Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Štěňata a štěňátka / Americká akita, Akita inu, Shiba inu a spol.
<< 1 ... 675 . 676 . 677 . 678 . 679 . 680 . 681 . 682 . 683 . 684 . 685 ... 690 . 691 . >>
Autor Zpráva
worick
Člen
# Zasláno: 11 Srp 2010 21:36 - Změnil/a: worick
- Nahlásit

Vysoký
Konkrétně já studuju na agronoma, protože je to práce v přírodě, s kytkama a zvířatama, a já mám přírodu, kytky a zvířátka rád, takže jsem tam šel taky rád dobrý! I ty plány dál - jen škoda, že ne ochranu, potřebovala bych tu ochranáře, kterého opravdu zajímá ochrana přírody Jsme sice v CHKO, ale zas tak moc to nikoho nezajímá. Nebo spíše - jsou tu rezervace a co je kolem - to už je nezajímá....

- no jo, to se musím naučit pořádně číst, ty jsi písnul: na podčeledi Carduidae - a já pochopila, že tohle je ten hmyz Akorát nevím, proč mi to u Carduidae nic nenašlo Ale stejně z tebe budu tahat jen tak pro zajímavost - o jaký hmyz na těch pcháčích jde? Až půjdu loukou-lesem kouknu po tom ,,tvém" pcháči a když najdu, ať vím, kdo tam má sedět Jen si proboha nemysli, že tě zkouším, to já tedy těžko jen se ráda něco dozvím

Vysoký
Člen
# Zasláno: 11 Srp 2010 22:29
- Nahlásit

worick

No pokud mi nabídneš dobrý uplatnění, bydlení v přírodě a dobrej plat, tak bych o ochraně uvažoval A moje chyba byla v podčeledi - Carduidae = Cardueae (syn. Cynareae), se mi ty písmenka taky pletou Jinak zkus hledat krytonosce, ploštice, bejlomorky, pavouky a parazitický vosičky A květy pcháčů a bodláků milujou čmeláci!

davidkova renata
Člen
# Zasláno: 12 Srp 2010 12:46
- Nahlásit

brý den,je tu ankaras??

evidenční číslo: 1731/2010
plemeno: šiba inu
popis: pes, 1,5 roku
srst: červená+bílé znaky, standard
velikost: standard
nalezen: 11.08.2010
P-3,Koněvova
charakteristika: Čipovaný,hledáme majitele.
k odebrání: V Zámcích 56, Praha 8
telefon: 283 011 711, 233 554 242

ankaras
Člen
# Zasláno: 12 Srp 2010 18:52
- Nahlásit

worick