Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Pro Davídkovou Renatu
<< 1 ... 2088 . 2089 . 2090 . 2091 . 2092 . 2093 . 2094 . 2095 . 2096 . 2097 . 2098 ... 8764 . 8765 . >>
Autor Zpráva
Gerda
Člen
# Zasláno: 9 Pro 2008 11:04
- Nahlásit

jablunka
Pani! Ten adamita zasvetrovanej je strááááááááášně vošklivej a děsně nohatej - máte hrozně moc nejvošklivějšího pejska, gratuluju! A k Tedíkoj samo taky, bo chrt bes vodítka, to se tady dá vidět asi jen u Pardálky, tak přijeďte na venčení, ať tu volnejch chrtůch běhá víc!

PetraK
Člen
# Zasláno: 9 Pro 2008 11:05
- Nahlásit

Hyena
přesto si nedovedu představit, že bych klikr použila v okamžiku, kdy jediné, co čubís chce je kousnout si do rukávu a já po ní chci něco z poslušnosti

hele já jsem klikací amatér, na tohle by musel odpovědět někdo, kdo tomu fakt festovně rozumí, ale myslím, že se s tím - musí to člověk umět - dá opravdu cvičit všechno. Je to asi na delší cestu, ale když se s tím cvičí vyhledávání, cadaver atd, tak si myslím, že se to dá použít na cokoliv- jen to člověk musí umět.

kachna_
pokud to psa nebude bavit, nebudeš to lámat přes koleno, čímž podle mě zůstanete na nějaké úrovni obtížnosti a nedostanete se dál (to se týkalo toho, nebude za co klikat).

aha, já jsem to právě nepochytala.

jenže to je právě to, že s tím klikrem pitomým to to zvíře baví , takže se posunujete třeba i pomalu, ale posunujete. Když to baví papoucha, který původně neměl vůbec v úmyslu se s náma nějak výrazně bratřit a dneska se nejen druží,ale přiletí na zavolání, tahá po stole kufřik, čutá fotbal, tak věř, že to baví každýho

Sali
Člen
# Zasláno: 9 Pro 2008 11:06
- Nahlásit

jablunka
supéééér koníčci!!!!!!!!!

Sali
Člen
# Zasláno: 9 Pro 2008 11:10
- Nahlásit

PetraK
se s tím - musí to člověk umět - dá opravdu cvičit všechno. Je to asi na delší cestu, ale když se s tím cvičí vyhledávání, cadaver atd, tak si myslím, že se to dá použít na cokoliv