| Autor |
Zpráva |
Dante
Člen |
# Zasláno: 10 Čen 2010 11:36
- Nahlásit
Potřebovala jsem pomoc, a tak jsem se obrátila na výše jmenovaného "cvičitele". Jsem veterinární lékařka a p. Dostála jsem doporučovala všem psům, kteří měli problém se svými majiteli (většinou to totiž bylo tak, že majitelé nerozuměli svým psům, a ne naopak). Poté, co jsem s ním zavedla diskusi ohledně dárcovství krve, jsem svůj názor změnila. Výše uvedený pán uznává pouze svůj názor, vše, co mu píšou jiní lidé (mnohdy vzdělanější než on), je špatně. Velmi jsem se v něm zklamala. Nepíše totiž důvody, proč je jeho názor odlišný, ale pouze napadá drobnosti v dotazu (typ proč jsem jeho odpověď nazvala článkem, co znamenají výrazy "VŠECHNO" a "NIC" a pod.). Máte někdo podobné zkušenosti???
|
Lure
Člen |
# Zasláno: 10 Čen 2010 11:56 - Změnil/a: Lure
- Nahlásit
Dante
Už jsem četla mnoho negativních příspěvů na p. Dostála. Povětšinou i sním rozumí jen ti, co mu přikývnou i na třetí světovou.Údajně má i dosti tvrdé praktiky při výcviku psů, respektivě, při jejich nápravě nebo ke zdokonalení cviku. Párkrát jsem zabruslila i na jeho stránky, v leččem se s ním dá souhlasit a v něčem ne. To že nerad diskutuje, neuzná chybu... No, každý jsme nějací, a nikdo nás nenutí k němu docházet. Vy hold budete doporučovat někoho jiného, nebo předem upozorníte na charekter p.Dostála
Osobní zkušenost s ním nemám, je to jen můj pocit z něho na základě dostupných informací.
|
argosek
Člen |
# Zasláno: 10 Čen 2010 12:23
- Nahlásit
Dante
ja psum, co maji problem s chovanim, doporucuji pana vavru z druheho konce vesnice. ma se psy bohate zkusenosti - sam si postavil boudu a proslycha se, ze pry jednou navstivil i zverimex. vsichni tu k nemu vzhlizime.
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 10 Čen 2010 13:25
- Nahlásit
argosek
doporucuji pana vavru z druheho konce vesnice
pane argosku, tam už nikoho neposílejte. Maryša mu právě dovařila kafe. Byla by to zbytečná cesta - stejně jako k Dostálovi
|
Fajka
Člen |
# Zasláno: 10 Čen 2010 13:50