| Autor |
Zpráva |
birma
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:04
- Nahlásit
Maya
vyhodit je úplně, to mi přijde jako barbarství
to mě taky, ale občas se mi podaří nějaký předat zdarma nebo drobnej peníz do nových dobrých rukou
tak jako něco by se nešlo, ale nijak hrozný mi to nepřipadá, asi jsem buď blbej sběrač a nebo v tom článku přehání
tak ona toho musela mít pani mraky. Když vezmeš obleční s průměrnou cenou 75,- a utrženejch 16 000,-, tak to vychází na víc než 200 kusů vyřazenejch. To bych chodila nahá asi
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:06
- Nahlásit
birma
no 200 kusů oblečení, tak mám tak možná s ponožkama dohromady, protože ponožek mám povícero
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:09
- Nahlásit
cernej caj
ze, treba jak plysacci pro dorina
jj, to byla přímo recyklace
|
HaZa
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:12
- Nahlásit
cernej caj
jak velkej je ten batůžek? mladýho opuští ten co má na kešky ..... že bych na něj koukla... měla jsem představu něco do 500,- mu pořídit ....
a vodítka s amortizérem jak mají velkou karabinu? jsou na šeltice -koupila jsem postroj s jedním vodítkem a je dobré tak uvažuji že přokoupím pro ty 2 další
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:13
- Nahlásit
Maya
ekologicka
ale s tim sveracstvim me to taky stve, no...
ponozky kdyz vyperu mam asi na mesic
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:19
- Nahlásit
HaZa
no ten batuzek ma cca 15 litru, lahev 1.5l, svacina, tenka mikca se tam vlezou, vepredu je kapsa na klice/mobil takova podelne na ty strane pod napisem a vevnitr je jesta malinka kapsicka na zip sitovana, da se zvetsit objem o cca 3litry, jednou sem v nem tahla domu 7kg mrazenyho masa
vzadu to ma takovou tu sitku
(odkaz na web) akorat dole to polstrovani je trochu odreny a myslim sem z toho ztratila prsni popruh
ty voditka - jedno je od manmatu, karabina mozna trosku vetsi na seltku ale to by snad nemuselo vadit a druhy je nejaky co sem koupila na treku, muzu doma zmerit a vyfotit, karabina podobna... ale delka nebude stejna
|
HaZa
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:23
- Nahlásit
cernej caj
pokud na to nespěcháš, za měsíc jedu s mladým k doktorce do Brna tak bych se za tebou stavila v práci a koukla ....
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:31
- Nahlásit
HaZa
OK tak se pak domluvime, to byla zas spis uvaha co je nutno dat pryc idealne, bych to zas delala pul roku, tak diky k popohnani;)
|
HaZa
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:38
- Nahlásit
cernej caj
já tě nehoním, rozhodnutí je na tobě, v Brně budu 11.8. (dřív mě tam nikdo vzhledem k soušasným uzavírkám a objížďkám nedostane)
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:41
- Nahlásit
HaZa
tak prave je to supr, ze se podivas, pac nez ja bych to nafotila zas a dala na net, tak to bude na dlouhy lokte
11.8 bych mela byt v brne, tak se pak domluvime
|
HaZa
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:49
- Nahlásit
cernej caj
ok
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 12:53
- Nahlásit
HaZa
|
birma
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:02
- Nahlásit
Katka překládá knížku od Gabby Harris a podělila se o citát, kterej jsem si hned zamilovala: Když nám někdo ukradne kolo, můžeme se rozhodnout cítit se jako oběť okolností, nebo se jednoduše můžeme rozhodnout přijmout fakt, že jste teď osoba bez kola
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:41
- Nahlásit
ty wogo, ten poslední bod!! ale jako všechny jsou
http://www.zvedavec.org/komentare_6517.htm
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:43
- Nahlásit
birma
pointa tohohle citátu mi teda nějak uniká, asi proto, že já si nedovedu poručit jak se mám cejtit
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:45
- Nahlásit
Maya
ja tu pointu chapu, jako clovek s nedostatkem serotoninu ale nejsu schopna aplikovat
|
birma
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:45
- Nahlásit
Maya
já jsem k takovejmhle článkům skeptická, čekala bych odkaz na zákony, kde to je uvedené...
|
birma
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:50
- Nahlásit
Maya
já si nedovedu poručit jak se mám cejtit
to já taky ne, ale minimálně mě to vede k zamyšlení, jestli se v tom nebabrám zbytečně moc a podobně
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:53
- Nahlásit
birma
já jsem k takovejmhle článkům skeptická, čekala bych odkaz na zákony, kde to je uvedené...
no ten samozřejmě je, ale tomu kdo neumí španělsky je k ničemu, což se ani nedivím, že nelinkujou
http://www.boe.es/boe/dias/2015/03/31/pdfs/BOE-A-2 015-3442.pdf
kdo umí španělsky, může to překontrolovat
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:54
- Nahlásit
birma
otazka zni - muzes si vybrat? ovlivnujes to rozumove a snadno, nebo te to slozi tak, ze nedokazes vubec fungovat?
pokud druha moznost, je to asi beh na dlouhou trat a pokud ta prvni, tak to lze asi celkem dobre posunout k pozitivnejsimu stavu
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:57
- Nahlásit
birma
no já právě myslím, že to jak moc se člověk v něčem hrabe je záležitost vrozený povahy a změnit vědomě to moc nejde, holt někdo je splachovací a furt hepy a někoho rozhodí každá kravina
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:59
- Nahlásit
birma
jo a teda musí říct, že konkrétně tohle, teda jak kdo řeší věci a podobný situace, je na dětech vidět už od mala a co můžu sledovat, fakt se to ani věkem moc nemění, 3letý dítě reaguje stejně jako 10letý
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 13:59
- Nahlásit
Maya
tohle ale prave povahu muzes podle me cilenou snahou a praci zmenit. treba ne nejak hodne, ale urcite to pujde, kdyz si to uvedomis a zacnes na tom pracovat. muze to byt dany vychovou, prostredim.
ale podle me pokud ma nekdo problem s tvorbou serotoninu tak uz je to horsi, protoze sice muzes predstirat, ze je to OK ale bude to furt predstirani naven, vevntir v hlave to bude stejny a je otazka, jestli tohle je dobry k necemu jinymu, nez predstirani pred jinejma lidma, ktery by te jinak buzerovali, ze je vse OK
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 14:00
- Nahlásit
udala sem spacaaaaak
|
birma
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 14:07
- Nahlásit
Maya
konkrétně tohle, teda jak kdo řeší věci a podobný situace, je na dětech vidět už od mala a co můžu sledovat, fakt se to ani věkem moc nemění, 3letý dítě reaguje stejně jako 10letý
naprosto nezpochybňuju, že se to věkem nemění samo a asi bych nečekala u dítěte, že bude schopný si říct, že tohle mu na sobě vadí a chce to změnit a následně na tom bude dlouhodobě pracovat. U dospělejch bych řekla, že to alespoň částečně ovlivnitelný tim, že si uvědomuju a snažim se chovat a prožívat to jinak, je. Jde celkově o přístup k životu, kdyby se ten nemohl měnit, tak kdo jednou ztloustl, bude vždycky tlustej, kdo je hubenej bude vždycky hubenej... Všichni se přece měníme a to nejen v návaznosti na vnější okolnosti, ale i na nějaký vnitřní prožívání a snahy, ne? Já teda aspoň chci věřit, že jo, protože jinak budu navždycky línej bordelář, co se cpe hnusama a pak se diví, že mu některý místa na těle ztrácej tvar a navíc se nikdy nenaučim anglicky
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 14:09
- Nahlásit
birma
Všichni se přece měníme a to nejen v návaznosti na vnější okolnosti, ale i na nějaký vnitřní prožívání
s timhle souhlasim 100%, i kdyz odepreni si koly k obedu k menicku muze byt snazsi, nez naucit se rikat ne sefovi k praci prescas, ze, ale v principu proste SOUHLAS
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 14:09
- Nahlásit
cernej caj
tak nevím jak to souvisí nebo nesouvisí se serotoninem, ale prostě vím, že kdyby mě někdo ukradl kolo, tak mě to dost rozhodí a nic s tím nenadělám, jako opakovat si něco jako že se nic neděje a že bez kola to bude lepší atd. je fakt naprt a ten blbej pocit nijak nezmění a znám dost lidí, kteří by nad podobnou událostí mávli rukou nebo maximálně 5 minut zuřili, ale jinak byli v pohodě a za hodinu už by ani nevěděli, že nějaké kolo měli, podle mě to je prostě vrozený jak člověk snáší takovýhle nepříjemný situace
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 14:11
- Nahlásit
birma
podle mě emocionální reakce na nečekaný situace je něco naprosto jiného než nějaké vědomé konání jako je hubnutí, odepření si koly a podobný vwěci
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 14:17
- Nahlásit
Maya
jasny, ale to je o nastaveni, zkusenostech a povaze, taky dany vychovou a prostredim. A serotonin ale v tom bude taky, protoze pokud mas problem se serotoninem, tak i pres uvedomeni to de zmenit mnohem hur.
ale tam je zakladni vec ta, ze ty si uvedomujes, ze neco delas nejak a chces to delat jinak a pracujes na tom. To samo nejde samo od sebe. A kdyz budes pracovat na zmene chovani v nejaky situaci, na zaklade vyse popsanych vlivech ti to pujde ruzne rychle nebo nepujde. pokud je ti to fuk a nic na sobe menit clovek nechce, tak je to pak uplne jedno, ze jo
jen tim chci rict, ze pokud hodne chces, uvedomujes si to a pracujes na tom, muzes to do jiste miry ovlivnit. navic spousta zmen se deje v prubehu zivota aniz by si to clovek uvedomoval a najednou zjisti, ze nebyla tak protivnej treba ale vubec nevi jak se to "tak najednou" stalo.
|
birma
Člen |
# Zasláno: 15 Čec 2015 14:26
- Nahlásit
Maya
nemyslím, že je to to samé, ale jedno podle mě ovlivňuje druhé. Možná se pletu, ale řekla bych, že člověk, který je schopný se ovládat v jiných situacích a má pevnou vůli a je zvyklý překonávat nějaké překážky, tak se nesloží na týden kvůli prkotině.
Ale třeba vnímám ten původní citát jinak než ty. Pro mě je hlavní myšlenka v tom, že když se něco negativního a nečekaného stane, tak se budu snažit vyjít z toho, co v tu chvíli mám a můžu, než abych pasivně očekávala nebo vyžadovala nějakou lítost. Třá pokud pojedu někam na kole a tam mi to kolo ukradnou a budu to mít daleko, tak jako je hezký, že budu oprávněně ukřivděná, ale to, že tam budu dřepět po zbytek dne na patníku a fňukat mi bude dost k prdu a asi je přínosnější zjistit, jestli je někde v okolí veřejná doprava a dohrabat se tam. Naštvaná přitom budu taky (i když to dost rozeženu tou vlastní aktivitou), ale budu mít šanci bejt večer doma
Ale třeba mám tenhle náhled jen proto, že spadám mezi tu asi šťastnější část lidí, co většinu věcí moc neřeší
|