Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Chov psů, chovatelství / Krmení psa klasickou stravou
<< 1 ... 144 . 145 . 146 . 147 . 148 . 149 . 150 . 151 . 152 . 153 . 154 ... 247 . 248 . >>
Autor Zpráva
Maky a Trix
Člen
# Zasláno: 1 Čen 2010 20:50
- Nahlásit

Fifi

Ne, myslím zeleninu. Omlouvám se, mám mezi přílohama zafixovanou hlavně zeleninu a ovoce. JInou přílohu dávám vyjímečně.

Fifi
Člen
# Zasláno: 1 Čen 2010 20:52
- Nahlásit

Maky a Trix
myslím zeleninu
Tak to pak narosty souhlas, sme na tom stejne. Jen holt nekdo prilohou mysli neco a jinej neco jinyho.

Maky a Trix
Člen
# Zasláno: 1 Čen 2010 21:02
- Nahlásit

Monty
podívej, já starýho psa na BARFu neměla, ale studuju veterinu, tak to občas lidem pomáhám řešit... Většinou to záleží na tom, kolik ho pes dostává, jakou má zátěž a v jakým stavu má celkově ledviny, játra a spol. Snižovala bych to postupně tak, aby pes nehubnul a neměl hlad. Zasytíš ho zeleninou... Ale procenta jsem nikdy neřešila...

Monty
Člen
# Zasláno: 1 Čen 2010 21:09
- Nahlásit

Maky a Trix
No Monty je můj dá se říct první pes. Monty je na svůj věk (10 let) ve formě, denně chodíme tak na 3 a více hodiny ven (teď když tak prší tak ne).
Zajímá mě, jestli se tím snižováním bílkovin třeba ve stáří dostaneš na 50:50 bílkoviny x zelenina. Nechci vědět přesně na procenta, jen čeho by mělo převažovat.
No a jak je na tom stěma játrama a ledvinama uvidím na rozboru

Fifi
Člen
# Zasláno: 1 Čen 2010 21:10
- Nahlásit

Monty
a o kolik % tak zhruba snižuješ maso u strašího psa?