| Autor |
Zpráva |
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:04
- Nahlásit
Terri
myslíš odkaz na to video?
a tohle?
http://www.petatv.com/downloads/yadkin_county.zip
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:05 - Změnil/a: Terri
- Nahlásit
Ne já myslela ty "tachyony" Ale nejen tu, i na jiných, prostě přestože nemám nikde nastaveno (teda myslím), že se mi mají blokovat okna, tak se tak děje
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:06
- Nahlásit
jindriska
já zas bych netvrdil, že je špatný.......to ne...
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:08
- Nahlásit
Terri
Ne já myslela ty "tachyony" Ale nejen tu, i na jiných, prostě přestože nemám nikde nastaveno (teda myslím), že se mi mají blokovat okna, tak se tak děje
A nemáš nainstalovaný nějaký TOOLBAR, třeba od googlu, seznamu či tak?
jaký používáš prohlížeč www stránek?
používáš softwarový firewall?
to bývají takové základní příčiny, proč se ta okna neotvírají a tuším taky ještě to je i v nastavení MS Win XP SP, ale to by se ti zobrazovala taková t žlutá lištička v okně browseru.....
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:12 - Změnil/a: Terri
- Nahlásit
Trotelchen
Pomalu pomalu na mně po ránu
TOOLBAR
nevím, já nic já muzikant
prohlížeč
Explorer nějaké normální verze
softwarový firewall
jo
MS Win XP SP
XPčka mám, jen Home ale.
žlutá lištička v okně browseru
kde? kde je ta liška?
Mi to funguje třeba hodinu a pak se to začne blokovat.
|
utulek LOZ Olomouc
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:12
- Nahlásit
V roce 1996 se postavil Olomoucký útulek v lokalitě, kde moc života nebylo. Dnes se to okolo hemží lidmi z okolních přilehlých rodinných domků kde se asi stala chyba?
Když se bývalé vedení pokoušelo najít vhodnou lokalitu vždy narazili na odpor lidí dokonce měli místo bývalé kafilerie, která myslím musela být dostatečně vzdálená od lidských obydlí a i zde narazili na odpor občanů. Je těžké najít lokalitu, kde je kanalizace, cesta atd. a aby to ještě bylo daleko od nejbližšího stavení.
K otázce tlačit na politiky to asi jo, ale co když se naštvou, tímto problémem a vyřeší to po vzoru zase nějaké vzdálené země a dají do zákona, že pes bude moci být v útulku jen 2-3 týdny no a pak konec. Potom budou soukromé útulky jediným řešením a v podst\tě přestane i vadit, že nejsou zrovna výstavní, hlavně, že zachrání zvířata před utracením.
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:17
- Nahlásit
utulek LOZ Olomouc
Pořád lepší, když se politici naštvou a něco se začne dít než aby k vám začli jezdit tihle popeláři
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=yadk in_county
|
jindriska
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:25
- Nahlásit
utulek LOZ Olomouc
ale to už je zas jen pomoc útulkům, mělo by se jít ještě o pár kroků dopředu, aby se zvýšily povinnosti majitele a jak tu někdo napsal, nebylo tu tak zažité - vždyť on se někdo postará.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:27
- Nahlásit
Trotelchen
Ty záběry jsou příšerný, ale řekla bych, že mají ti psi lepší a šetrnější konec, než mnozí jiní. Dokonce se s těmi bafíky zachází mnohem lépe než s lidmi v koncentrácích.
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:28
- Nahlásit
jindriska
ale to už je zas jen pomoc útulkům, mělo by se jít ještě o pár kroků dopředu, aby se zvýšily povinnosti majitele
jupíííí...super...ano...a hlavně taky chovatele......a nezapomenout na sankce...vymahatelné sankce...
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:31
- Nahlásit
Garfield
jo je to lepší než dopadnou takhle
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_ farm
|
jindriska
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:31
- Nahlásit
myslím, že úplný základ ze základů by mělo být změnění statusu psa jako věci na živého tvora - v tom vidím odrazový můstek pro další vyjednávání.
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:35
- Nahlásit
jindriska
myslím, že pes nemá status věci...věc kupříkladu nejde týrat.....na druhé straně nemůže mít status člověka.....
|
jindriska
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:39
- Nahlásit
Trotelchen
jako jediný z politiků mě napadá jen Vlasta Parkanová, která se snad jako z mála veřejně zasadila o neobnovení testování kosmetiky na zvířatech.
|
tosca
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:43 - Změnil/a: tosca
- Nahlásit
Sááákryš, tady se to rozjelo
Sylva
Jenom k dotazu na Eimy, hodně zpátky. Mohu taky potvrdit, že Trotelchen se celkem dost zapojuje do normální diskuze o psech. A sem tam lze na něj narazit i v jiných diskuzích. Ne se všemi jeho názory souhlasím (a on nesouhlasí s mými ), ale diskutovat se s ním dá.
Trotelchen
legislativa bránící vzniku a provozování soukromých útulků by nebyla od věci......nebo ať jim nebrání, ale nesmí dostat od města nebo státu ani korunu....kolipak by jich asi zůstalo?
Tak to si myslím, že by byl v současné době krok špatným směrem. Soukromé útulky jsou mnohokrát vhodným řešením zákonné povinnosti, kdy se obec musí postarat o zatoulané psy. Myslím, že je lepší, když má malé obec (klidně dvě, tři, čtyři) smlouvu se soukromým útulkem, tam vozí psy a platí za ně, než aby každá obec musela zakládat a provozovat svůj útulek. Problém je zase jen a jen v lidech. Obec má pravomoc kontrolovat, jak je útulek veden, tuto pravomoc má i SVS, ale prostě se zavírají oči tam, kde se zavírat nemají. A zavírají je i obyčejní lidé. Protože město hradí pobyt psů v útulku ze svého rozpočtu, tedy z daní obyvatel. Ale když jsem se zeptala člověka žijícího v malé obci, zda ví o problémech v místním útulku, řekl mi, že ani ne. Tak jsme mu to popsala a on mi klidně odpověděl, že se nediví, že ten chlap to má jen na kšeft. Při dotazu, zda mu nevadí, že tomu chlapovi šly do kapsy jeho peníze na mě akorát vyvalil oči. Lidé si prostě neuvědomují svoji zodpovědnost. Mnoho lidí z okolních obcí se pohoršovalo nad stavem útulku, kam jejich obec vozí psy Ale řešit to nebudou. Přitom pouze oni mohou hnát zastupitelstvo k zodpovědnosti. Obyvatelé obce mají právo se ptát, jak obec hospodaří s jejich penězi. A dokud se nebudou ptát, bude vládnout úřednická zvůle. A ta bude v městem zřizovaných útulcích stejná nebo větší, než v soukromých. Možnost kontroly soukromých útulků je podle stávající legislativy velká, jenom se to prostě nevyužívá tam, kde je to potřeba. Pozor, mluvím o soukromém útulku, ne o soukromé osobě, která statut útulku nemá. S takovou osobou město smlouvu o umisťování psů mít nemůže a přispívat na ně taky nebude.
|
jindriska
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:46
- Nahlásit
tak nevím, do toho se nebudu zaplétat, nerozumím tomu. Ale nějak jsem to měla zafixováno, že dle našeho právního řádu je pes jako věc a při postihu jsou na tyrana vztahovány stejné tresty, jako když Ti někdo poškodí nějakou materiální věc.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 10:47
- Nahlásit
Trotelchen
Je to otřesný. Opět jsem v tom stavu, kdy sedím v práci u počítače, zdravá, v psychické pohodě, najezená, napitá, v teple a přesto se mi udělalo absolutně zle. Na zvracení, rozklepala jsem se a musela jsem otevřít okno, abych neomdlela.
Vím, že se tohle všechno děje, ale pohled na živé zvíře stažené z kůže, mající jen řasy a tlapky, jinak čistou svalovinu, zvíře v absolutním šoku přitom bez smrtelného zranění....
Proč je nezabijí před stažením? Nebo alespoň potom co je stáhnou? Proč je nechávají umírt jen tak na hromadě?
|
tosca
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 11:01
- Nahlásit
jindriska
Pes je dle našeho právního řádu věc. Ale také je zvíře, takže při nakládání s touto "věcí" nesmí být porušen zákon na ochranu zvířat. Pokud porušen je, vztahují se na toho, kdo ho porušil tresty v souvislosti s tímto zákonem. Zákon na ochranu zvířat v mnoha ohledech zpřísňuje podmínky pro držení "věci"-živého zvířete.
Podle mě má pes statut věci proto, že to není člověk - jak uvádí Trotelchen. Je to pouze právní označení. Psa můžeš vlastnit, tudíž je to Tvůj majetek. A aby se na něj vztahovaly zákony, které třeba soukromý majetek chrání, musí mít pes statut věci. Což však nevylučuje uplatňování dalších zákonů, které ošetřují nakládání s touto "věcí".
Je to podobné, jako u zbraní. Zbraň je taky věc, ale nakládání se zbraní se řídí zákonem o zbraních.
|
jindriska
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 11:11
- Nahlásit
tosca
děkuji za vyčerpávající vysvětlení. Tvůj předešlý příspěvek (4 Srp 2006 10:43) je zajímavý, dává problému větší rozměr a ukazuje, že nelze říct jednoznačně to a to. Škoda, bylo by to o moc jednodušší.
|
tosca
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 11:13
- Nahlásit
jindriska
Počkej, až si ho přečte Trotelchen, to bude výměna názorů
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 11:14
- Nahlásit
Zajímalo by mě, kdo ty záběry pro "PETATV" točí. Spousta z nich jsou "zakázané" a nelze je pořídit jinak než skrytě, jiné jsou zřejmě oficiální, ale pořád nechápu, kdo je ten kameraman, který to všechno pořizuje (resp. za jakou organizaci ti kameramani vystupují).
Na všechna tahle zvěrstva by byl jednoduchý všelék. Před každým obchodem s kožešinovými výrobky, kosmetikou, drogérií by povinně museli promítat po celou otevírací dobu obdobné záběry z procedur, které vedou ve finální výrobek. Kdyby to ty vyfintěný paničky v liščích kožíškách viděly, chodily by do smrti nahé.
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 11:23
- Nahlásit
Garfield
Kdyby to ty vyfintěný paničky v liščích kožíškách viděly, chodily by do smrti nahé.
jak které,některým to nevadí....já jsem neměla ani odvahu to otevřít.Zastavil mě jendou chlap na ulici s letáčkem jestli vím co je toto-tam byla taková železná kostra s kruhem-řikám,že fakt ne.No a na druhé straně v tom byl pes a zaživa ho slíka z kůže....sice to bylo "jen" na obrázku,ale vyděšení,bolest a naprostou beznaděj jem viděla z očí pejska i tak....už nemám odvahu na to koukat.bylo by mi zas 3dny zle...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 11:36
- Nahlásit
Anu
Já na to hledím nevěřícně, s úžasem a nechápu, jak ten člověk může být tak v pohodě v tom ukrutným strašným řevu zvířete a vidět, jak se tam v předsmrtné agónii plazí a svíjí a pořád ještě chce utéci a pak mi dojde, že ti lidi to berou velmi podobně jako naši rybáři výlov kaprů před vánoci. Prostě naprostý standard, ať jde o kožešinu a s ní spojené stahování, nebo pokusy na zvířatech v laboratořích, nebo ty příšernosti v amerických megamasokombinátech. Prostě výlov rybníka, aby obyvatelstvo mělo na štědrovečerním talířy rybičku.... Absentuje nejmenší úvaha o tom, že je něco špatně.
|
utulek LOZ Olomouc
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 11:36
- Nahlásit
Bohužel jsem to viděla.
Samozřejmě jsem za plnou odpovědnost majitele i když na to zase doplatí ti nejslabší. Vím o případu, kdy byla pokutována důchodkyně za to, že její trpasličí v tu dobu již bezzubý pudlík neměl košík ani vodítko . Neměl ho proto, že jej dostali coby týraného a na košík a vodítko si hold už nikdy nezvykl. Vím, že by šlo asi pejska zase zvyknout na tuto povinnou výbavu, ale se staršímio lidmi je to taky těžké. Do toho místní bezdomovci /psi mají docela slušně živené/ jsou postrachem jak psů tak lidí jeden zde býval docela často vždy proto, že pokousal. Nebyl zlý jen hlídal pánečka. Jenže těm nikdo neublíží dejte pokutu někomu, kdo nic nemá. Tím nechci říct, ž nmám něco proti těmto lidem v noci na procházce se štěnětem se tito chovají daleko lépe než páni co seděli v hospodě se dvouma psama a se slovy trhej vem si ho je štvali na štěně.
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 12:05
- Nahlásit
tosca
Tak to si myslím, že by byl v současné době krok špatným směrem.
Ano dík za pochvalu, ale zde se opravdu neshodneme...nelze argumentovat tím, že Soukromé útulky jsou mnohokrát vhodným řešením zákonné povinnosti, neboť mnohdy možná, ale obecně zakládají živnou půdu pro kšeftování se zvířaty a obohacování se na zvířatech...a to velmi jednoduchým způsobem...teorie a praxe je trochu jinde....provize se berou všude a ze všeho...tomu je třeba se bránit, jinak ti psi budou šílení chudáci.....kdo to chce dělat soukromě, nechť si sežene financování sám....
než aby každá obec musela zakládat a provozovat svůj útulek
Ale to nikdo netvrdí, klidně by mohly být třeba okresní útulky....
A ta bude v městem zřizovaných útulcích stejná nebo větší, než v soukromých.
Ale to je přece už otázka nastavení té legislativy....ať si ti blbi kradou, ale je třeba zabezpečit, aby o ta zvířata bylo postaráno dobře....já prostě myslím, že soukromý útuzlek je stejná blbost jako soukromá policie....
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 12:06
- Nahlásit
tosca
Počkej, až si ho přečte Trotelchen, to bude výměna názorů
Koukala jsi už do kabelky? A nevadí, že je už i odjištěný? (myslím ten granát )
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 12:07
- Nahlásit
Garfield
já na to nechci myslet a chtěla bych znát ty lidi,co to je za pokřivené osobnosti.Neřikám,že každý musí milovat psi jak mi tady,nebo celkově všechny zvířata,ale zase by se měli chovat trochu k úctě k přírodě,k jedinci jakéhokoliv živočišného tvora.Při představě že takhle stahují Anuba tak by jste mě odvezli na psychiatrii. Ale co bylo nejhorší bylo asi před půl rokem video-nahrávané v iráku,kdy jeden ten zfanatizovaný magor vzal malou kudličku-opradu docela malou a začal řezat hlavu jednomu uprchíkovi.Pěkně pomalu a okolo krku,aby to stále cítíl,by při vědomí a zároveň mohl řvát. Nelžu vám,ale poprvé jsem zvracela a spousta chlapů tady z práce též.Když si na to vzpomenu,už se nedivím ničemu jen věci kam ten svět spějeje. Jsem ráda za to že můžu s mým psem běhat po louce a řešit,jestli mi bude stopovačka stačit.Nechci si připouštět že se to opravdu děje.Je to sobecké,ale já na to nemám náturu.
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 12:08
- Nahlásit
jindriska
tak nevím, do toho se nebudu zaplétat, nerozumím tomu. Ale nějak jsem to měla zafixováno, že dle našeho právního řádu je pes jako věc a při postihu jsou na tyrana vztahovány stejné tresty, jako když Ti někdo poškodí nějakou materiální věc.
to zase ano...asi by to bylo slovíčkaření či by bylo nutno vymezit přesné pojmy....je to zbytečný...máš pravdu, že defacto to tak je...v důsledcích rozhodně
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 12:11
- Nahlásit
Garfield
Garfínku, je to moc smutný a hnusný ta videa....jinej kraj...jinej mrav.....je to odporný...já teda myslel, že to budeš znát, mám na svých stránkách v jednom článku odkaz na několik těch "nejuchvátnějších"...třeba testování střeliva na prasátku apod.....
Je to hnus, ale je dobrý to vidět, aby člověk žil v realitě, ne ve snu.....si myslím......
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 4 Srp 2006 12:16
- Nahlásit
Anu
Nechci si připouštět že se to opravdu děje
Ale je lepší si to připustit, člověk je pak více připraven a méně věcí ho překvapí........a to, že si to připustíš neznamená, že na to musíš myslet...
|