| Autor |
Zpráva |
dorfa
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:30
- Nahlásit
Eimy
Já bych si na 70 cm uhlopříčku vubec nestěžovala v pokoji mám televizi, která je fakt malinká a i když bych asi měla ocenit jeji obraz, tak s tou 70 se to srovnávat nedá a to od té televize nejsem ani 2 - 3 metry
No to bude ono. K té menší musíš jít blíž abys tu obrazovku vůbec viděla. No a od té větší zase dál aby to nebylo rozmazané. No a pokud to je pořád nějaké rozmazané tak to chce většinou očního lékaře a nějakou tu dioptrii .
|
dorfa
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:32
- Nahlásit
Trotelchen
Ale ne....ja nechci nikomu kecat do jeho volby, kdyz me o to nezada, ale spise myslim, ze i pes bez PP muze fajn volba stejne jako orisek, mnohdy mnohem lepsi nez PP pes od mnozitele
Tak to se shodneme. Prostě všechno má svého kupce.
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:35
- Nahlásit
dorfa
tak to su rado
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:36
- Nahlásit
dorfa
no nic, tvuj styl humoru mi je nahony vzdálenej, takže radši bez komentáře
|
Endy
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:40
- Nahlásit
Prostě všechno má svého kupce
Bohužel,proto jsou množitelé co prodávají nestandartní a nemocná štěňata.Jiné už to asi nebude.Vždycky se najde nějaký blbec,co to koupí.
|
dorfa
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:46
- Nahlásit
Endy
A přesně o tom to je. Může být slušný chovatel psů bez PP stejně jako neslušný chovatel psů s PP.Je to jen v lidech.
|
Endy
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:47
- Nahlásit
dorfa
Souhlas.
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:48
- Nahlásit
Endy
Bohužel,proto jsou množitelé co prodávají nestandartní a nemocná štěňata.Jiné už to asi nebude.Vždycky se najde nějaký blbec,co to koupí.
To nemáš pravdu, je těžko chtít po průmerném člověku, který si pořizuje psa, aby byl tak zodpovědný, že se dostane na kynologickou úroveň, kdy ho jen tak někdo nenapálí již v době, kdy si štěně pořizuje...no ne??
|
dorfa
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:48
- Nahlásit
Eimy
Omlouvám se už budu jen hodná a nebudu se snažit být humorná. Ale prostě mi to nedalo.
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:49
- Nahlásit
Endy
psal jsem, že nemáš pravdu...myslel jsem, že nemáš pravdu v tom, že pobažuješ ty lidi za blbce...jinak souhlas se zbytkem
|
dorfa
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:51
- Nahlásit
Endy
Bohužel,proto jsou množitelé co prodávají nestandartní a nemocná štěňata.Jiné už to asi nebude.Vždycky se najde nějaký blbec,co to koupí
Je to tak, ten telefon co ukazovala birma určitě taky někdo koupil.
|
dorfa
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 21:52
- Nahlásit
Trotelchen
Nesouhlasím. Myslím si že množitel se od služného chovatele byť psa bez PP se poznat dá, a příliš inteligence k tomu určitě není třeba.
|
Renata
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:00
- Nahlásit
orry
ahojky vsem,tak ja bych možná taky něco napsala za chovatele /chovam 12.let obří plemeno/tak asi tak proc je cena vyssi?zkus pocitat,zacina to koupi stenete s PP,pokracuje vystavama,bonitaci,krytim,porodem,veterinarem,pora dcem chovu,rodokmenama,inzeratama a to vse stoji nemale penize!!!tak proto je cena vyssi,kdezto stenatka bez pp proste se pusti fena a pes na dvur a dal uz vlastne nic!takze tezko se chovatel psu s PP dostane na stejnou cenu jako mnozitel bez PP,kdy vetsinou jde jen o zisk,chovatel s PP ,vybira pro svoji fenu psa ,aby neco vylepsil.kdezto chovatel bez pp/da-li se tomu tak rict/ proste hleda zenicha pro svoji fenu.
|
sarax
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:03
- Nahlásit
já už jsem psala,že jsem pro chov s PP,ale zas na druhou stranu to tdraví mi to nezaručí,,,štěně které bude naše za necelý 4 týdny nemá PP,rodiče ano,otec vyřazen kvůli zubům...chápu to,majitelé nekryli úmyslně,stalo se..ale za takovýho bych 10000,-nedala,a jak tu někdo psal,že u vořechů se neřeší další náklady,tak nevím..náš vořech nás stál za 2 roky cca 18000,-na vyšetřeních...a neuvažovala jsem o tom,že byl zadara,z útulku,že bych ho neměla léčit,je to přítel,tak do něj prachy narvu
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:04
- Nahlásit
dorfa
Nesouhlasím. Myslím si že množitel se od služného chovatele byť psa bez PP se poznat dá, a příliš inteligence k tomu určitě není třeba.
Nevim, ale ja kdyz si porizoval psa, tak jsem neco o nich vdel, ale urcite jsem nemel predstavu o zakladnich principechchovu a pod....a pani chovatelka ty zakladni principy neaplikuje dodnes...udela vrh tehdy, kdyz potrebuje penize.
Neni to o inteligenci, ale o znalostech...
|
sarax
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:05 - Změnil/a: sarax
- Nahlásit
Renata
to je ten případ,rodiče v mém případě,aspoň matka taky má všechny výstavy atd....stejně štěnda mají za pár peněz..a to je krmí fakt kvalitně,starají se,mají je v bytě....původně mysleli že budou mít chov,nemají a o to menší nebyli jejich původní náklady ne?
|
Renata
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:06
- Nahlásit
dorfa
promin,ale muzu se te zeptat co to znamena slusny chovatel bez PP???zadny chov bez pp neznam!to je jen mnozeni a ne chov!
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:08
- Nahlásit
dorfa
jen bych řekla, že to, co ukazovala birma opravdu není telefon...
|
dorfa
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:10
- Nahlásit
sarax
Klidně to krytí mohli udělat cíleně.Co by se tím změnilo. Tobě jsou nějaké pitomé zuby ukradené a těšíš se na své štěně. Pes si skočil, a fenka si splnila sen každé fenky. Nevidím v tom jediný problém. Pokud není pes uchovněn jen kvůli tomu, že mu chybí nějaká blbá M3 tak ať kvete chov takových to bezpapíráků.
|
sarax
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:12
- Nahlásit
dorfa
no fakt je že to byla moje reakce,když jsme se dozvěděli,že budou štěnda..kašlu na zub..znám tátu,znám mámu,vypadají nádherně,povaha sqělá..to je podstatný..samozřejmě se nepřu..budu mít amstafího vořecha,ale no a
|
birma
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:14
- Nahlásit
dorfa
Pes si skočil, a fenka si splnila sen každé fenky
když sem si přečetla tohle, tak sem se napřed chtěla smát, pak brečet, pak hodně sprostě nadávat. Myslíš si vážně, že fena která nemá štěňata celý dny myslí na to, jaké by to bylo být matkou? Slyšela si někdy o tom, jak mocvelké riziko je pro fenu porod???
|
sarax
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:15
- Nahlásit
birma
nemyslím,že by to bylo míněno vážně,to splnění snu.....pochopila jsem,že se to prostě stalo a svět se nezboří....
|
mac1
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:17
- Nahlásit
birma
..a myslí feny na to jak velké riziko pro ni porod je ? Ostatně i pro ženu je porod riziko , máš-li dítě , myslela jsi na to riziko ? Mám 2 děti , o riziku porodu jsem fakt nepřemýšlela
|
dorfa
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:17
- Nahlásit
Renata
Jo to ti klidně vysvětlím. Budu majitel feny s PP, která nebyla uchovněná pro chybějící zub (P1), mám fenu naprosto zdravou, typickou představitelku svého plemene, která by byla i třeba v zemi původu plemene uchovněná, ale jen díky nesmyslným chovatelským pravidlům je tady jen vadná (nestandardní). Tuto fenu připustím se psem, který je také s PP je i uchovněn, ale protože v chovu působí jen pár plemeníků tak on si prostě neškrtne. Takto vyprodukovaná štěňata jsou krevně naprosto stejní jedinci jako jejich bratranci s PP, kteří ale měli větší štěstí u svých rodičů s uchovněním. Naprosto stejné předpoklady ke zdraví i skrytým chorobám. Pokud takto vyproduji štěňata a udělám to třeba tak 2x, 3x za život feny, nikdo nemůže říct, že jsem množitel. Já jsem jen udělala dobře své fence, a radost mnoha nových majitelům, kvalitních štěňátek se stejnou krví jako jejich bratranci s PP.
|
sarax
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:18
- Nahlásit
mac1
já jo teda ale až když mám doma 2 kusy a plánuju 3 to se vám ted tak moc bojím
|
birma
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:19
- Nahlásit
mac1
děti fakt nemám, na to nemám věk, ale něco jiného je, že ty se rozhodneš je mít, protože je chceš a něco jiného je, že se rozhodneš, že je chce tvoje fena ( taky je rozdíl v kontrole zdraví matek a březích fen, ne? )
|
dorfa
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:19
- Nahlásit
birma
To riziko je úplně stejné jako u té fenky která porodí štěňata s PP.Nic k smíchu na tom nevidím. Spíš na tvém údivu.
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:20
- Nahlásit
mac1
pokud to chceš srovnávat celkově s lidma.. Ty bys dokázala poslat svoje děti po určité době pryč a neřešit, kde jsou a kdybys je po čase viděla, tak je třeba i napadnout?
|
birma
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:20
- Nahlásit
dorfa
já nemluvila o tom, že by se fena neměla připouštět, ale povídání o splněném snu feny mi přijde silně mimo mísu
|
sarax
Člen |
# Zasláno: 9 Bře 2006 22:23
- Nahlásit
Eimy
no já nevím,někdy uvažuju nad intrem
|