| Autor |
Zpráva |
Janiii
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2009 20:11
- Nahlásit
Ty jóóó! Povedlo se!
worick
málo platný, jsem prostě skoro vyštudovaná učitelka ...
|
worick
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2009 21:15
- Nahlásit
PFko jsem viděla a jak jinak se má kočičák? Kolik mu vlastně teďka je? Leon bude mít v lednu 2 roky. Ta zima je ,,pro kočku". Celé dny jsou jen zalezlí doma a chrní. No, zase se nemusím bát, že mi je někdo zamorduje
|
worick
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2009 21:21
- Nahlásit
A Gucci zase ráda pracuje u počítače
Omlouvám se pejskařům, ale jsem u vytržení z toho, že mi to jde. Až zjistí Tom, že sem posílám fotky, tak mě roztrhne a máte klid
|
Janiii
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2009 21:43
- Nahlásit
PFko jsem viděla a jak jinak se má kočičák? Kolik mu vlastně teďka je?
kočičákovi je 7 měsíců, má 4,10 kg a je to rapl, ale taky hroznej mazel ... no prostě s námi mává
a fotky máš krásný, Tom to vydrží
|
Drakopes
Člen |
# Zasláno: 29 Pro 2009 07:22
- Nahlásit
Až zjistí Tom, že sem posílám fotky, tak mě roztrhne a máte klid
nemá toho správného předváděcího ducha .. mě Jurášek občas kontroluje, jestli jsem TU fotku dala i sem
|
worick
Člen |
# Zasláno: 29 Pro 2009 08:19
- Nahlásit
Drakopes
nemá toho správného předváděcího ducha .. mě Jurášek občas kontroluje, jestli jsem TU fotku dala i sem -
To teda nemá. Na rozdíl od našich celebrit, kterým málokdo věří, že ty fotky do redakcí neposílají sami, on nejenže neposílá, ale taky nechce na návštěvy a pokud má náhodou přijít návštěva k nám má z toho nerva, proč mu někdo leze do soukromí
|
Strejda
Člen |
# Zasláno: 29 Pro 2009 10:16
- Nahlásit
worick
nechce na návštěvy a pokud má náhodou přijít návštěva k nám má z toho nerva, proč mu někdo leze do soukromí
Nevěděl jsem, že mám ještě jednoho bratra.
|
worick
Člen |
# Zasláno: 29 Pro 2009 11:55
- Nahlásit
Strejda
Nevěděl jsem, že mám ještě jednoho bratra. -
Od té doby co řediteluje - nemá rád lidi
Čéče, já že svátkuješ někde u britiš příbuzenstva?! A ty zatím tady schovaný za dubem