| Autor |
Zpráva |
Xerxová
Člen |
# Zasláno: 16 Srp 2017 20:27
- Nahlásit
Maya já si myslela, že je to překlep. Že myslí pět fen.
Čipování (a registrace) by mohlo mít smysl, kdyby se nesměla prodávat (ani darovat) neoznačená štěňata. Prostě změna majitele jen s označeným zvířetem. Jako u štěňat s PP
|
Xerxová
Člen |
# Zasláno: 16 Srp 2017 20:28
- Nahlásit
čaj to já si to naklikám - ale můj stařičký noutbůček mi to neuloží... Fakt nee. A služebního noutbůčka se mi tahat nechce...
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 16 Srp 2017 22:30
- Nahlásit
cernej caj
ne, jednotná databáze na čipy neexistuje, jen registr pasů, ale pas mít k čipu nemusíš, takže pochybuju, že si ho dá vystavit někdo kdo ví, že ho nepotřebuje a má očkovák, taky ho k Dorinovi nemám a k Lokinovi jen proto, že ho měl už od chovatelky, navíc to vypadá, že v tom zákoně o registraci čipu nic nebude a neregistrovaný čip je samo k ničemu
Xerxová
pochybuju, že to s těma psama bude omyl a navíc co řeší registrace u veta? třeba na druhým konci republiky? co ten vet s tím jako?
je to jen buzerace lidí, co si koupí štěně a budou muset řešit čip, navíc už vidím ty lidi, jak u nás na vsi dojdou se psem očkovat vzteklinu na náves, když je hromadný očkování a pes víc veta nevidí, jak se hrnou někam do města se psem pro čip, když jsou to ve valný většině psi, co nevytáhnou paty ze zahrady
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 05:52 - Změnil/a: cernej caj
- Nahlásit
to je ale prijemne venku
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 05:53
- Nahlásit
xerxova
jo ze ti to nenakresli tu caru to by asi nevadilo kdybys zkusila i tak sdilet co by to udelalo. si to vyklikam.vecer, vcera sem.uz odpadala.
ty vedra uz se zacinaj podepisovat a uz mi je zas furt mdlo, mota se mi hlava... no proste to rikam.furt ze nemam rada teploty nad 25
maya
nas si cip nekam znacil, proto me to napadlo.
jo s tim ockovanim to mas pravdu navic, pulka tech psu opusti svoje zahrady jednou rocne az na naves...
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 06:58
- Nahlásit
Tak jsem včera málem ubila špice.
Asi třikrát jsem byla venku s Májou a Marťou na odrážedle, tak si počtvrtý říkám, vezmu špice. Beru postroj a ten pitomec se rozhodl, že se jako bojí. Netuším proč, s postrojem chodí odjara, protože je to příjemný pro obě.
Nasadim postroj, ona si lehne. Po dobrym to nejde, po zlym to nejde. Řekla jsem jí, že je idiotka a zavřela jí v baráku .
|
Xerxová
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 08:16
- Nahlásit
kachna myslíš, že se bojí odrážedla ?? Nebo čeho ?? Je vždycky podivný, když se pes začne chovat jinak...
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 08:31 - Změnil/a: kachna_
- Nahlásit
Xerxová
Je vždycky podivný, když se pes začne chovat jinak...
ne, ona se chová hystericky tak nějak konstantně a setrvale odmala a podobnej zásek s tim postrojem už měla (ale to jsme se dohodly) a chování jako takový od ní znám.
V jejím případě je naprosto normální, že se občas chová jako debil .
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 08:50
- Nahlásit
Xerxova
hele to je proste normalni hysterickej spic kterymu jdyz neco prelitne pres nos a rozhodne se ze neeee tak pres to vlak nejede
von Lokinek ma taky svoje ale hysterickej fakt neni a je to nekdy takova uleva
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 09:50
- Nahlásit
kachna
nevim zda neni lepsi mit psa co zere psy ale aspon je v chovani konstantni
|
Fajka
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 10:35
- Nahlásit
Já mám tedy pod pojmem hysterickej zařazený jelito..to jo ten je hysterickej ale to je uplně jiná liga... tohle mě spíš příjde jako zásek alá špic to přesně má Fája..bo je to taky špic ...
Něco ve stylu, dycky jdeme tudy ale já tady tudy dneska jít nechci a prostě tu nepudu kdyby si se na hlavu stavěla, dneskademe jinudy .... bez zjevný příčiny proč tomu tak je, prostě si špic postavil hlavu
a jsou dny kdy stačí velkokynologicky Fajonesermě nemamčas tu řešit nějaký tvoje předtuchy a vrtochy deme tudysemřekla... svěsí vocas a de ....
a někdy ne ane a ne a nedostanu jí tam leda že bych sehnala traktor co by jí tam vodtáh.
A to jsem si kolikrát myslela že jí něco je ale ono ne, jen člověk popojde do toho směru kam ona chce tak vyskočí jak mladice popoběhne a v očích lišáckej úsměv....a dneska je po mým
zlatý hysterický jelito..kam ukážu tam jde
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 10:45
- Nahlásit
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 10:47
- Nahlásit
cernej caj
Fajka
Maya
no, zjevně se shodneme na tom, že je to chování typicky špičaté
|
Fajka
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 10:51
- Nahlásit
kachna_
no, zjevně se shodneme na tom, že je to chování typicky špičaté
jj ano naprosto
a pokud se člověku (který je zvyklej na bezhlavou poslušnost kdy dělám vše proto abych ti udělal radost) dostane do ruky cokoliv špicoidního tak bývá většinou hysterickej né ten pes ale páníček
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 11:20
- Nahlásit
Fajka
to je pravda
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 11:51
- Nahlásit
a dalsi na rade bude predpokladam paleni knizek
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/google/r~d9875cf c80f411e7b1a4002590604f2e/?redirected=1502963302
google bejval podle me nejlepsi vyhledavac ale jak se dal na tu ideologii urcovat co je spravny cist a co ne je to fakt už jen bída zasly slavy
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 12:21
- Nahlásit
no zrovna ferinka teda nezapada pac vsechno dela dle nejakyho konkretniho vzoru vzdy a za kazdych okolnosti stejne... akorat na psy teda a kdyz hlida tak je mega hysterka
|
birma
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 12:23
- Nahlásit
Maya
já ti nevim, když vidím, kolik lidí věří všemu, co si kde přečtou, aniž by si ověřili zdroje, tak si nejsem tak moc jistá, že je to úplně na škodu...
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 12:43
- Nahlásit
birma
tak si nejsem tak moc jistá, že je to úplně na škodu...
mně se to nelíbí. Stejně se tyhlety konspirační teorie šířej mailem. Mám známého (70+, bc., neuvěřitelně aktivní člověk, učí se na tubu), který je rozesílá. To jsou šílenosti, co mi od něj chodí, nestačím zírat.
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 12:52
- Nahlásit
birma
jakoze ti prijde spravny ze nekdo urcuje cemu je spravny verit a cemu ne a co tim padem je dovoleno cist a vedet atd?
no ty voe jestli mlada generace premejsli takhle tak to jsme vic v riti nez jsem myslela
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 12:53
- Nahlásit
Martínek miluje takový ty americký koblihy s polevou (jedna týdně na nákupu mi nepřijde jako problém, i když já i Lucka bychom po ní asi měly o kilo víc).
Jednu jsem mu dneska koupila, dala do auta na sněžení. Usnul. Kobliha se roztekla, opatlala mu kalhoty, chtěla jsem mu jí dát pryč, vyklouzla mi z ruky a upatlala triko, opěrku spolujezdce, opěradlo spolujezdce, Martínkovo kalhoty podruhé a autosedačku.
|
Fajka
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 13:00
- Nahlásit
kachna_
jsem mu jí dát pryč, vyklouzla mi z ruky a upatlala triko, opěrku spolujezdce, opěradlo spolujezdce, Martínkovo kalhoty podruhé a autosedačku.
nudíte se? kupte si americkou koblihu !
Máme tu Máju, je teplo a tak jsme vyčistily a znovu napustily psí koupaliště...a zjistily jsme že tadle kostéčka je naprosto dokonalá psí hračka..bo odolala tří měsíčnímu žvejkání ničitelky... a není na ní ani šrám...v trávě se neztratí .... a ted jsme zjistili že plave! nechápu je to silikon takovej jako tuhej a plave to na vodě! skvělá psí hračka asi za stovku z globusu...
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 13:03 - Změnil/a: kachna_
- Nahlásit
Maya
spravny ze nekdo urcuje cemu je spravny verit
rozhodně to správný není, ale svobodný šíření informací a deziformací je taky celkem průšvih (to fakt narážim na ty šílenosti, co posílá ten známej)
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 13:07
- Nahlásit
Ještě, abych furt neměnila příspěvek, má to spíš proruskou, prozemanovskou, výrazně protiuprchlickou, protimuslimskou tendenci (soudě teda z názvů, já se snažim to nečíst, páč to je fakt snůška lží a polopravd).
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 13:13
- Nahlásit
kachna
ne, prusvih je kdyz si nekdo osobuje pravo urcovat co je informace a co dezinformace
ja vim co myslis ale obecne co je informace a dezinformace se casto meni i v case a miste a zacit kdykoliv cokoliv zakazovat je jen prachsprosta cenzura a to uz jsme tu meli a dekuju znova nechci
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 13:16
- Nahlásit
kachna
a proc bys to zakazovala? ze tobe to prijde spatny? komunistum prisli spatny prozapadni pamflety a tak je zakazali, takze ty jses stejna jako oni?
zakazat co se mi nelibi a s cim nesouhlasim je proste podle me cenzura a zlo a je fuk jestli to dela soukroma spolecost jako google, jednotlivec a nebo stat
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 13:21 - Změnil/a: kachna_
- Nahlásit
Maya
počkej, já bych nic nezakazovala, neupravovala, uměle neposouvala, věřim tomu, že právě co nejširší dostupnost informací je nejlepší cesta.
Já tím chci říct, že zas na druhý straně je podle mě chybou se tvářit, že ten problém neexistuje.
edit. zákonné omezení, co platí mi přijde tak akorát (nácci apod.)
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 13:37
- Nahlásit
kachna
tak ona ta moje prvni reakce byla na birmu, ta hlasovala pro cenzuru
navic je vetsi problem prorusky pamflet a nebo pamflet nabadajici k piti sava anzto alternativni lecebne metody? nebo jsou to vubec problemy? nemyslim si, jestli chce nekdo dospely a pricetny adorovat Rusko nebo pit savo at si tak klidne dela, osetrit zakonem se ma jedine to ze to savo nenalije nikomu do krku nasilim
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 13:59
- Nahlásit
Maya
reakce byla na birmu
jasně, ale je to zajímavý téma
navic je vetsi problem prorusky pamflet a nebo pamflet nabadajici k piti sava anzto alternativni lecebne metody
zajímavá otázka
nemyslim si, jestli chce nekdo dospely a pricetny adorovat Rusko nebo pit savo at si tak klidne dela
tyjo nevím, s tou propagací pití sava už je to pro mě fakt na hraně.
Obecně jsem asi ochotná se vzdát trošku víc osobní svobody ve prospěch ochrany, než ty.
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 17 Srp 2017 14:36
- Nahlásit
kachna
zajimave tema to je ale asi spis na osobni rozhovor psane je to dost zkratkovity
propagace leceni jedovatymi bylinami u tebe neni na hrane?
|