím... správně, to nevím, to by byl jen můj subjektivní pohled, ale když jsem Elinku přivezla, tak jsem s ní chodila všude i tam, kde je hodně rušno, mezi děti, mezi auty, mezi psy, ve výtahu, po náměstí... prostě kde se dalo, aby si na vše zvykla, takže si myslím, že jsem pro socializaci udělala snad vše, co jsem mohla.... Já se o výcvik a o výchovu zajímám docela hodně už od Phoebe (nechtěla jsem nevychované a nesocializované psy), takže to, co ti ta paní řekla, je pravda, ale nezáleží jen na tom. je to i o povaze jednotlivých psů.
Ale už mám pocit, že tohle je absolutně nezajímavé pro ostatní členy téhle diskuze a opravdu to už vede k hádce. Psát je něco jiného než mluvit a tohle už se tématu pořádně netýká. Omlouvám se tedy všem, že jsme tohle téma zaneřádili nesmyslnými příspěvky, které jsme si mohly s Dášou napsat mailem...
|
Darina1
Člen |
# Zasláno: 21 Dub 2007 12:07
- Nahlásit
Verca
To ne va my si to rádi přečteme a když se mi bude zdát, že můžu odpovědět a nebo se připojit tak to udělám.
Ráda čtu.
Pacinky a pusinky posílají dva nóbl fešáci Biško a Damiško.
|
LenkaK
Člen |
# Zasláno: 21 Dub 2007 14:27
- Nahlásit
Verca
Veroniko myslím že vše jsi neudělala. Už byla Eli na měsíci? A co takhle v zoo? Posledně,když jsem byla u tebe všimla jsem si,že Eli neumí používat příbor. Hlavu strká přímo do mysky a neuráčí se ani použít packu. Zamysli se na výchovou...
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 21 Dub 2007 14:30
- Nahlásit
LenkaK
|
krecinek
Člen |
# Zasláno: 21 Dub 2007 14:36
- Nahlásit
Dášenka
Mně to video taky nejde,ale možná je to PC,mámš teď pučený a ani nejde tisknout-nějak to nekomunikuje s tiskárnou,ach jo,nevím co s tím je a ani mi nejdou stahovat fotky z fotáku a mimochodem,ai mě to tu nechce pustit do galerie,ach jo
|