| Autor |
Zpráva |
Alexa
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 15:05
- Nahlásit
stetisek123
zda má ŽL?
nemá
|
Grin
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 15:07
- Nahlásit
tak má nebo nemá?????!!!
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 15:08
- Nahlásit
Grin
dle rejstříku má
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 15:23
- Nahlásit
stetisek123
ano, musí přiznat příjmy,ale pokud nebude mít výdaje, bude mít vysoký daně?
Máš příjem 100 000, máš výdaje 50 000. 100 t - 50 t = 50 000 ke zdanění.
Máš příjem 100 000 a nemáš doklady na výdaje - zdaníš celých 100 000.
Nebo máš výdaje procentem, pak u živností neřemeslných odečteš 60 % u řemeslných 80 % a zdaníš zbytek, což je 40 t nebo 20 t.
Nebo máš paušální daň, ale to je složitý a musí to určit FÚ, myslím. U mě to nikdo nemá. To je takové porovnání, cos měla dříve a co mají tobě podobní. Takže třeba zaplatíš za rok 20 000 na dani a příští rok zase a zase, a pak při změně ekonomických poměrů zaplatíš něco jiného - po dohodě s FÚ. Ale o tomhle fakt toho moc nevím, tak abych nekecala...
|
bonc
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 15:29
- Nahlásit
Eninka
nikdy na něj nezahájíl činnost
ehm, si teda jako myslim
|
Alexa
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 15:40 - Změnil/a: Alexa
- Nahlásit
tak jinak má, ale ukončenej
http://www.rzp.cz/cgi-bin/aps_cacheWEB.sh?VSS_SERV =ZVWSBJVYP&OKRES=&CASTOBCE=&OBEC=&ULICE=&CDOM=&COR =&COZ=&ICO=47274883&OBCHJM=&OBCHJMATD=0&JMENO=&PRI JMENI=&NAROZENI=&ROLE=&VYPIS=1&PODLE=subjekt&IDICO =d2a2438bce3bc56d7750&HISTORIE=1#prv1
|
Baico
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 15:45
- Nahlásit
Alexa
tak jinak má, ale ukončenej
No ale na ty služby jede furt. Tam datum ukončení činnosti nemá. Je to to první.
|
Alexa
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 15:50
- Nahlásit
Baico
nevim, ale podle čísel by to měl mít ukončený všechno
|
Baico
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 15:56
- Nahlásit
Alexa
nevim, ale podle čísel by to měl mít ukončený všechno
aha, tak to je možná, tak se v tom zase moc nevyznám.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 16:03
- Nahlásit
Alexa
Neukončená:
Živnostenské oprávnění č. 1: [provozovny]
Předmět podnikání:
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti:
provoz kynologické stanice
Provozovna zde:
1. Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona: [živnost]
Obor činnosti: Fotografické služby
*
Adresa:
Želenická 1511/28, 405 02, Děčín - Děčín VI-Letná
Identifikační číslo provozovny:
1002538505
Zahájení provozování dne:
21.11.1994
Obor činnosti: provoz kynologické stanice
*
Umístění:
Pozemek č. 946 - k.ú. Děčín
Adresa:
405 02, Děčín - Děčín III-Staré Město
Identifikační číslo provozovny:
1002538483
Zahájení provozování dne:
29.01.1993
*
Adresa:
Teplická 149/173, 405 02, Děčín - Děčín VIII-Dolní Oldřichov
Identifikační číslo provozovny:
1002538491
Zahájení provozování dne:
03.07.1997
Čili sídlo v Děčíně, ne na Vlčárech. Takže FÚ taky v Děčíně.
|
Alexa
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 16:06 - Změnil/a: Alexa
- Nahlásit
Vlčáčková
asi špatně koukáš
protože
Identifikační číslo provozovny:
1002538505
Zahájení provozování dne:
21.11.1994
Ukončení provozování dne:
02.12.2002
Identifikační číslo provozovny:
1002538483
Zahájení provozování dne:
29.01.1993
Ukončení provozování dne:
30.06.2008
Identifikační číslo provozovny:
1002538491
Zahájení provozování dne:
03.07.1997
Ukončení provozování dne:
30.06.2008
ale ve svý podstatě je mi to úplně fuk
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 16:25
- Nahlásit
Alexa
Měnily se charakteristiky živností. Takže staré se rušily, sám třeba taky něco zrušil, ale to první stále platí a má nyní název podle platné klasifikace.
|
stetisek123
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 16:51
- Nahlásit
nemůže mít ještě jinou, bo se to eviduje vše pod jedním, byť z jiného kraje...?
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 17:41 - Změnil/a: Vlčáčková
- Nahlásit
stetisek123
Pod jedním IČem se eviduje vše z celé ČR. Ledaže by měl právnickou osobu - nějaké s.r.o. nebo a.s. nebo o.s. případně něco dalšího podobného. Pak právnický subjekt není zapsán pod jeho jménem, ale svým. Čili potřebovaly bychom vědět název právnické osoby a pak bychom se podívaly do obchodního rejstříku v případě s.r.o. nebo a.s.. V případě o.s. nevím, kam bychom se podívaly, asi nikam. Ty se uvidují na Ministerstvu vnitra. Ale kdyby podnikaly, tak možná že v tom živnostenském rejsříku by taky byly.
Dle jména mi to v obch. rejstříku nenašlo nic. Takže žádnou právnickou osobu asi nemá.
|
stetisek123
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 18:14
- Nahlásit
Vlčáčková
takže i nadále je vše nejisté...
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 18:26
- Nahlásit
stetisek123
Takže to vypadá, že nejzákladnější věci, aspoň ty, které dokážeme nějak od stolu posoudit, má OK.
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 18:29
- Nahlásit
Vlčáčková
ano, ano Colombové
|
stetisek123
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 18:50
- Nahlásit
Vlčáčková
ale taky to znamená, že musí mít nějaké podklady, což by měla být startovací čára pro příslušné orkány
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 18:54
- Nahlásit
stetisek123
Podklady viz výše.
|
handula
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 21:31
- Nahlásit
ja jsem teda z desenskyho perplex...je z nej uplne jinej clovek, nez s kterym jsme pred 5 leta resili problem....i kdyby to nakrasno bylo sestrihany, tak toho rekl srozumitelne dost.... a me to teda stacilo....jemu docista preskocilo...on ty psy bude ve finale jeste nenavidet a utrati si je vsechny.....
|
Tondas
Člen |
# Zasláno: 19 Říj 2011 21:39
- Nahlásit
handula
možná je už v důchodu.
|
Pakunobecny
Člen |
# Zasláno: 20 Říj 2011 06:50
- Nahlásit
Tondas
možná je už v důchodu.
No ted de vo to v jakém,esli v kinologickém důchodu nebo mozkové bunky šly do senior klubu taky na důchod
|
martinjikes
Člen |
# Zasláno: 20 Říj 2011 11:16
- Nahlásit
Tak naštěstí jsem včas pochopil, že jde jen o natáčení další šou, tentokát s novými komiksovými hrdiny a na natáčení se nikterak přímo nepodílel.
Jak jinak než komiksovými hrdiny totiž nazvat lidi ze sdružení, kteří dají psa člověku, který se na svých stránkách sám prezentuje jako čaroděj a následně si stěžují, že se psem nebylo zacházeno dle jejich představ?
Jak jinak nazvat paní, která postavila svou životní obživu na výcviku psů, jež doživotně otročí lidem? Na tuto "bohulibou" činnost získala prostory i prostředky od obce, státu a dalších.
Přitom na její sprosťačení a hystericko paranoidní výstupy například zde si snad všichni živě pamatují.
Jako správný mrchožrout počkala na tu správnou chvíli a s přesným načasováním zaútočila ze zálohy. Protože z její strany nejde o nic jiného než ubohou pomstu a možná i závist.
Naštěstí mluvila na kameru a tak každý trochu více sensitivní člověk už z jejího hlasu a její fyziognomie pozná, co je zač.
Reportáž dopadla, přesně, jak jsem tušil. Pana Desenského v ní odsuzují mnozí z těch, kteří mají sami mnohem více másla na hlavě a jejich znalosti a schopnosti v oblasti psů jsou nesrovnatelně nižší.
Chválím pana Desenského za myšlenku utrácení psů, kteří nemají v tomhle světe už perspektivu. Samozřejmě netvrdím, že jeho kritéria výběru jsou správná.
Krátce a stručně, pořad pana Klímy a TV Prima Soukromá dramata se stal jen nástrojem osobní pomsty.
Reportáž nevyřešila ba ani neukázala nic podstatného, ale tak hlavně, že paní redaktorka sehnala ty lidi, co byli o svých "důkazech" ochotni mluvit přímo na kameru, když si to tak moc přála.
A nyní trochu OT.
Před časem jsem vás zde opakovaně prosil o radu ohlednně spousty otravujících koček v naši obci.
Díky všem za rady, sice jsme vašich rad přímo nevyužili, ale aspoň nás to vyburcovalo k řešení situace ve vlastní režii.
Děkujeme.
|
hally001
Člen |
# Zasláno: 20 Říj 2011 11:51
- Nahlásit
martinjikes-otravující kočky....řešení situace ve vlastní režii-to zní dost hororově
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 20 Říj 2011 11:59
- Nahlásit
martinjikes
Naštěstí mluvila na kameru a tak každý trochu více sensitivní člověk už z jejího hlasu a její fyziognomie pozná, co je zač
to naštěstí RD taky a to člověk nemusí bejt až tak moc sensitíívní
|
bea
Člen |
# Zasláno: 20 Říj 2011 12:06
- Nahlásit
A jak Desenský pozná, že pes už nemá perspektivu? On ví všechno?
|
bea
Člen |
# Zasláno: 20 Říj 2011 12:10
- Nahlásit
A jinak - psa dostal na převýchovu - když zjistil, že to nedokáže, což je normální, protože pro každého je něco, co nezvládne - měl ho vrátit.
Tohle mi připadá, jako bych svěřila dítě lékaři, aby mi ho odpoeroval a on, protože operace nemá perspektivu, by mi to neřekl a rovnou provedl euthanasii.
|
martinjikes
Člen |
# Zasláno: 20 Říj 2011 12:11
- Nahlásit
Vážená paní Beo, kdybyste jsi přečetla i větu následující po souvětí, na které reagujete, zjistila by jste, že je zbytečné reagovat tak, jak jste to učinila.
|
bea
Člen |
# Zasláno: 20 Říj 2011 12:18
- Nahlásit
martinjikes
Ale přečetla, jen jsem nepovažovala tu větu o jeho kritériích za důležitou. Tak abych nedramatizovala s příkladem o dítěti - když někomu dáte opravit auto a nedokáže to, předpokládám, že budete očekávat, že vám ho s tímto sdělením vrátí a nedá ho sešrotovat.
A jde o tohle - to, že to nezvládl D. neznamená, že problém psa neměl řešení a že by to nikdo jiný nedokázal. Pokud tedy nejste přesvědčený, že D. je jediný.
Diskuze už je stejně zbytečná - psovi život nevrátí.
|
Dáška
Člen |
# Zasláno: 20 Říj 2011 12:23
- Nahlásit
bea
A jde o tohle - to, že to nezvládl D. neznamená, že problém psa neměl řešení a že by to nikdo jiný nedokázal. Pokud tedy nejste přesvědčený, že D. je jediný.
Desenský je o tom přesvědčený, proto ho nechal utratit.
|