| Autor |
Zpráva |
Ferdule
Člen |
# Zasláno: 17 Čec 2006 23:34
- Nahlásit
emikami
Koukám, že ses pěkně rozčílila. Když jsme si kupovaůi Sárinku, také jsme nevěděli a stále nevíme, jaká bude, až vyroste. Je to žívý tvor a člověk nikdy neví, co všechno se může stát. Doufám, že nic špatného.
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 00:12
- Nahlásit
Ferdule
Ne , kdepak, nerozčílila, nevím zda to tak zní když to někdo čte, ale jsem naprosto klidná, jen se mě určité věci nelíbí, no tak jsem je napsala. Ano máš pravdu, je to živý tvor, a nikdo nevíme co bude. A všichni doufáme jen v to dobré. Ale opravdu nechápu, jak po mně někdo může chtít, abych mu prodala štěně vhodné na výstavu, když v 8týdnech se to prostě poznat nedá.Kamarádka má štěňátka, a měla vybranou fenečku , kterou si chtěla nechat, byl z ní nadšená a chtěla jí právě na výstavy, ale bohužel projevil se mírný předkus a tak štěně s kterým počítala nakonec prodala na mazlíka. Protože ona má ráda výstavy a tak chce fenku správnou, a kdyby se to projevilo třeba o měsíc déle, také by ji prodala na mazla,bohužel, je to tak, nikdo nemáme nafukovací byty abychom si nechávali pejsky byť bychom je měli rády, na mazla, není to můj případ, protože já se víceméně o výstavy nezajímám. Ale opravdu nejsem rozčílená, pokud to tak někomu připadá, omlouvám se, jen jsem psala co jsem měla právě na srdci.
Já bohužel nejsem znalec havanských psíků abych poznala do tetailu jak má správný havaňák vypadat, to klidně přiznám,chovatelé se to učí i po 10letech chovu, ale to bych nikomu nesměla nechat zamluvit štěně, pokud by neprošli kontrolou vrhu, a pak bych se zeptala, člověka -poradkyně chovu, které štěně má výstavní předpoklady, protože oni se v tom přece jen více vyznají, než já, a já jsem člověk, bohužel, že i když to vím, bojím se to říci, aby se to pak neobratilo proti mně, atd. Nebo spíš nejsem jistá v podpadcích, asi takto, i když už ledacos vidím, že toto štěně je takové a toto makové,přesto si netroufám říci, že bude úspěšné a že bude to nej.nej.Od toho se také odvíjí moje cena za štěně. Je levnější než jinde.Jsem moc ráda že je Bellinka zatím úspěšná, doufám, že bude i nadále, a je mi líto že ostatní majitelé neudělají ani bonitaci a neuchovní pejska či fenku, to mně opravdu velmi mrzí.
|
Vernisss
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 07:47
- Nahlásit
Ahojky je tu někdo kdo by pokecal o hafanech?
|
Aknah
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 08:41
- Nahlásit
emikami
ahojky, mam dotaz rika ti neco jmeno lenka zivna? teoreticky by mela mit zamluveny jedno stenatko, ma nebo nema?
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 09:57
- Nahlásit
emikami
Ano, máš pravdu. Žádný chovatel ti nezaručí to, že pes, který vypadal jako výstavní jedinec v 8mi týdnech bude takový po přezubení a výměně srsti. Já si pořizovala fenku (bolOňský psík) od jedné zkušené chovatelky, která chová psy 15 let. A sama mi říkala hned na začátku, že se za to nemůže zaručit. Nevěděli jsme přesně, jestli chceme i na výstavy, ale přítel hned jak viděl ty pejsky, tak řekl, že uvažujeme i o výstavách a uchovnění, takpaní chov. byla nadšená a řekla, že nám vybere pejska, který se na výstavy hodí (samozřejmě jsme věděli o tom, že třeba potom může mít předkus a tak). Nakonec štěňátka byly drobounká a řekla, že by byla ráda, kdybychom si počkali na další štěňátka od jiné její fenky, ale my už si prostě zamilovali ty štěňátka a navíc jsem strašně toužila po fenečce od Argiho a Xenie. Tak jsem jí nakonec přemluvila a teď máme krásnou fenečku, se kterou chodíme na výstavy, je dostatečně vysoká (na to jak byla drobná, je vysoká "až moc"). Když vyrůstala, tak jsem byla přesvědčená, že s ní prostě na ty výstavy musím, když už má tak úžasné rodiče a vypadá moc pěkně (samozřejmě dle mého amatérského oka). A tak máme za sebou první výstavu v dorostu s VN1. Takže koupě se nám povedla.
Ale opravdu nikdo nemůže zaručit, že pejsek, který vypadá skvěle, bude bezchybný i v dospělosti.
Ale nemyslím si, že LenkaK tě tu nějak "osočuje", možná to jen na sebe vztahuješ, protože ty jsi chovatelkou Belly.
Když jsem si tvůj příspěvek přečetla, tak jsem se docela zhrozila, protože jsem mé chovatelce řekla, co nám na výstavě vytkli, ale vůbec jsem to nemyslela tak, že bych jí něco vyčítala. Proto si myslím, že ani Lenka to nemyslela zle. Napsala jen, že jí chybí 3 stoličky (teda myslím,že tam nic ¨zlého navíc nebylo). Ptala ses přeci na výsledky bonitace. Doufám, že to nepřijmeš jako útok na tvou osobu, ale ptala ses na názory a já se na to dívám trošku objektivněji. Rozhodně se nechci Lenky zastávat, ale nepřipadalo mi to vůči ní fér.
|
janča
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 11:47
- Nahlásit
emikami
Jasně, že máš pravdu. Chovatel může zaručit začátek péče o štěnda, sdělit novému majiteli aktuální věci či mu doporučit nějaké určité štěndo - ale přesně jak píšeš - dát mu předpoklad ne záruku. Ale myslím, že to taky LenkaK nemyslela ve zlém.
Nám paní Herčíková hned na začátku řekla vady jednotlivých štěnat a dala nám dostatek prostoru, abychom se rozhodli, které vybereme. Ptala se samozřejmě, zda počítáme s výstavami, ale vzhledem k tomu, že Gwen je náš první pes, stejně se to podle mě z pozice člověka, který neví co to obnáší, nedá odhadnout. My jsme Gwenďu vybrali spíš tím srdcem, ale určitě ne ze soucitu. Je to naprosto skvělá povaha, přátelská, aktivní, má skvělý vztah k našim dětem. Chápu, že když někdo rád vystavuje, tak vybírá nejlepší z nejlepších, aby pak nemusel řešit zbytečné problémy. To je úplně logický. My jsme chtěli Gwenďu do rodiny a o výstavách jsme neuvažovali. Proto jsme vybrali víc srdcem než očima právě jí, i když jí chyběli dole 2 zuby. Vždycky je to otázka rozhodnutí.
|
Syska
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 13:46
- Nahlásit
Verca
Ahoj Verunko, mám nové fotečky z víkendu, hned Ti je pošlu..
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 17:57
- Nahlásit
Aknah
No to jsem tedy blázen, opravdu slečna Lenka Živná mně něco říká a má u mně zamluveného Endyho. Jak ses to dozvěděla, vy se znáte?
Verca
Plně s tebou souhlasím co píšeš, tam nešlo přímo jen o ty tři zuby, oni tomu nedávno předcházelo pár nepříjemných emailů a tak proto jsem to tady napsala tak jak jsem napsala, rozhodně bych nechtěla na LenkuK nějak útočit, jsem ráda, že Bellinku mají a také jsem ráda, že je zdravá , u nich spokojená, protože tam žije jako normální pejsek, není uvázaná někde u boudy, či v kleci doma jako výstavní pes, a jsem ráda že se jim daří, je to pro mně velká radost vědět, že Emilčino štěně je úspěšné, proto mně na ostatních mrzí, že ani štěnda nezbonitují,protože některé vidím a jsou to opravdu velmi pěkní pejskové.
Samozřejmně o problému který krátkou dobu byl se zmiňovat nebudu, je to osobní a myslím že to není pro tuto dizkuzi důležité, mně jen trochu začla vadit opakovaná věta, že se rozhodli pro výstavu až v roce, což myslím , že pravda není, no možná se tak mohli rozhodnout, ale v každém případě o výstavě mluvili u mně doma, když absolvovali tu dlouhou cestu pro Bellinku.Libila se jim a její manžel si prohlídnul a chrup, nevím jak dalece tomu rozuměl, ale štěně si řádně prohlížel, což nikomu nemám za zlé, ba naopak.
Ohledně výstavy jsem jim řekla, že s tím jim moc nepomůžu, ale to jsem měla HLAVNĚ na mysli, přímo výstavy, přihlášky,co se musí absolovat, atd. neměla jsem prostě o tom žádný šanc, a nabídla jsem jim to, že se znám s paní Herčíkovou, v té době jsme spolu hodně komunikovali, a ta že je ochotná jim s výstavami poradit, že se na ní mohou obrátit. A když potřebovali radu, nevím to nyní zcela jistě, ale mám tušení že se na mně neobrátily vůbec, a to zde paní LenkaK psala/že jsem ji s tím nepomohla, jako začínající chovatel/ a hned se obrátili na paní Herčíkovou, což jsem já bohužel vůbec nevěděla, až když se na mně nemile p. Herč. obořila, že po ní chtějí rady lidé, kteří od ní štěně nemají, že už ji to také pěkně štve, podle psaní z jejich mejlů, se prý na ně tkz.vyprdla,jestli je rada, česat, česat, česat, tak to umím říci také, vyzkoušet šampony, něco si o nich přečíst a někde se poradit jaký šampon by byl nevhodnější. Já jsem chovatelku Emí snad nikdy nekontaktovala ohledně rady, jen zpočátku o krmení atd, protože jsem byla zvyklá 11let vařit pejskovi a granule mně přišlo dávat-JEN-dost divné, a tak jsem nechtěla nic zanedbat.A přece to je jiné plemeno, a také několikanásobně dražší než jsme dali za prvního pejska, takže jsem měla strach něco zanedbat. ale tady nebyl problém , já zvedla telefon, a zavolala. Co se týče péče o srst i když na výstavy jsme nechodili, poradila jsem si sama.
Že se na ně údajně p. Herč. vyprdla, za to já bohužel nemohu, možná se jí nedivím, pokud ji psalo více lidí od různých chovatelů, tak už ji to hold zvedlo mandle.a bohužel neměla zrovna svůj den. To tak někdy bývá, že se to na člověka nabalí a pak vybuchne, což jsem též pochopila.
[b]Ale nemyslím si, že LenkaK tě tu nějak "osočuje", možná to jen na sebe vztahuješ, protože ty jsi chovatelkou Belly.
Když jsem si tvůj příspěvek přečetla, tak jsem se docela zhrozila, protože jsem mé chovatelce řekla, co nám na výstavě vytkli, ale vůbec jsem to nemyslela tak, že bych jí něco vyčítala. Proto si myslím, že ani Lenka to nemyslela zle.
--------------------
Já doufám, že mně neosočuje, také tady ta dizkuze je příjemná a nerada bych sem zavlekla nějaké nepříjemné věci, ale mám ráda upřímnost, bohužel ale, v jednom mejlu jsem se ptala na Belinčiny zoubky, prostě jsem JEN PTALA. Protože vím, že se to po přezubení může různě změnit. A bohužel, což mně dost mrzelo, mně LenkaK docela nepříjemným způsobem napsala, že je má trochu křivý-a něco jako, jak je vidět, s tím jste také počítala, že!!!!!!
Takže s tím jsem opravdu nepočítala, a nepočítala jsem s ničím, štěně se vyvíjí a já to bohuže neovlivním, a bohužel feny nerodí dospěla štěňata, ale miminka.
Takže to je jen taková malá ukázka na vysvětlenou, že nejsem vztahovačná , ale že tu problém byl, a nebylo to příjemné,já však doufám, že jsme si to vše již dostatečně vysvětlili, a že už to bude jen vše dobré, jen co si prý nemám myslet, že se najednou nestanu jejich dobrá kamarádka, bohužel věta nad kterou se člověk zamyslí a není zrovna příjemná.Nemyslela jsem si to, ale vždy jsem si myslela, že jsem schopná s každým vyjít dobře a slušně a že se dají věci vyřešit i beze sporů.Nebudu to dál již rozpytvávat, ani to sem až tak nepatří, prostě to způsobila ta opakovaná věta-že se rozhodli pro výstavu v roce, když při koupi štěněte se o tom zmiňovali, ale možná to pak neměli v úmyslu a pak si to zas rozmyslely, což já již nevím.
[b]janča
Paní Herčíková má opravdu velký přehled o všem, a letité zkušennosti s chovem,nevím sice jak to dělá, kde vše zjišťuje, že třeba tohle je na štěněti špatně a tohle je 100% dobře, bohužel se mně žádná literatura do rukou ještě nedostala.A zda by mněl v tomto případě pomoci standard plemene, no nevím, zda bych se tím až tak mohla řídit, nevím kolik odchovů má za sebou, ale asi hodně a to i u velkých plemen, já mám nyní 5odchov, a u štěňat jsem stále vyjukaná jako u prvního ale samozřejmně když přijdeš ukážu ti na štěněti, co je dobré a co je horší.
A jak to má nyní se zubama když ji chyběli dole dva zoubky, narostli ji?
Verca
A tobě ještě gratuluji k prvnímu krásnému výsledku na výstavě.Pokud si nechám jedno štěně, zkusila bych také výstavy,ale opravdu jen pár, bohužel mé zdraví není tak dobré abych běhala v kruhu někdo skoro každý víkend, nebo abych absolvovala 300km.Bohužel. Je mi líto, že jsem nezačala s chovem tak před 20ti lety.To by byla určitě jiná řeč, no snad v příštím žívotě pokud se nenarodím jako štěně ))
Dnes jsem rozbalila ohrádku pro štěnda abych mohla něco dělat když se oni chtějí vyběhat, no některým se to moc nelíbilo,tak jsem je natočila, kňučela a chtěla ven, takovýho místa tu mají a ještě se jim to nelíbilo,chtěli asi již spinkat tak jsem je dala do bedny,a všichni spokojeně usnuli,je zajímavé,že vědí kde je jejich pelíšek a to že mají před sebou mříž se jím jaksi nezdálo,ale doufám, že si zvyknou, protože tak budou moci být více venku, mít víc prostoru.Ale byla to docela legrace a byli v tom docela roztomilý. Ach jo zase romám, všem se moc omlouvám.
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 18:21
- Nahlásit
emikami
Jasně, to jsem nemohla vědět, že již něco mimo tuto diskuzi bylo...
Když jsem si dopisovala s "mojí" chovatelkou, tak taky mi hned říkala, ať si hlavně pohlídám přezubení a pak ať jí napíšu, kolik zubů ji chybí a tak. Takže tohle podle mě chovatele zajímá hodně. Jenže já už měla toho hodně přečteného a věděla jsem, že tohle opravdu nemůže chovatelka ovlivnit. Možná to Lenka nevěděla...
Byla vydaná knížka boloňský a maltézský psík (autorka je p. Kuběnová) a tam to v nakladatelství popletli a dali špatně obrázky a já si dlouhou dobu myslela, že Phoebe má předkus, tak to bylo p. N. moc líto, ale nakonec se to vysvětlilo a poslala mi správné obrázky skusu. Takže z předkusu se stal krásný nůžkový skus.
štěňátka nejsou kopií rodičů...to vím sama. My máme trošku problém s pigmentací nosu (není zcela černý, je takový tmavě hnědý) a přitom její rodiče mají pigment zcela v pořádku.Možná bych to měla podpořit řasami. Takže tohle těžko taky mohla tušit. Dokonce nám dala do začátku takové tekuté řasy,které jsou nejen na pigment, ale celkově na zdraví. A není to nejlevnější záležitost...
Já jsem se "svojí" chovatelkou naprosto spokojená, vždy poradí . Jak výstavy, tak krmení atp. Ale p. N. chová pejsky opravdu hodně dlouho a aktivně se věnuje výstavám. Takže u vás je to pochopitelné.
Můžu se zeptat, jak mám zaktualizovat počítač, aby mi jela videa štěňátek? Tohle je pc mého přítele a myslím, že tu má toho hodně, takže nechápu, proč mi to nejede. A aktualizovat pc...nevím, co to je.
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 18:46
- Nahlásit
Verca
No tak to je pěkné, že v knížce spletli obrázky skusu, no ani nevím co na to říci. Já jsem právě zmiňované Lence Živné půjčila knížku o havanském psíku, stojí asi 300kč , takže také to není levná záležitost, pak bude na ní zda ji postačí si ji jen přečíst nebo zda se rozhodne si ji koupit.
Já si právě koupila od firmy Canina - mořské řasy, je to také na více věcí, ale i na pigment. může se to dávat štěndům od 14dní prý. Jedno štěně právě Endy Joy má jedno oko, tam kde nemá flíček zatím nemá žádnou pigmentaci tak bych to chtěla zkusit, a holčičku Dianku co bych si ráda nechala , ta je světlá, její otec je odchov paní Herč. a tam se předává bohužel hnědá pigmentace a otec Dianky má hnědý nos a hnědou pigmentaci, bohužel nevím jak to je u fenky na bonitaci a chov, musím to zjistit, jeho uchovnili v pohodě.Dianka je bílá a má jen medové flíčky , u bílého pejska se vždy špatně tvoří černý pigment, někde jsem dokonce četla, že bílé zvíře černý pigment ani nemůže mít,pokud někdo má dostatek informací o této problematice, budu ráda když to zde napíše, bohužel jsem zatím neměla čas se na to někde juknout, ale co nejdříve si ho udělám. Takže ty mořské řasy budu dávat i Diance, ale pokud prý by měla hnědý pigment, tak prý i když budu dávat mořské řasy, nikdy nedocílím u bílého zvířete černý pigment, ale může ho mít čokoládově tm.hnědý. A ten Endy ten má právě na jednom očičku flíček , tmavý , tam má pigment zcela ok, od malička, a druhé očičko má v bílé srsti a tam má zatím jen růžovou kůžičku.Ale slečna ho chce na mazla tak ji to nevadí.Tento problém bylo z jiného spojení vrh C, Claudinka tam měla problém, je též světlá, ale než si ji brali tak se ji tam na víčku již objevila dost velká černá čárka, a stále se ji to pigmentuje, doporučila jsem jim aby to podpořili těmi řasami, tak si myslím, že do bonitace by to mohla mít v pořádku.
Prosím tě , aktualizace je, když se podíváš na horní lištu tvého monitoru na levé straně, tak tam máš šipky-zpět- vedle toho já mám červený křížek-zastavit- a vedle toho jsou takové dvě zelené dokulata stočené šipky-když na to najedeš jen myší ukáže se ti co co znamená a tady na těch šipkách se ti zobrazí-aktualizovat, pak mám vedle domeček-domů- atd. můžeš to mít ale trochu jinak po sobě, ale po najetí myši zjistíš co co je. takže hledej dvě zelené šipky mně to připadá jak dva malý delfínci není to žádný zásat do počítače, když přidávám fotky na web, pokaždé musím web z aktualizovat aby se změny projevili, totéž dělá i u jiných webu, kde vím, že můžou být novinky, protože bohužel se to pokaždé nezobrazí a musí se to aktualizovat. není to něco jako restartovat pc, to v žádném případě. papa
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 19:05
- Nahlásit
emikami
aha, tak to vím, ale je to "aktualizace stránky", tak jsem myslela, že aktualizovat počítač je něco jako restartovat ho.
O Canině jsem taky uvažovala. Všude má pigment OK, jen ten nos...Ale nemá tam aspoň flíčky.
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 19:08
- Nahlásit
VŠEM DOPORUČUJI KUPOVAT VITAMÍNY A OSTATNÍ U TÉTO FIRMY
http://www.nutripets.cz/project/
Je to firma canina, nějaké vitamíny již od nich mám, pro kojící feny, ty jsou dobré i pro pejsky které mají před sebou nějaký stress, tudíž jízda autem, dlouhodobé výstavy, paní mně poradila jak to dříve dělal, pak ten pejsek je více aktivní a v pohodě, ta látka učinkuje do 15minut. Začínám této firmě věřit, bohužel vitamin Biotin od firmy Carus..??? tak nějak, jsem již zakoupila, ale příště si to koupím od firmy Canina, ceny se ale prý liší, takže pokud by jste našli někde stránky kde to mají levněji doporučuji si to zjistit, ještě sem hodím jednu adresu, ale nedívala jsem se zda tam mají od Caniny i něco jiného, ale Bionin ano, za poloviční cenu, než na těchto stránkách.Jak od firmy Fitmin tak i od toho Car....prý se to z 90% vyčůrá, Biotin se musí podávat aby měl účinek denně, vydrží v těle prý jen 26hodin, pak to tělo nemá již nic, zbytek vyjde ven, takže se musí pravidelně, firma Canina zpracovává výrobky zcela na jiné bázi, již jsem o tom slyšela i od jiné chovatelky, a ta zase od dalších, že mnohé věci pejskům od firmy Canina pomohli. Když si paní zavoláte, je to velmi ochotná paní, sice trochu upovídaná, ale podle toho jak vše popisuje, vám dojde že toho ví hrozně moc, má tolik informací že to člověk ani nevstřebá.Zabývala se chovem dlouho, i výstavami a jde ji jen o dobro pejsků.Myslím, že osobě, ód které slyším tolik informací a která mně poradí tolik věcí o kterých nemám ani páru mohu důvěřovat. Už jsem to jednou tento odkaz sem dávala, ale nikdo na to nereagoval, nyní vidím, že moje holky jsou po porodu naprosto fit-ťuk,ťuk,ťuk, nejsou hubené,vyčerpané, jsou prostě ok. Snad je to těmi vitamíny, a to vše předávají i štěňátkům.-
Bohužel mně jeden veterinář řekl abych Biotin při březosti nedávala, a tato paní to právě doporučovala, protože už v březosti ten pigment částečně předává ještě nenarozeným štěndům. Pokud nemáte zájem, ok. Ale pokud vás to bude trochu zajímat, zvědněte telefon, a můžete se jí zeptat na cokoliv. budu ráda když uslyším vaše názory.
http://www.garde.internetshopping.cz/
no ale právě jsem zjistila že je to hrozně málo tablet za tu cenu.
http://www.nutripets.cz/project/item.asp?idi=3
na této, je to ale ještě dražší, no bohužel na to bych teda asi neměla. 210 tbl.) 3255,00 Kč - tak to je ´mně teda hodně drahé , tak to se musí spokojit psíci s tím co jsem jim koupila, ale ostatní věci nejsou tak drahé, jo asi kvalita se platí.
Mám od Caniny i mléko pro štěňátka a od té doby co mně to začalo jedno štěně bumbat, se krásně spravilo a je to už čiperka.
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 19:09
- Nahlásit
Verca
No a myslíš že pokud tam mám napsáno aktualizovat pc, že to je něco jiného než aktualizovat stránku? Myslíš že bych to měla opravit????
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 19:20
- Nahlásit
Huh, ta diskuze se tu ale rozjela. Bohužel ne zrovna dobrým směrem. No já chápu emikami. Mě to někdo napsat, tak su taky naštvaná. Naše paní chovatelka nám taky se vším pomáhala a teď už nám pomáhá paní Havlínová, která nám Robbyho stříhá a sama má 10 bišonů. Přece jen je nám blíž než naše paní chovatelka. Ale stále ji informujeme o tom, jak se Robby má a posíláme jí fotky. Je za to ráda, myslím si.
No, ale původně jsem sem šla napsat, že stránky toho mýho raubíře jsou hotové, takže mrkněte na www.bisonek.wbs.cz Hodím něco i sem. Pokud se mi to podaří..
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 19:25
- Nahlásit
emikami
Já nevím, ale pro mě je lépe pochopitelné aktualizujte si stránku. Protože když třeba něco nainstaluji do pc, tak mi to napíše, že musím restartovat počítač, aby se to aktualizovalo a když jsi prostě napsala aktualizovat počítač, tak jsem myslela, že je to něco podobnýho. Ale možná je to můj dojem. Navíc, když na ty šipky najedu myší, tak se objeví "aktualizuje načtenou stránku". Tak asi tak.
Navíc se mi to nechce pořád zobrazit, mám tam prázdné čtverečky Jaký program musím mít, abych to spustila?
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 19:34
- Nahlásit
Romaine
Máš moc krásné stránky. Já na těch svých musím ještě zapracovat.
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 19:36
- Nahlásit
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 19:43
- Nahlásit
Omlouvám se za to množství fotek, ale nemohla sem si prostě vybrat co sem dám... Líbí se mi úúúplně všechny, tak to bylo těžký..
Verca
Děkuju. Bylo to náročné, hlavně časově, ale vyplatilo se to. Jsem spokojená. Napiš mi adresu těch tvých. Ale myslím, že sem na ně už koukala?
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 19:57
- Nahlásit
Verca
Tak já tam mám jen - aktualizovat - samozřejmně že se aktualizuje stránka ne pc, asi v tom budeš mít pravdu, budu dávat dnes videa a snad i foto na stránky asi to tedy radši opravím.díky.
Romaine
Ta třetí fotka je úplně úžasná, jak má za sebou ta polínka vypadá to jako když si říká, - TAK UŽ MÁM HOTOVO A NYNÍ TROCHU ODPOČINKU - a ještě ta 4 s tím balonkem.Je to moc hezký pejsek.A neomlouvej se , prostoru je tu doufejme dost, tak skvěle do přidavání fotek.
Jo a ještě , no ono to chvilku trvá než se ti video načte do tvého pc, pak až otevřeš příště stránky tak už by to mělo být rychlé. Když se to načte, objeví se černý čtverec velký a po najetí myši se zobrazí video.
Já mám stažený program Quick Time Player a také Windows Media Player - v tom si to prohlížím u mně na pc a mám to přes celou stránku - oboje se dá stáhnout zdarma z internetu. Ale pokud to tam máš musíš chvíli vyčkatm možná třeba i 10minut.ale fakt jen napoprvé.Snad ti to půjde.
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 20:02
- Nahlásit
emikami
Mě na komplu quik time teď nejede a mám tam všechny videa s Robbym
Je tam krásně rozpláclej. S tím balónem dám i lepší jak hlavičkuje, ale teď se dem rychle vyvenčit...
|
Romaine
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 20:44
- Nahlásit
Večer je tu nějak mrtvo...
|
MartinaClaudi
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 20:51
- Nahlásit
Dobrý večer, já to tady všechno čtu a ono pořád něco přibívá. Claudi se rozvalila na gauči, hlava jí visí dolů a olizuje se. No to je opravdu srandovní.
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 20:57
- Nahlásit
emikami
ať čekám, jak čekám, tak se mi nezobrazuje nic. A to mám Quick Time i Media Player.
No nic. A já se tak těšila. někde bude chyba, spíš teda u mě.
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 21:19
- Nahlásit
Verca
no a udělala si tu aktualizaci, není možné aby ti to nešlo, všem to jde , z toho malého čtverečku naskočí černý větší čtverec a pak najedeš na něj jen myší a jede to pořád dokola. tak to udělej třeba několikrát, já nevím jak ti poradit, mně to jde a známým také ale někomu se to načítá ale asi hodně dlouho, nebo zkus kliknout pravým tl.myší na ten čtvereček a zda tam budeš mít možnost,-ukázat obrázek-nebo zobrazit obrázek, tak to udělej, třeba to pak půjde, nebo se tím musíš prokousat sama, nebo si to hoď na lištu, dělej si něco jiného a občas se jukni, zda se to už načetlo.nemáš skype, poslala bych ti jedno video přes skype, je to během pár minut stažený a schválně zda by se ti to otevřelo nebo ne, pokud ano, asi se ti to dloho načítá, a pokud ne, pak máš někde chybu ty.
Já mám skype na - Dagmar
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 21:33
- Nahlásit
To je nádhera!!!! Už mi to jede. Víš o co šlo? Já totiž používám prohlížeč Mozilla Firefox a tam mi to nešlo. V exploreru už jo. Jestli chceš, tak to tam napiš, protože mě to přes Mozillu nejelo, tak ať se třeba někdo nediví.
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 21:51
- Nahlásit
Verca
Aha tak to je prima , že si na to přišla, já Mozillu nepoužívám. Takže mě to ani nenapadlo, a píše se to takto s dvěma LL??
MOZILLA ??? ABYCH TO NENAPSALA ŠPATNĚ, TO JE PROHLÍŽEČ MOZILLA JO, JÁ MÁM PC, V ZIMĚ TO BUDOU DVA ROKY, JSEM LAIK, TAKŽE TOHLE MOC NEZNÁM.
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 22:01
- Nahlásit
Je to Mozilla Firefox a užívá to poměrně dost lidí, je to bezpečnější než Explorer a proto mi to nepovolilo video. Jsou tam 2 L
|
MartinaClaudi
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 22:09
- Nahlásit
Vyrobyla jsem ji na vás všechny banenery a dala si je na stránku jako odkaz. Nevadí vám to?
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 22:12
- Nahlásit
Můžu se zeptat, MartinoClaudi, jak si vyrábíš banery?
|
MartinaClaudi
Člen |
# Zasláno: 18 Čec 2006 22:13
- Nahlásit
http://bisonek.websnadno.cz/
|