Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Pomoc psům v nouzi / Soudce množitel a psi skončí v útulku....
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 22 . 23 . >>
Autor Zpráva
Vlčáčková
Člen
# Zasláno: 12 Čec 2012 21:44
- Nahlásit

Adiddaska
Tak já zase nevím, co se tím slovem míní. Asi tedy něco jiného, než jsem si pod tím názvem představila. Mě to tudíž smysl dává. Ale na sociologii jsi odborník Ty, v tom já nejsem ani poučený laik.Jen když ses ptala, tak jsem to "přeložila".

Vero
myslím, že tato debata není o tom, kdo vynesl kdysi k moci H.
Myslela jsem, že myslíš, že ho volily socky. Proto jsem Ti odpověděla, že ho volili a podporovali i bohatí. Věřím tomu, že pár takových mu pomohlo víc, než masa socek.
Ale třá patříš k těm, co se těší, že se "to" "konečně vyřeší"
Nebuď blbá.

Hyena
Člen
# Zasláno: 12 Čec 2012 21:45
- Nahlásit