| Autor |
Zpráva |
krecinek
Člen |
# Zasláno: 4 Led 2007 08:31
- Nahlásit
Tak jo,něco málo taky o mně: Jmenuju se Lenka, ale tahle prezdivka už byla, tak mám krecinek za svojí emailové adresy.Jinak je mi 21,studuju (no,spíš to tak poslední dobou flinkám , ale kdo by se učil,když má doma takového mazlíčka na hraní,že? )a jsem z Trutnova, ale teď bydlím s přítelem a Montíčkem v Ktalupech nad Vltavou.
A nějaké ty zážitky s psíčkem?No,tak třeba zrovna včera měl jeden takový svůj den-chdím s ním tady do lesa,kde ho pouštím na volno a on lítá jak pošuk,štěká při tom,nosí si klačíčky a vůbec,blbne jako každé štěně, je to krása se na něj dívat Taky hned skáče na každého psa,kterého vidí,to mě pak vůbec nevnímá a běda,když ho chci odchytit,to považuje za super hru,poskakuje přede mnou a má psinu z toho,že se ho snažím lapnout(ale povel "ke mně "taky umí, to musím uznat, jen mám prostě smůlu, když si chce hrát s jiným hafanem).Jak jsem už řekla,je pěkně oprsklý a skáče třeba i na dogu (no,vlastně na ní tak uplne nedostal ),ale běda,jak potkáme živější štěně,které si chce taky hrát-třeba nedávno.pet mesíců stary výmarský ohař-nejprve se očuchali,Montíkzačal dorážet,ale když začal zlobit i ohař a omylem Montymu přišlápl asi pacinku,Montík spustil takový povyk,stáhl ocásek a dal se na zběsilý úprk,že jsem myslela,že už ho nikdy nechytím! nastěstí někde za věma třema zatáčkama seděl a čekal,uf...