Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Bisonci - frise, havanak, bolonak, maltezak
<< 1 ... 108 . 109 . 110 . 111 . 112 . 113 . 114 . 115 . 116 . 117 . 118 ... 398 . 399 . >>
Autor Zpráva
Darina1
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2006 15:50
- Nahlásit

emikami
Fotečky a pejsek jsou za se jako obvykle úžasné.

PRO VŠECHNY DĚVČATA.
Prosím poraďte co sebou na výstavy vzít a na co se připravit. Jsem úplný začátečník u malých plemen, co jsme měli předtím byly NO a to je o něčem jiném. Potřebují vědět i jakou výbavu pro pejska a pro sebe. Ať tam pak ne jsem jak chudý příbuzný. Klec již mám zajištěnou. Postoj cvičíme.
Pište a pište, jestli se vám dlouho neozvu je to tím, že děláme přestavbu obýváku. Ta k že nejmíň na týden se m zaneprázdněna. Musím aspoň vařit a rozdávat rozkazy chi, chi, chi.
Vaše rady si určitě přečtu a vezmu k srdíčku.
Předem moc děkují.
Pac a pusinku posílají Bišonek a Damišek.

Raja
Člen
# Zasláno: 29 Zář 2006 08:37
- Nahlásit

Ahoj !
Můžu mezi vás?Dnes jsem objevila tyto stánky a doufám,že mně přijmete.Máme taky havaňáčka a tak bych si ráda povídala o radostech a starostech s nimi.LenkoK,myslím,že jsme se videli na výstavě v Brně,my jsme se přistavovali u vás,máme taky Belinku.

LenkaK
Člen
# Zasláno: 29 Zář 2006 09:35
- Nahlásit

Raja
Ahoj, Vítám tě tady.Doma jsem si vzpomněla, že jsem ti mohla říct této diskuzi. Taky jsi na výstavě mohla vidět MartinuClaudi,která sem taky chodí. Měla malou světlou fenku Havaňáčka.
Chtěla bych se zeprat jak jsi pochodila u chovatelů,kteří seděli naproti nám. Všimla jsem si,že ses u nich zastavila. Byli to maželé.Paní měla dlouhé rovné vlasy.

Raja
Člen
# Zasláno: 29 Zář 2006 10:00
- Nahlásit

LenkaK
Asi vím na koho myslíš-studená jak ledoborec.
Už jsem o ních co-to slyšela.A to přitom naše Belča je vnučka od jejich Piškota.V podstate jsem se s nima bavila o našem podvraťáčkovi(to je ten druhý pejsek),paní byla dost odměřená.