| Autor |
Zpráva |
worick
Člen |
# Zasláno: 2 Dub 2015 10:35 - Změnil/a: worick
- Nahlásit
Kamccula
Jéjda, jak jste to uhádnula?!? Ano, Beruška je Black Berry Klidně narušujte a napište nám něco víc. Teď jsem šíleně zvědavá, o co jde? Máte někoho z našich sourozenců?
Evey
Já tedy rozhodně nejsem cimprlich, spíš prase ale on takový šnek jako kadí, kdy se mu zamane, takže nechat si pokydat ksicht, mne zase až tak nebere A to jsi mi připomněla, že už měsíc objednávám nový krém, už mi dochází a nejsem schopná
|
Kamccula
Člen |
# Zasláno: 2 Dub 2015 11:09
- Nahlásit
worick
Když je čas, tak si sednu a šťourám se internetem a hledám sourozence. Jsem ráda, že jsem konečně na někoho narazila Já mám Barušku. Berry mě hrozně připomínal Berta, kterého jsem znala osobně. Chtěla jsem vědět, jestli ještě někdo ze sourozenců žije a popřípadě se navzájem informovat o případných nemocech co kdo měl.
|
worick
Člen |
# Zasláno: 2 Dub 2015 14:11
- Nahlásit
Kamccula
tak jestli můžu poprosit, písněte mi na mail: gucinka@post.cz Nechci tady vypisovat všechno, aby se případně chovatelka nezlobila, že prezentuju něco, co nemám...Díky
|
worick
Člen |
# Zasláno: 2 Dub 2015 14:36
- Nahlásit
A leje od rána. A jestli mi včera na kontrolce byla zima, tak dneska jsem myslela, že fakt umrznu jak ta Nasťa pod smrkem Tom mi vynadal, že je 0 a já lezu jen ve vestě No jo, jenže onehdá jsem chodila ve vestě a bylo mi vedro! Kdo se má vypořádat s takovou změnou zase Nechtělo se mi tahat ven zase už uklizenou-zimní bundu
Kessie
Peťul, doufám, že tys ještě vcelku a doma?!? Takže...jak jsem psala o tom, že maso bude sž ve čtvrtek, tak si představ, že nám ho pán přivezl až domů Prý jede ještě do Hlohovce, tak už neřešili, jak si to předat v Hradišti a vzal ho rovnou k nám. Paráda, jsem tak ráda, že mám konečně v klidu z čeho vařit. A jelikož ráno chumelilo jak blázen, řekla jsem mu ať to jen vysype z beden na trávník, že si zapnu mrazák a pak uklidím. Worka jen k tomu čichnul, já jsem mu vysvětlila, že to má nechat, že to je pošta (oni mají ,,poštu" rádi, neb pošta vozí kokinka a i když přiveze někdy něco nám, dostanou kokčo za to, že pomocníkovali ) Takže to tam nechali v klidu ležet skoro dvě hodiny, než jsem to konečně uklidila.
|
Kamccula
Člen |
# Zasláno: 2 Dub 2015 14:49
- Nahlásit
worick
Jasný, tady to taky nechci řešit. Večer napíšu. Děkuji
|
Drakopes
Člen |
# Zasláno: 2 Dub 2015 17:38
- Nahlásit
worick
Tady od rána chumelilo. Svěřili jsme Erwina na hlídání Adélce a oběhli doktory, hlavně Jirkovi nové brýle. A rovnou do optiky - zítra po obědě si je může vyzvednout Bude za frajera
Zvláště, když mu na ně pokaždé Erwinek kýchne, prskne, slintne.
|
worick
Člen |
# Zasláno: 2 Dub 2015 17:48
- Nahlásit
Drakopes
Bude za frajera
Zvláště, když mu na ně pokaždé Erwinek kýchne, prskne, slintne. - takže chceme foto, stačí i těch neoslincaných Adélka hlídala Erwušu doma?
Tady od rána chumelilo - tady od rána snad všechno, už chyběly jen hovna s háčkama....i když v jednu chvíli to i na ně vypadalo Teď to dle radaru vypadá, že snad už konec těch hrůz...pro dnešek fakt stačilo Taky brácha se budou večer přesunovat z Prahy po naší skvělé D1 tak aby vůbec dojeli...
|
Drakopes
Člen |
# Zasláno: 2 Dub 2015 18:11
- Nahlásit
Adélka hlídala Erwušu doma?
byli oba v Kapse, Erwin je tady zvyklejší, že tu jsou jiní lidé.
|
Drakopes
Člen |
# Zasláno: 3 Dub 2015 13:47
- Nahlásit
Procházeli jsme teď v poledne parkem a mimo jiné tam pobíhal cca roční maďarský ohař (nebo něco podobného). A prudil a prudil. Tak ho Erwin zalehnul. Doslova a do písmene ho zasunul pod sebe a lehnul na něj. Po nosem měl jeho zadek, znechuceně k němu
dvakrát čuchnul a hlavu odvrátil
Páníček byl naprosto v klidu, žádný hysterický jekot, pes taky ani nemukal a hlavně se pak choval o něco uctivěji a neskákal Erwinovi po hlavě. A nakonec pán poděkoval za výchovnou lekci a Erwušu pohladil, podrbal )
|
worick
Člen |
# Zasláno: 3 Dub 2015 14:12
- Nahlásit
Drakopes
ne, že by se nám tohle stávalo...snad jednou ale: jsem vždycky nadšená, když potkám osvíceného, nehysterického páníčka psa, fenky....který si nemyslí, že se všichni psi hodlají pořád vzájemně zabíjet a nechá je žít...Všichni se tváří, jak skvěle psům rozumí, mají je vycvičené, že neexistuje, aby neposlechnuli, ale jejich psi snad nemají ani vlastní hlavu, pořád jen čekají na to, co pán rozhodne, aby tedy dělali. Myslím, že je tím akorát znejistí a pak situace opravdu neumí řešit normálně, po psím. Poznámka od nějaké superpejskařky o tom, že pes přece nesnáší, aby mu jiný čichal genitálie, protože ty si přeci chrání nejvíc....to jsem nechala radši bez komentu, jelikož bych vyvolala akorát další hádky To se vztahuje tak maximálně na chlapy u psů je to spíše naopak, je to součást řeči těla. To by se jinak výmar musel zbláznit, když ho Erwín mohl rovnou vykastrovat
|
Strejda
Člen |
# Zasláno: 3 Dub 2015 15:29
- Nahlásit
worick
jejich psi snad nemají ani vlastní hlavu, pořád jen čekají na to, co pán rozhodne
Fakt? Závidím.
|
worick
Člen |
# Zasláno: 3 Dub 2015 17:14
- Nahlásit
Strejda
Fakt? Závidím. - já právě ani ne Áno, když to někde uvidím, nechám se také strhnout a jsem ohromená, jak ten pes na slovo poslouchá, jak šlape jako švýcarské hodinky, páníček machruje...Jenže pak se začnu zamýšlet, co stojí za tím a ano, převádím si to na lidi. Také valím oči na čínský cirkus a pak se mi vybaví dokument o tom, jak děcka od tří let žijou na internátu bez rodičů a makají do úmoru, aby z nich byli ti supergymnasté a akrobaté. Vybaví se mi vygumované mozky vyznavačů islámu(vlastně všech náboženství) a ne díky, takové psy nechci. Chci, aby si žili pokud možno svůj šťastný psí život s náma. Ano, já se omezuju pro ně, oni musí taky pro mne, ale jen v mezích, které jsou nezbytně nutné. Nejsem ani matka, co má pocit, že nic nedokázala a potřebuje se realizovat na dětech, ani zneuznaná puberťačka, která si vydrilovaným psem léčí své komplexy. Vím, že přeháním, ale prostě nad tím já uvažuju takto..
|
Drakopes
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2015 05:26 - Změnil/a: Drakopes
- Nahlásit
worick
Vím, že přeháním, ale prostě nad tím já uvažuju takto...
Radko nepřeháníte, tak to je. Drtivá většina psích konfliktů je omezena na šerm tlapek (doprovázeno řevem) a snahou nahrabat soupeře pod sebe. Povede-li se, konflikt končí, uzná-li soupeř porážku. Genitálie budou tabu, jinak by hafani byli chráněným druhem, je jich asi půl miliardy (vybrali si dobrého spojence, stejně jako my).
Erwínek šel na "čecháči" kamarádit se statným ohařem, ten na něj po chvíli naskočil ("já jsem šéf"), asi pět vteřin jsem viděl Erwínka zatnout svaly; vrčení jsem na tu dálku neslyšel, ale určitě tam bylo; pak pejska nahrabal pod sebe, já jsem písknul signál, Erwuša poskočil a "metelesku blesku ke mně" (doufám, že na mě pan Svěrák nepodá trestní oznámení); majitel psa byl zcela v klidu. Nedávno při návratu z polední vycházky uviděl Erwínek urostlého černého pejska a "musel" prozkoumat, není-li to háravka, která zanechává v okolí spoustu pesemesek. Nebyla, byl to křen, konflikt, pes na zemi, Erwín stojí nad ním, hlavu zvednutou, na moje zapískání hodil zadkem a "odpoutal se od nepřítele", páníček pejska byl v klidu.
Nejkonfliktnější jsou psi na vodítku - minimální socializace, nejsou dostatečně samostatní - neumí se chovat. Bohužel těch agresivních hodně přibývá, netýká se jen psů. Nevychovaný majitel - nevychovaný pes. Před pár dny jsme zažili setkání s primitivem, velmi nepříjemné. Psi by možná situaci zvládli, ale chlap nikoliv - tykání, vulgarizmy...
Na druhou stranu Erwínek má úspěch u většiny normálních lidí, jen za včerejší den se s ním pomazlila paní v optice, slečna servírka (ty zvlášť miluje, protože ony nosí ňamky, výborná pikantní slanina - Erwuškou prověřeno a uznáno jako prvotřídní), paní pokladní v DM a přes výlohu ho "mazlily" dvě prodavačky z Múúú, o dalších kolemjdoucích usměvavých lidech nemluvě. - píše Yura
|
Tá ta
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2015 08:12
- Nahlásit
o dalších kolemjdoucích usměvavých lidech nemluvě. - píše Yura
Ano je to tak a souhlasím.
Aby jsi potkal usměvavé lidi na ulici,tak ti musejí buď podjet nohy na ledu,nebo jít na procházku se psem.
(druhá varianta je pochopitelně lepší)
|
worick
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2015 10:27
- Nahlásit
Tá ta
Ano je to tak a souhlasím.
Aby jsi potkal usměvavé lidi na ulici,tak ti musejí buď podjet nohy na ledu,nebo jít na procházku se psem - a ještě opačně: já jsem usměvavý člověk na ulici, protože jdu se psy
Už máte prcoňu doma?? Zrovna předevčírem jsem se Toma ptala, jestli si nepamatuje datum, kdy jsme jeli pro Berrynka když mají stejné datum narození hmm, taky nepamatuje
|
worick
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2015 10:35
- Nahlásit
Drakopes
Nejkonfliktnější jsou psi na vodítku - minimální socializace, nejsou dostatečně samostatní - neumí se chovat. - ano Jirko, máte pravdu. Mamčina Mandy je celkem v pohodě, na vodítku někdy pravda ze strachu štěkne, ale i to se hodně zlepšilo. Ovšem jakmile jde někdo se psem na vodítku, to normálně vyloženě nesnáší, nevím proč, to na psa až doráží. Mamka už to začala řešit tak, že na vodítku téměř nechodí a když jde někdo se psem na vodítku, tak ho požádá, jestli by ho radši nepustil.
A pak je ještě ta horší sorta, kdy je páník přesvědčený (většinou právě z reakce svého psa na vodítku, kdy je napružený a řve na každého psa) že jeho pes psy nesnáší a nesmí ho z vodítka pustit, protože by je zabil. Tam si myslím, že by většinou pomohl ,,Erwín", který by tomu nezvedenci dal lekci slušného chování a byl by klid.
|
Tá ta
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2015 21:25
- Nahlásit
worick
Ano.
Už jsme kompletní!
|
birma
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2015 21:59
- Nahlásit
worick
požádá, jestli by ho radši nepustil.
A pak je ještě ta horší sorta, kdy je páník přesvědčený (většinou právě z reakce svého psa na vodítku, kdy je napružený a řve na každého psa) že jeho pes psy nesnáší a nesmí ho z vodítka pustit, protože by je zabil.
Tak jen doufejte, že nepřesvědčí někoho, kdo by se ve svém psu nemýlil a vy o Mandy nepřijdete
|
Drakopes
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 01:14
- Nahlásit
Tá ta
podjet nohy na ledu
připomínka Karla Havlíčka Borovského;
ke kompletní smečce gratulujeme a posíláme pozdrav a podrbání - píše Yura
|
Drakopes
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 02:09
- Nahlásit
birma
Tak jen doufejte, že nepřesvědčí někoho, kdo by se ve svém psu nemýlil a vy o Mandy nepřijdete
Potkáváme dalmatinku, mimochodem velmi přátelskou, vždy je na vodítku a vždy jsme varováni "zavolejte si toho psa, ona hárá!"; ta fenečka hárá v lednu, v únoru, v březnu... prostě permanentně; psychopati určitě jsou i mezi psy, ale kolik jich asi je? denně jsme v kontaktu se stovkami lidí a desítkami psů, mám snad každého podezírat z "nekalých úmyslů"? to vodítko je prostě "pupeční šňůra" sui generis, nenaučí to hafany správnému chování; "nakládačku" by měla dostat všechna štěňata, mají-li problém s "psí kulturou", vám to bude znít nepřijatelně, ale je to především v zájmu toho štěněte (vlastně i nás lidí) - píše Yura
|
Evey
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 08:58
- Nahlásit
Rozhodla jsem se, že letos obarvím vejce v cibulových slupkách s obtištěním nějaký kytiček. Ráno vstanu a je tu nová vrstvička sněhu, tak to nevím, co budu kde zmrzlého vyhrabávat.
Tá ta
Už jsme kompletní! Taková zpráva se zde musí okamžitě nahlásit. Prohřešek lze vymazat umístěním min. jedné fotky.
|
Kessie
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 09:49
- Nahlásit
worick - a já hlásím, že jsme ještě vcelku, jen máme milion návštěv... nechápu, proč zrovna teď... takže pořád vařím, peču a šúruju... při změně situace se ozvu na mobil či mailem...
KRÁSNÉ VELIKONOCE A SNAD UŽ JARNÍ DNY VŠEM!
|
Kessie
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 09:52
- Nahlásit
Evey - takto barvíme vajíčka každý rok... (letos vynechávám, už se mi fakt nechce) a jsou moc pěkná... v pondělí ráno se přetřou hadříkem s kapkou oleje a jsou krásně lesklá... taková vajíčka se mi líbí nejvíc... škoda jen toho sněhu, ale třeba to do odpoledne roztaje... nám už rozkvetly jak sedmikrásky tak fialky v trávníku... včera jsem na to koukala...
|
worick
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 11:03
- Nahlásit
birma
Tak samozřejmě Mandynu nepustí ke psu, který vypadá vyloženě, že by zabil každého, kdo projde kolem...ti psi zase vypadají a chovají se trochu jinak...ale pes, který jen ječí a skáče na vodítku...se většinou puštěný chová úplně jinak. I Worka někdy na vodítku skočí a zařve, přitom na volno konfliktní není. Ale nemyslela jsem u toho zrovna na tebe i když podle toho, jak popisuješ Adama by to třeba sedělo. Ale vás jsem nikdy naživo neviděla, tak si to posuzovat netroufnu. Když vemu Kristýnu...s náma se Feri chovala úplně normálně, když pes přijde blíž a jí se to nelíbí, tak na něj vyjede...ale v tom opravdu nic divného nevidím. Neviděla jsem situaci, kdy ji obtěžoval pes a Ferina po něm vyjela tak, že Kristýn prokousla to koleno. Jen z Kristýniných reakcí (co jsem měla možnost vidět) se mi právě jeví, že do toho zasahuje už předem moc
a tím právě Feri má možná dojem, že je to ,,nebezpečná situace" a je potřeba bránit.
|
worick
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 11:15 - Změnil/a: worick
- Nahlásit
Evey
a je tu nová vrstvička sněhu, tak to nevím, co budu kde zmrzlého vyhrabávat. - U nás sníh není vůbec, co padalo to tálo, jen jeden den se poprašek držel. Ale do rána bylo -6st(už o půlnoci -4st) Nevím, nevím, jestli tchýni pomůže těm rajčatům svítit ve skleníku petrolejkou...tuším bude po nich Jak vlastně dopadl ten skleník vašim...koupili jste ho tehdy myslím, že jo? A vloni už v něm bylo nasazeno, nebo premiéra až letos?(mám sklerózu, však víš )
Kessie
a já hlásím, že jsme ještě vcelku -
nám už rozkvetly jak sedmikrásky tak fialky v trávníku... včera jsem na to koukala - ja což sedmikrásky...ty jsou tam snad od ledna Krásnou fialkovou ,,stráň" k trati jsem fotila onehdá, když jsme šli kolem na prochajdu s klukama...taky jsem měla vyfotit, tu vyvezenou mrtvou, nafouklou, pravděpodobně i skotnou ovci s jehnětem hozenou ve křoví lidi jsou hovada...že to obdoby nemá Tak snad to dám do kafilerky, nebo prostě vykopu jámu a pochovám je...a nevyvezu je za vesnici do škarpy
Tá ta
Ano.
Už jsme kompletní! - no totok teda se člověk nezeptat, tak to zjistíme až bude malá slavit 1.narozeniny
Připojuju se k Evey - bombarduj nás fotkama
|
aňoňouma
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 12:49
- Nahlásit
worick
Tak samozřejmě Mandynu nepustí ke psu, který vypadá vyloženě, že by zabil každého, kdo projde kolem...
Takovéhle lidi bych mlátila.
Mám psa, který chce sejmout všechny psy. Bez rozdílu věku, velikosti a náboženského vyznání. Odmalinka jsem ho pouštěla se všemi psy navolno, nikdy neměl žádný blbý zážitek, ale ve třech měsících začal občas na některé vrčet, v půl roce je začal žrát, pak už to bez vodítka prostě nešlo (a fakt to není mnou, starší čuba vychází se psy naprosto bez problémů). Děláme na tom, už jsme se dostali tak daleko, že je schopný v mé přítomnosti psy ignorovat, pokud nejsou blíž než pár metrů, dokáže zůstat v klidu, dokáže odcházet z potenciálně konfliktních situací... Prostě už neřve na sto metrů, ale pokud si nejde druhý pes vyloženě čuchnout, tak vypadá jako naprosto hodný vzorný pes. Ale kreténi, kteří si myslí, že jejich nevychovaný pes může nekontrolovatelně běhat a čuchat ke komukoliv, i když je ten druhý na vodítku, nás v nácviku vracejí pořád dokola na začátek.
Když vidím psa na vodítku, tak je normální slušné chování svého psa zavolat a zeptat se, jestli ten druhý stojí o kontakt. A mimochodem, té majitelce dalmatinky se nedivím, že si vymýšlí hárání, pokud lidi jako vy potkává běžně. Já už jsem takhle s úspěchem použila imaginární blechy a svrab.
|
worick
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 13:02
- Nahlásit
aňoňouma
nenapsala jste, co je to za rasu? Nedělám si iluze o tom, že jsou plemena psy tolerující více a plemena psy netolerující skoro vůbec. Špiců jsme měli několik a to zrovna je trochu pes vyvolávající konflikty. Mnohem lepší to ovšem bylo u psů volně pobíhajících (což bývalo tady na vesnici běžné) to se i ten špic naučil s jinýmy psy fungovat. Co se týká třeba teriérů(měli jsme také) tak to byli raplové vždycky, ti nesnášeli ani psy, ani lidi, což vzhledem k životu psů v dobách dávno minulých...se zase až tak nedivím...pes byl na řetězu u boudy a když ho náhodou pustili, tak by všechny nejraděj zabil Ovšem co vím, tak se chování teriérů zase až tolik nezměnilo, všichni majitelé, co se potkáváme, s nima mají dost problémy Píšu jen o těchhle dvou plemenách proto, že jsme je v rodině měli, zbytek plemen, co se v rodině vyskytují, těžko při jednom jedinci posuzovat.
|
aňoňouma
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 13:12 - Změnil/a: aňoňouma
- Nahlásit
worick
Labrador. Tedy typické nesnášenlivé bojové vemeno (mimochodem pitbulové jsou jen u nás v ulici dva, naprosto suproví vyrovnaní a vychovaní psi).
Takových psů je spousta - u samců je spíš pravidlem, že jiné psy nemusí, než naopak. Bez ohledu na plemeno. Ovšem majitelé s nimi zpravidla (jako já) chodí kanálama, jezdí venčit třicet kilometrů daleko do lesa apod., aby nemuseli psy díky bezohlednosti lidí jako vy denně vystavovat situacím, které nezvládají. Abychom si rozuměli: já nemám problémy se svým psem. Já mám problémy s bezohledností ostatních, kteří si myslí, že jsou všichni na jejich Alíčka zvědaví a že když můj pes neřve na dálku, tak to automaticky znamená, že se chce s Alíčkem kamarádit.
|
worick
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 13:35
- Nahlásit
aňoňouma
znám i hodné bull psy(neptej se mne jakové přesně, úplně je nerozeznám) obě jsou to feny a obě typicky ,,zlomený" pes. Obou majitelé jsou feťáci. Obě chodí ven. Jsou ořvané, okošíkované, s elektrickýma obojkama na krku...je mi jich spíš hrozně líto i když vím, že právě takový pes je pak svým chováním nevyzpytatelný...Pak je jich hafl zavřených po zahradách, které si nablbové pořídili na hlídání a ven se nikdy (naštěstí pro všechny ostatní) nedostanou. Opakuju: ti psi, za to, co z nich lidi udělali nemůžou přesto, jsem zastáncem toho, že tito psi do normální společnosti lidí a psů nepatří.
Váš je papírový labrador? Znám jich pár takových, ale ani jeden není papírový, proto těžko soudit, s čím je to šmrncnuté Ale znám jich i hafl takových dobrosrdečných slonbidel, veselá hravá psiska. Nechci řešit, proč je váš takový, jakový je, neznám ani vás, ani jeho...
Já mám problémy s bezohledností ostatních, kteří si myslí, že jsou všichni na jejich Alíčka zvědaví a že když můj pes neřve na dálku, tak to automaticky znamená, že se chce s Alíčkem kamará - nevím, kde bydlíte, ale snad zase není až takový problém zavolat: ,,odchyťte si vašeho psa, můj psy nesnáší"..každý to milerád udělá..si myslím
|
Drakopes
Člen |
# Zasláno: 5 Dub 2015 13:37 - Změnil/a: Drakopes
- Nahlásit
aňoňouma
Já už jsem takhle s úspěchem použila imaginární blechy a svrab.
Ano, varuju svého psa před blechami a svrabem a přivolávám ho k sobě, když se někdo s takhle nesocializovaným psem přijde procházet do parku, kde je volné pobíhání psů povoleno. Od majitele je to zřejmě rozvinutý masochismus a vztek na všechny ostatní psy, kteří si takhle v parku bez konfliktů běhají. Tak se jím aspoň jde pomstít, že jim nadává a pln vulgarismů předvádí, že jaký pán takový pes.
|