Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / pro agiliťáky :-)
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 77 . 78 . >>
Autor Zpráva
Aknah
Člen
# Zasláno: 24 Kvě 2007 15:19
- Nahlásit

mozna jsem sem tu fotku jiz davala, tak me s ni vyhodte, ale jedna ukazkova zona, jen ten vyraz Fredyho, kdybych nevedela, ze je to on, tak bych to nikomu neverila

Venuše
Člen
# Zasláno: 24 Kvě 2007 15:20
- Nahlásit

Aknah
Spíš ne než jo (naštěstí), ale makáme na tom Včera sme natočili nějaký vídejo, ale nevím jestli to sem pude vložit, zkusím. A fotky máme většinou rozmazaný, páč nejsem dobrej fotograf. Ale zkusíme něco pohledat
A já bych tomu ani tak běhy neříkala, spíš pokusy o proplétání se mezi překážkama s nadějí, že to vypadá jako trénink agility

Venuše
Člen
# Zasláno: 24 Kvě 2007 15:21
- Nahlásit

Aknah
Dóst dobrýýýý

Aknah
Člen
# Zasláno: 24 Kvě 2007 15:35
- Nahlásit

Venuše
hlavne ze vas to bavi a uzijete si spoustu legrace

jak si ucila slalom? mne ho Fredy odmita na pravou ruku, leva v pohode, to bezi i pomerne rychle, ale ta prava, to je boj

Venuše
Člen
# Zasláno: 24 Kvě 2007 15:54
- Nahlásit

Aknah
Jednoho na balonek a druhýho na žrádlo. Začali sme na 4, pak 6, a teď už je trápím na všech 12.
Akorát že sou to střeva rychlí, takže jsem na ně pomalá a je to trochu komplikovaný Zatím jim mávám před čumákem, a myslím že ještě dlouho budu Ale je jim teda jedno na kterou ruku to je, pletou obě dvě, teda respektive já pletu obě dvě ruce

Aknah
Člen
# Zasláno: 24 Kvě 2007 16:41
- Nahlásit

Venuše
Dekuju, Fredy mi na zradlo nechce jit, jeho oblibena dobrutka je bez uspechu, otoci hlavu a vyraz je jednoznacny, "Ani za rybicku to nepujdu!!" na hracku mi taky nereaguje, ta ho na parkuru nezajima vubec, tak zkusim jeho milovanou piskaci mysicku, treba se chytne a kdyz chytne, tak ji bude dostavat jen jako odmenu za slalom

Venuše
Člen
# Zasláno: 24 Kvě 2007 16:52