Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Labradorský retriever
<< 1 ... 387 . 388 . 389 . 390 . 391 . 392 . 393 . 394 . 395 . 396 . 397 ... 541 . 542 . >>
Autor Zpráva
Zuzana T
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 12:51
- Nahlásit

Ketrin
JJ nebo někdo takový,jako ty,Evička,Jindra a mnoho dalších,kterým bych jí doručila i s mašlí.Takoví by ocenily její klady.

Ketrin
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 13:05
- Nahlásit

Zuzana T
óó dík za důvěru, já mám teď svých psů až až

jana33
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 13:07
- Nahlásit

Ketrin
Hele nerouhej se,jobuď ráda,že máte doma veselo

Zuzana T
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 13:07
- Nahlásit

Ketrin
ale nepovídej,tobě snad stačí 4 kousky?

Bára a Sam
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 14:14
- Nahlásit

choco
Ok, zkusit to můžu, muj jedinej a dost zásadní problém je, že mám nepravidelnou práci a někdy to nevim ani týden dopředu jak půjdu a navíc dálkově studuju v Praze, v lednu tam budu celý první a poslední týden.. no ale neva, zkusíme se nějak dohodnout..muj mejl: BBartova@seznam.cz díík

choco
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 14:19
- Nahlásit

Bára a Sam
uvidíš, nejde o nějakou cvičitelku nebo tak, ale mohlo by se vám třeba občas povýst zajít spolu s pejsama ven a tobě by se dostalo spousty dobrých rad A BAddy bude skvělý kamarád pro Sama

Ketrin
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 14:26
- Nahlásit

jana33
Zuzana T
nerouhám.... stačííííí!! (zatim)

Eda
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 14:48
- Nahlásit

Ahoj, právě jsem se pachtila s psí pf a ne ne... kolový už mám, to byla hračka, ale žádný labradoří se mi nelíbí ach jo

jana33
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 15:02
- Nahlásit

choco
Bady flat?

choco
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 15:38 - Změnil/a: choco
- Nahlásit

jana33
jojo Nedávno cvičili s myslivci a připravovali Badíka na zk z vodní práce a historka s kachnou mě fakt dostala napíši vám ji, až bude chvilinka, ať se taky zasmějete )

jana33
Člen
# Zasláno: 18 Pro 2007 16:00