| Autor |
Zpráva |
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 11:54
- Nahlásit
Gi a smečka
tak to bylo jasný..nevim esi si viděla ty krimizprávy cca před 3dny na primě jako nasrali mě nebetyčně,takovou snůšku senzacechtivejch dementních kydů abys pohledala ,kam se hrabe nova!.jezefčík tam byl presentován jako pes s ostrými zuby ale zejména nepředvídatelným chováním a několikrát byla položena akademická otázka,že je otázka kdo by si vzal psy co ochutnali lidské maso ..esis to neviděla pust si to,ale prdne ti několik životně důležitých cévek ... tě řikám..bojovej pycbum je houby proti krvelačnýmu jezefčíkovi
|
Hyena
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:01
- Nahlásit
davidkova renata
že je otázka kdo by si vzal psy co ochutnali lidské maso
no naštěstí je o psi, co žerou lidské maso zejvně mezi lidma dost velkej zájem...... že by novej módní hit a nebo lákavá vidina, že ušetříš za granule
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:04
- Nahlásit
Hyena
no naštěstí je o psi, co žerou lidské maso zejvně mezi lidma dost velkej zájem......
no právě kdybych byla na jezefčíky,jsem mezi prvníma zájemcema ) ale myslim,že si stačí chvíli počkat,určo se najde nějakej nebezpečnej lidožravej vlčák ty sou na to jak dělaný
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:07
- Nahlásit
davidkova renata
pes s ostrými zuby ale zejména nepředvídatelným chováním
kdo by si vzal psy co ochutnali lidské maso
jsou to DEBILOVÉ co to řekli
|
Hipík a Tonička a Rozinka
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:12 - Změnil/a: Hipík a Tonička a Rozinka
- Nahlásit
Gerda
Jsem pro vzdělávání a vzdělávání a pomoc, ale na druhou stranu nucení ke snaze něco se sebou dělat. U tmavejch, fialovejch, zelenejch, bílejch, žlutejch... Kdo se nebude snažit, otevřená dlaň s pomocí se zavře.
Jasně. Navíc jsem pro maximální podporu ve studiu cikánských dětí, které na to sice mentálně mají, ale díky absenci podpory rodičů zaostávají ve výuce a díky tomu končí ve zvláštních školách.
Tenhle individuální přístup by stál prachy, ale na rozdíl od černejch děr typu Opencard, Grippeny a stovky dalších, by se tato investice, dle mého názoru, bohatě vyplatila.
...A samozřejmě také motivovat jejich rodiče, jak už zde bylo napsáno...
|
Hipík a Tonička a Rozinka
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:18
- Nahlásit
davidkova renata
jezefčík tam byl presentován jako pes s ostrými zuby ale zejména nepředvídatelným chováním a několikrát byla položena akademická otázka,že je otázka kdo by si vzal psy co ochutnali lidské maso
Kreténi , eště, že jsem zrušila televizi...
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:34
- Nahlásit
Tady se to zase zatentovalo jinak asouhlasim s Hipíkem,Hyenou,Adydaskou a Vero...v romské otázce
A jsem ráda,že lidi mají zájem o ty lidožravý jezevčíky teda , už minule byla fajn zpráva jak picbum na jedno kousnutí ukous páníčkovi hlavu...čekám co přijde příště...
|
Gi a smečka
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:35
- Nahlásit
davidkova renata
Viděla. Pustila jsem si to, podívala se jednou, zase vypnula a odmítla to kdekoliv jakkoliv komentovat. Protože větší snůšku nejvíc nebetyčnej píčovin jsem v bedně asi ještě neslyšela. Sabijáci jezefčíci.
Hipík a Tonička a Rozinka
Navíc jsem pro maximální podporu ve studiu cikánských dětí, které na to sice mentálně mají, ale díky absenci podpory rodičů zaostávají ve výuce a díky tomu končí ve zvláštních školách.
Tak ono to funguje. A ke zlosti jindrů a podobných je to dokonce placený z našich daní.
Akorát teda systém poskytování dotací na tohle by mohli bejt poněkud lepčejší. Aby se čék nemusel vždycky na konci měsíce třepat, essi vůbec bude mít z čeho zaplatit hypotéku.
|
Gi a smečka
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:37
- Nahlásit
Hipík a Tonička a Rozinka
http://play.iprima.cz/all/265347/all
...A samozřejmě také motivovat jejich rodiče, jak už zde bylo napsáno...
Ty už podle mě nepředěláš.. Vezmu-li rodiče dětí do těch 18-20ti let. Ani ta generace mladá, která je v sociálních službách teď, nebude perfektní, ať se snažíme jakkoliv. Ale smysl podle mě má vychovat z těchto našich dětí ty dobré rodiče.
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:47
- Nahlásit
Gi a smečka
Ty už podle mě nepředěláš.. Vezmu-li rodiče dětí do těch 18-20ti let. Ani ta generace mladá, která je v sociálních službách teď, nebude perfektní, ať se snažíme jakkoliv. Ale smysl podle mě má vychovat z těchto našich dětí ty dobré rodiče.
jo, souhlas.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:53
- Nahlásit
Gi a smečka
to máš VIP zprávy..todle ne?
http://play.iprima.cz/all/265345/all
|
Gi a smečka
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 12:59
- Nahlásit
davidkova renata
Ty normální jsem viděla včera celý a nebylo to tam. Je to až ve VIPkách. VIP josepčíci.
Teda teď to čekuju a je to nějak jinak. To mě poser.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 13:01
- Nahlásit
Gi a smečka
Je to až ve VIPkách. VIP josepčíci.
nene! mě to hodilo právě na vipky ten tvůj odkaz ale vim určitě že sem na to čuměla v krimizprávách,tak jsem je dala vyhledat a je to samo tam..z 11. 7. hned první fstup
|
danajasa
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 13:02
- Nahlásit
davidkova renatato máš VIP zprávy..todle ne? No vidíš a zájemci mnohonásobně převyšují počet jozefčíku,klidne tam mohli přihodit dalších dvacet z okolních ůtulků a jak by šly na dračku,teda esli by to ti praví masožravý ovšem nevxykecali těm obyčejným ůtukáčom
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 13:03 - Změnil/a: PetraK
- Nahlásit
Gi a smečka
Ale ať jsi napsala cokoliv, ve všem s tebou (po cca 10ti letech praxe v reálném životě s minoritou) plně souhlasím
jo.
Nechce se mi to všechno citovat.. Zkusila jsem to, ale těch citací by byl elaborát
jo pokusila jsem se o totéž, ale vypíchla bych tohle
nejde o přístup nebo nasranost na ty, co jsou zavřený, ale na ty slušný už předem??? je jedno jestli je jich třeba menšina, i kdyby byl jeden jedinej slušnej, zaslouží si, abysme ho dopředu nepodezírali! Nehledě na to, že jedině tenhle přístup umožní, že se aspoň část cikánů vzmuží, budou se vzdělávat atd, jiná šance neni, jedině pak je všechny zlikvidovat. Chápeš, že když je někdo mezi nima slušnej a dostane se mu desetkrát odmítnutí v práci, lidi ho apriori podezíraj, že je gauner, tak se jednoho dne na to vysere a řekne si, tak proč bych byl proboha slušnej, to bych byl debil!
pokud tohle někdo nepochopí, tak je marný všechno. vysvětlování
Gi a smečka
jindra 22
Adiddaska má rétoriku komsomolce padesátých let. Ten "spravedlivý zápal", to je obdivuhodné.
Nabízí se pořekadlo podle sebe soudím tebe, viď.
a zase jo.
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 13 Čec 2012 22:26
- Nahlásit
davidkova renata
několikrát byla položena akademická otázka,že je otázka kdo by si vzal psy co ochutnali lidské maso
to prý bylo i na novinkách v diskusi pod článkem
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 12:06
- Nahlásit
Možná by toto téma mělo bý celé smazáno, protože jak se ukazuje, ten člověk si naprosto nezasloužil být podezírán z podivínství a jediným jeho nedostatkem bylo nezvládnutí soužití háravek a psa během stěhování. O pejsky se staral dobře a snažil se je i udat. Navíc se ujal březí fenky, která by jinak nejspíš zmrzla. Takže bych navrhovala adminovi odstranění tohoto tématu.
|
jindra 22
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 16:25 - Změnil/a: jindra 22
- Nahlásit
Hipík a Tonička a Rozinka
Žádnej šílenej totalitní režim by se neudržel u moci nebýt mas "slušných" pracujících - otců a matek od rodin, kteří toužili po pořádku a drželi hubu a krok...
Prokristapááána! Vždyť to samé dělají socky dneska. Makají, třeba za minimální plat, nestávkují, držej v práci hubu a krok... a hlavně se bojej. Vítejte v totalitě kapitálu!!!
|
jindra 22
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 16:39
- Nahlásit
No je to celé debata úplně na hovno, celej tenhle systém, kterej boháče obohacuje, z chudých dělá ještě větší chudáky, přičemž u těch prvních geometrickou řadou se "získaným" majetkem narůstá arogance, je na hovno, to musí bejt každýmu jasný. A taky je jasný, že to nemůže vydržet věčně. Nic nikdy nevydrželo věčně. Kapitalismus se jednou vyčerpá a lidé, tak jak zpíval Kryl, opravdu začnou rýt držkama v zemi. Pak to bouchne. Celosvětově. A já bych se toho moc rád dožil alespoň v té kondici, která by mi dovolila udržet v rukou vidle...
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 17:01
- Nahlásit
jindra 22
Pak to bouchne. Celosvětově
tak to je jasný, že co se všude děje je časovaná bomba, ale
já bych se toho moc rád dožil - já bych se toho radši ani dožít nechtěla
|
jindra 22
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 17:16
- Nahlásit
Eninka
já bych se toho radši ani dožít nechtěla
A proč? Snad nechceš zemřít s tím, že budoucnost lidstva nebude lepší, než jak se jeví z dnešního pohledu? To je dost depresivní... to by bylo blbé umírání.
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 17:34
- Nahlásit
jindra 22
tak každej ví že už bude jenom hůř, tak co čekat, a jak jsi psal, že až to bouchne atd... u toho bejt fakt nemusím a že to nastane je jasná věc, nezávidím dnešním mladejm lidem, myslím, že je nic pěknýho nečeká
|
Hipík a Tonička a Rozinka
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 17:42 - Změnil/a: Hipík a Tonička a Rozinka
- Nahlásit
jindra 22
Nic nikdy nevydrželo věčně.
... jen lidská hamižnost a touha po moci. A tu žádnejma vidlema nevykydáš.
Moc jak známo korumpuje, absolutně spravedlivá společnost je utopie.
Nějaká nadvláda lidu nebo skupiny "osvícených" zase skončí hromadnejma hrobama, lágrama, a nejspíš i pokusama o hromadnou lobotomii a to je to nejšílenější vůbec.
Takže jediný, co může přijatelně fungovat, je rovnováha sil, aby těm, kteří jsou zrovna u moci dejchali na krk ti, kteří o ní usilují, a ti vládnoucí si tak nemohli dovolit dělat prasárny. Z tohoto úhlu pohledu je úplně fuk, jestli je u moci pravice nebo levice...
O tom, že je rovnováha porušená a že za nitky tahají bohaté nadnárodní korporace nepochybuju, ale na rozdíl od tebe si nemyslím, že něco vyřeší vidle - spíš by vedly k jěště většímu průseru.
|
jindra 22
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 17:48 - Změnil/a: jindra 22
- Nahlásit
Eninka
nezávidím dnešním mladejm lidem, myslím, že je nic pěknýho nečeká
Ne, že "myslím že je nic dobrého nečeká". Zcela jistě je nic dobrého nečeká. V práci mám kolegu mladšího o dvacet let. Občas, když si začíná dovolovat ho zpražím. "Ty vole, já mít tolik, (věkově) co ty, tak se oběsím". Ano, být mladým, přemýšlivým, citlivým, to je dnes relevantním motivem k sebevraždě...
Ostatní... méně senzitivní mlaďoši vědí, že budoucnost neexistuje-kapitalista ji dávno vytuneloval, proto chtějí užívat, dokud to jde. A kruh se uzavírá...
|
Fifi
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 18:10
- Nahlásit
jindra 22
Ne, že "myslím že je nic dobrého nečeká". Zcela jistě je nic dobrého nečeká. V práci mám kolegu mladšího o dvacet let. Občas, když si začíná dovolovat ho zpražím. "Ty vole, já mít tolik, (věkově) co ty, tak se oběsím". Ano, být mladým, přemýšlivým, citlivým, to je dnes relevantním motivem k sebevraždě...
Jindro, udivuje me, kolik je ve vas pesimismu, ublizenectvi, srsi to z kazde vasi vety.
Dnesni mlady, premyslivy a citlivy clovek ma spoustu moznosti, muze studovat v zahranici v ramci treba programu Erasmus, muze si smejdit po Evrope jen na obcanku - nekolik takovych "senzitivnich mladochu" mam tu cest sledovat v jejich rozvoji a verte, ze narozdil od vas si nemysli, ze že budoucnost neexistuje-kapitalista ji dávno vytuneloval, proto chtějí užívat, dokud to jde. A kruh se uzavírá...
Pisete fakt blaboly, bezte si oplachnout ruce mydlem, pokud podobny blaboly i v realite rikate, vezmete to zaroven i s usty.
|
jindra 22
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 18:16
- Nahlásit
Fifi
Dnesni mlady, premyslivy a citlivy clovek ma spoustu moznosti, muze studovat v zahranici v ramci treba programu Erasmus,
Kolik jich je? A kolik je těch druhých? Těch "solvín", jak jim posměšně říkají podnikatelé?
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 18:17
- Nahlásit
Fifi
Dnesni mlady, premyslivy a citlivy clovek ma spoustu moznosti, muze studovat v zahranici v ramci treba programu Erasmus, muze si smejdit po Evrope jen na obcanku -
to ano, ale kde na to vezme peníze? A až dostuduje po Evropě a došmejdí, tak co pak bude dělat, kde bude pracovat, když je práce čímdál míň. Všichni nemůžou jen obchodovat, někdo musí taky vytvářet hodnoty a vzhledem k tomu, že tady pomalu a jistě už nic nevytváříme, tak nevím nevím....
narozdil od vas si nemysli
protože neví
|
Hipík a Tonička a Rozinka
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 18:20 - Změnil/a: Hipík a Tonička a Rozinka
- Nahlásit
Fifi
Jindro, udivuje me, kolik je ve vas pesimismu, ublizenectvi, srsi to z kazde vasi vety.
...a závisti s nenávistí...
jindra 22
"Ty vole, já mít tolik, (věkově) co ty, tak se oběsím". Ano, být mladým, přemýšlivým, citlivým, to je dnes relevantním motivem k sebevraždě...
Jak si vůbec můžeš dovolit, tohle někomu říct!! Vypadá to, že se topíš ve vlastních sračkách a taháš sebou ke dnu všechny okolo...
|
Jebloň
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 18:22
- Nahlásit
Eninka
to ano, ale kde na to vezme peníze? A až dostuduje po Evropě a došmejdí, tak co pak bude dělat, kde bude pracovat, když je práce čímdál míň. Všichni nemůžou jen obchodovat, někdo musí taky vytvářet hodnoty a vzhledem k tomu, že tady pomalu a jistě už nic nevytváříme, tak nevím nevím....
Blbost,mám dvě děti ve věku 20-22let,nejsme a nikdy jsme nebyli bohatí,ale že by neměly možnosti,si nemyslí.A vytvářet hodnoty se dají všude.
Jindrovo pláč mi připomíná některé hospodké důchodce,co pláčou,jak za komunistů bylo fajně,že si nakradli na dům a na dva pro děti a teď je to strašný.
protože neví
Spíš si myslím,že spousta z vás nic o dnešních mladých nic neví a hodně je podceńujete.
|
Fifi
Člen |
# Zasláno: 14 Čec 2012 18:25
- Nahlásit
jindra 22
Eninka
Vy dva jste se fakt hledali... Nema smysl vam nejak oponovat. Tak dal si tu rochnejte v tom svym smutku, bahynku, jak je svet zly a osklivy. Treba se vam styska po vyjezdnich dolozkach a ve vsem hledate jen negativa - sklenice muze byt z poloviny prazdna nebo taky plna.
Nemam taky nejaky iluze o soucasnym stavu zde, v cr, ale abych videla budoucnost mlady generace jako vy - no to bych se musela fakt prastit hlavou o futro.
|