Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / Stopování - motivace
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 .
Autor Zpráva
Pink
Člen
# Zasláno: 25 Čec 2008 15:00
- Nahlásit

lomy projíždím zavíracíma obloučkama
Můžete mi prosím ještě polopaticky vysvětlit co jsou zavírací obloučky? Díky

Sali
Člen
# Zasláno: 25 Čec 2008 15:04
- Nahlásit

Pink
radši ne...nebo mě zas někdo sprdne, že s úpěnlivostí sobě vlastní radím používat zavírací špendlíky.

Pink
Člen
# Zasláno: 25 Čec 2008 15:21
- Nahlásit

Tak fajn, beru. Jen je mi to líto, doufám že to přejde. Jsem začátečník, ale myslím si, že v kynologii žádné dogma není. Už i já jsem pochopila, že si musím "vyzobávat" a přizpůsobit se tak, aby výcvik vyhovoval především psovi. A fakt si vážím lidí, kteří poradí a hlavně podělí se o své zkušenosti z reálu. Ale se*e mě, že si nevážíme lidí co něco umí A DOKÁZALI, ale to je na jinou debatu...

Tchor
Člen
# Zasláno: 25 Čec 2008 15:28
- Nahlásit

Pink
Sali se vcera kuli svemu nazoru na uceni stop trochu vic zhadala s dogmatikama co toho dokazali docela dost.

K tem obloukum ucime stopy jinak nez klasicky, v podstate neucime tvarys ani rovny useky slapeme od zascatku stopy "kroutive". Rekl bych ze sali mela na mysli oblouky v nacviku postupne uzavirany z tahlych oblouku az do lomu.

Sali
Člen
# Zasláno: 25 Čec 2008 15:31
- Nahlásit

Tchor
jasně, a já to musím pečlivě prokládat kaviárem nebo šampaňským, zatímco ty to rovnou pachuješ tchoříma análkama, a to je pak jiný kafe.

Sali
Člen
# Zasláno: 25 Čec 2008 15:36
- Nahlásit

Pink
víš, Tchoř má na svým kontě ZPS 2 a ZVV3, tak on jako poradit fakt může. Má to poctivě vychozený, a ví co říká,
já holt jen chodím pouštět ty draky, ale s dračím chňapavcem Kirunou již jsme dosáhli docela mistrovské úrovně, se musíme pochválit.

Pink
Člen
# Zasláno: 25 Čec 2008 15:40
- Nahlásit

Tchor