Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Chov psů, chovatelství / Německý boxer II.
<< 1 ... 486 . 487 . 488 . 489 . 490 . 491 . 492 . 493 . 494 . 495 . 496 ... 1837 . 1838 . >>
Autor Zpráva
articek
Člen
# Zasláno: 11 Lis 2006 10:37
- Nahlásit

Teta
Ale pozor, dáreček se dobře pije, ale potom bolí hlava

articek
Člen
# Zasláno: 11 Lis 2006 10:41
- Nahlásit

Cituška
ta její fena má furt nějaké problémy, to můžu být ráda, že zabřezla s Bučem i když tam bylo jen jedno štěně

articek
Člen
# Zasláno: 11 Lis 2006 10:47
- Nahlásit

Teta
dala jsem tátovi kuchařovi otázku a nic moc. Bílkovina je zákla d ve všech masech, nejšetrnější je ryba a kuře a bylo by lepší z toho udělat vývar a maso rozmixovat třeba se zeleninou

articek
Člen
# Zasláno: 11 Lis 2006 10:49
- Nahlásit

všichni
kde sou ?

Dannie
Člen
# Zasláno: 11 Lis 2006 10:54
- Nahlásit

articek
Já jsem tady. Studuju ty podmínky a ty kategorie..

Lenda
Člen
# Zasláno: 11 Lis 2006 12:56
- Nahlásit

articek
To moc nechápu.Přihlásíš se u koho?Možná bych to taky někdy zkusila,protože B. stopování moc baví.

articek
Člen
# Zasláno: 11 Lis 2006 14:13
- Nahlásit

Dannie
Lenda
Příští rok je to v Dánsku a přihlásíš se u Auterského, kvalifikace zatím nejsou, ale asi by to jednu chtělo, ty soutěžící reprezentují ČR, tak by to mělo aspoň trochu vypadat aspoň v té Stufe 1, kde je ta stopa vlastní

Ada
Člen
# Zasláno: 11 Lis 2006 15:30
- Nahlásit

Ahoj všemTak jsme ráno cvičili a ted jsem dojela ze stájí.Byli jsme provětrat koníky.A teda zima hrozná.Ale byla sranda.Psisa země málem strhali oblečení.Člověk je jednou nechá doma a oni dělaj jako by nikdy necítili kona.
Ted sedím u topení a leju do sebe čaj s rumíkem
Zítra zase na cvikoš a pak závody.Jede se u nás hubert.Se těším.articek
Ty stopy jsem koukala že fakt hrůza.Na MS by to mělo bejt na jiné úrovni.

articek
Člen
# Zasláno: 11 Lis 2006 16:47
- Nahlásit

Ada