| Autor |
Zpráva |
Denisa
Člen |
# Zasláno: 19 Led 2006 10:56
- Nahlásit
Ahojte, dneska nestíhám... ale aspoň jsem si vás v rychlosti přečetla...
Allis moc gratulujeme k prvním narozeninám, hodně zdraví a radosti v boxeřím životě!
Vítám tu novou boxerkářku Chodku, ahoj!!!
S háráním - G. hárá pravidelně po 8 měsících! Takže zanedlouho se můžu opět těšit... asi v únoru nejpozději začne zase hárat...
|
Chodka
Člen |
# Zasláno: 19 Led 2006 11:00
- Nahlásit
Jenom mám takový dotaz co znamená ten citát, mám u toho změnit, nevím jestli jsem neudělala něco blbě? Jsem začátečník.
|
Libka
Člen |
# Zasláno: 19 Led 2006 11:25
- Nahlásit
Chodka
Ahoj, úžasně se to tu rozrůstá, to se mi líbí
Vcelka
Taky je vtipný to, že sem nechodí žádnej chlap, je to tu pěkný babinec
|
ola
Člen |
# Zasláno: 19 Led 2006 11:26
- Nahlásit
alli
Přidávám se ke gratulantům a přeju nejen Allis, ale i vám zdravíčko a pevný nervy při společném soužití...
Chodka
Já jsem si říkala, když jsem viděla v galerii fotku boxerky (Meggi), že je divný, že nechodíš na "naši drbárnu" Tak tě taky vítám a těším se na další poznatky ze života s boxerem?!
Lenda
Naše bobule hárala v cca 8 měsících a podruhý tuším, že po půl roce. Taky nás to čeká někdy na jaře, ale spíš březen (nevím, musela bych mrknout doma do kalendáře). Hlavně jsem ráda, že se jí zlepšila ta falešná březost. Poprvé to měla dost hrozný, teď podruhý jsme to zmákly bez zásahu veta!
Jinak dnes ráno opět děsná cesta do práce, dokonce jsem na rádio Metuje hlásila dopravní nehodu u RK. Auto na střeše pod cca 2,5m srázem a už odjížděla sanita. Nic moc! Kolona, hasiči s jeřábem, policajti...
|
Libka
Člen |
# Zasláno: 19 Led 2006 11:28
- Nahlásit
Teď mi přišla pozvánka na schůzi BK, chodíte na ně? Je to nějak přínosný?
|
Chodka
Člen |
# Zasláno: 19 Led 2006 11:30
- Nahlásit
Lenda