| Autor |
Zpráva |
MartinaClaudi
Člen |
# Zasláno: 6 Říj 2006 17:33
- Nahlásit
Já měla zákaz počítače a tak jsem sem nesměla.
Claudinka má dva hřebínky: s otáčivými hroty a takový jak sem dáváte fotky. Otáčivý teď nepoužívám. Ani jeden nevím od jaké je značky a koupila jsem to tu ve Zverimeksu.
Granule se psům nemají dávat pořád stejné, je to totiž jakoby byl celý život na kapačce. Já si to tady jdu vše přečíst.
|
Raja
Člen |
# Zasláno: 6 Říj 2006 17:59
- Nahlásit
emikami
Co se týče malých pejsků ,jsem začátečník.My jsme vždy chovali takové menší telátka.Zde celý výčet:bobtail,2 x leonberger,bullmastif.nakonec jsem zatoužila po pejskovi,kterého bych si mohla vzít na klín,tak jsem zkončila u havaňáčků.
Co se týče krmení já nevidím nic špatného na tom,když někdo vaří svému pejskovi.Jen mi připadá velice pracné takto sestavovat správně vyváženou krmnou dávku.-Ale pokuď to někomu nevadí-tak proč ne?
|
Janik
Člen |
# Zasláno: 6 Říj 2006 18:48
- Nahlásit
emikami
Já myslím, že na tom krmení(střídání značek) nic není.Pokud to pejskům nic špatného nedělá(jako ta změna), tak bych to taky tak dělala.
Já Andyho krmím tak, že každý den dostává konzervu a k tomu má 24hodin denně nasypané granule v misce..může si vzít kdy chce.
U nás je výhoda ta, že Andy není moc žravej, takže tam ty granule může mít pořát..
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 6 Říj 2006 19:15
- Nahlásit
Raja
Co se týče krmení já nevidím nic špatného na tom,když někdo vaří svému pejskovi.Jen mi připadá velice pracné takto sestavovat správně vyváženou krmnou dávku.-