| Autor |
Zpráva |
krecinek
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 19:44
- Nahlásit
Romaine
Týden,kdy se už neučí,jenom se chodíš třeba radit s učitelama,když narazíš na nějaký problém...Co děláš za školu?Já dělala gympl.No,já teda maturovala jen ze 4 předmětů...Ty dva navíc máš dobrovolný?
|
bisonka
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 19:52
- Nahlásit
krecinek
Já jsem taky chodila na gympl a konzulták jsme neměli, jen svaťák.... Co studuješ?
Romaine
Neboj to zvládneš.. A kam se budeš hlásit na VŠ?
Lence vše nej k s vátku!
|
krecinek
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 19:52
- Nahlásit
bisonka
chemárnu...
|
bisonka
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 19:56
- Nahlásit
krecinek
ufff to bych nedala.. tady v Praze?
|
krecinek
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 19:58
- Nahlásit
Jo...a co ty?No,vsak j as tim taky zapasim...taky studujes,pokud se nepletu?
|
bisonka
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 20:04
- Nahlásit
krecinek
já studuju na VŠE
|
krecinek
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 20:14
- Nahlásit
Tam mám kamarádku no a dobrý? právě jsem slyšela,že třeba VŠE není tak náročná na čas jako VŠCHT...A ty jsi z Prahy?nebo odkud?a psíka máš kde ubytovanýho-u rodičů?
|
bisonka
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 20:25
- Nahlásit
krecinek
Jo jde to ale jsem ve druháku a zrovna řeším brigádu a díky tomu že nemám moc hodin ale zato strašně blbě rozhozených v týdnu tak nemůžu nic najít.
Jsem z Českého Těšín (tam jak Verča) a tady studuju no a Bambinka je doma s mamkou a sestrami, je vlastně mamčina no ale i tak to tady někdy nemůžu bez ní přežít jsem na ní strašně závislá
|
krecinek
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 20:28
- Nahlásit
bisonka
Jé,kámoška(bývalá spolužačka) je taky ve druháku - petra,znáš???Jo,to znám,Micka je taky už teď mojí mamky,i když ji máme vlastně kvůli mně
|
bisonka
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 20:34
- Nahlásit
krecinek
no jo jenže nás je tam ve druháku pár tisíc... tak nevím která petra a hlavně z které je fakulty nebo oboru.... A ty jsi z prahy?
|
krecinek
Člen |
# Zasláno: 21 Úno 2007 20:39
- Nahlásit