| Autor |
Zpráva |
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 09:09
- Nahlásit
Takže když to shrnu:
1) pes je stresovaný ze mě - jak jste k tomu došli? Sabča se ke mě tulila vždycky, když k tomu měla jakoukoliv příležitost. To, že se ne zcela v pohodě a dobrém zdravotním stavu pes dostane mezi větší psy a domácí psy, a je tudíž opatrný a snaží se být pro sichr trochu bokem, mi přijde úplně normální.
2) To, že je Sabka smutná, to byla u paní, u mě, viděl to i veterinář. Není se čemu divit, když zatím sloužila jen jako terč, do kterého je snadné si uhodit a kterému zabili štěnda. U mě už venku aspoň nechodila jen výhradně kolem zdí, ale šla i do volného prostoru.
3) Co kdo tady ví o mém začleňování Sabči do smečky, že je to bylo hodno kritiky? On to někdo viděl? Ano?
4) To, že pes má 12 kilo a měl by mít tak 7, zvážil veterinář. Takže to nadváha je. Nebo mají těch 5 kilo ty 3 - 4 štěňata? Hmmm, tak to jsou fakt macci.
5) Ten pes mě od úterý 16. hodiny do pátku cca 12. hodiny stál přibližně 12 hodin především jízdy autem. Ostatní nepočítám. A to poté, co jsem týden "proflákala" pobytem u matky v LDN 140 km od bydliště a měla těžký skluz v práci. Ale tady se řeší neostříhané hovno.
6) Naprostý souhlas s Eninkou. My, individua, kteří se holt ve formě zdejších diskuzí neorientujeme, sem prostě nemůžeme chodit kalit tady vodu.
......................................
Biluška
Kdy si můžu přijet pro psa? Dnes nebo zítra? A v kolik?
impact
Mrazák Ti můžu přivézt. Ale je to starý mrazák. Sice u mě fungoval, ale je poněkud plesnivý, protože ho v noci každý den vypínali a on jim vytékal. Jestli chceš, tak Ti ho vezmu. Ale musím kvůli tomu přestěhovat půl chodby, kde mám u domovních dveří nastěhovanou třímetrovou šatní skříň. Nerada bych se s tím tahala za pomoci některého souseda a pak se taky třeba dozvěděla, že jsem Ti přivezla šrot. Takže jestli ho chceš, tak jen na vlastní nebezpečí a nechci pak slyšet žádný kecy.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 09:12
- Nahlásit
Je tu mrtvo, jména už máme vybraný tak si s vaším laskavým svolením (nebo klidně i bez něho ) dovolím rozpoutat malou velkou válku.
Uvědomujete si, že Sabina má úplně v prdeli oba lokty (rentgeny teď samozřejmě nepřipadají do úvahy, ale klidně vsadím boty, že má DKL 4/4 ) a s kyčlema to taky nebude nijak valné. Je vám jasné, že kdyby se mělo jednat o chov s pp tak ji žádný soudný, ani nesoudný chovatel nenakryje a pokud by přece jen nakryl tak vůbec nemá šanci prodat štěňata.
Je vám jasné, že tato vada je dědičná? A že podle Murphyho zákonů všechno špatné co mohou štěňata zdědit zdědí. Je vám jasné, že přivedeme na svět několik dalších mrzáků, předem předurčených k životu plnému bolesti a omezeného pohybu?
Často se mi nestává, že bych s Psíčkem souhlasila, ale v případech jako je tento se ptám jeho slovy "proč, do prdele, tu záchranařinu nedělá někdo kdo jí rozumí?" . Proč ta fena nebyla před měsícem na ultrazvuku a následně na potratu? Su nasraná hodně moc, abyste věděli
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 09:16
- Nahlásit
Vlčáčková
Kdy si můžu přijet pro psa? Dnes nebo zítra? A v kolik?
Myslím, že nikdy.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 09:18
- Nahlásit
Biluška
"proč, do prdele, tu záchranařinu nedělá někdo kdo jí rozumí?"
Proč ta fena nebyla před měsícem na ultrazvuku a následně na potratu?
Dokážeš pochopit, že před měsícem byl pes ještě u cikánů, kteří do něj akorát kopali a neživili ho? Proto nebyla na ultrazvuku a následně na potratu.
Fakta neznáš, ale hlavně, že se umíš otřít o "záchranáře", že?
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 09:19
- Nahlásit
Biluška
Myslím, že nikdy.
To vůbec neříkej. Paní DOSTALA fenu od cikánky darem. Je tedy její majitelka. Při nejhorším si pro paní dojedu a přijedeme spolu. Jestli chceš na někoho plivat, vyber si někoho jiného. Třeba ty cikány. Ale nepomlouvej paní, která si jí vzala nedávno. A mě taky vynech.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 09:29
- Nahlásit
Vlčáčková
Ad bod 4 - když ženská v těhotenství přibere 30kg, bude mít taky pěknýho macka?
Ad mražák - když vidím, co jsi schopna rozpoutat za válku, tak radši ne.
A pokud jsi schopná tu fenu stresovat dalším převozem, tak to je konečná. Pseudozáchranářka hadr.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 09:33
- Nahlásit
impact
když vidím, co jsi schopna rozpoutat za válku, tak radši ne
Já? Děláš si prdel?
A pokud jsi schopná tu fenu stresovat dalším převozem, tak to je konečná. Pseudozáchranářka hadr.
Vážená, já už prostě Bilušce nevěřím. Proto chci psa zpět. Nevím, co se s ním může stát, když tam nevidím jednání, které by pro mě bylo čitelné. Fena převozem stresovaná nebyla. Aspoň u mě v autě ne. Ležela vedle mě a strkala mi tlapku nebo čumáček do klína. Jestli to je stres, tak to pak jo, to máš fakt pravdu s tím stresováním.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 09:42
- Nahlásit
impact
Ad bod 4 - když ženská v těhotenství přibere 30kg, bude mít taky pěknýho macka?
Pro Tebe ještě jednou:
1. já napsala, že pes má nadváhu dle veterináře,
2. Biluška, že ne, a de facto zpochybnila veterináře,
3. já na to: To, že pes má 12 kilo a měl by mít tak 7, zvážil veterinář. Takže to nadváha je. Nebo mají těch 5 kilo ty 3 - 4 štěňata? Hmmm, tak to jsou fakt macci.
Už to chápeš?
|
impact
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 10:02
- Nahlásit
Vlčáčková
Nevěříš? Čemu? Že se o ni dokáže postarat? Radši ji polorodící potáhneš zase zpátky, do podmínek, které nemáš? Jen proto, abys pak mohla říkat, jak nic nestíháš, zanedbáváš práci, matku, ale hlavně, žes ji zachránila? Jsi vůbec schopna si uvědomit, k čemu tu fenu hodláš použít?
Ad ta váha v březosti - já teda fenu neviděla, ale dle zkušeností Bilušky s březími šeltyjemi tak nějak předpokládám, že má lepší odhad.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 10:21
- Nahlásit
impact
To, že se o ní dokáže postarat, je nyní to jediné, čemu věřím.
Ale po svém, že jo.
Předně - majitelkou je paní, která mi psa svěřila. Vše, co jsem dělala, jsem s ní konzultovala. Nic jsem neudělala, aby o tom nevěděla a nesouhlasila, protože je to MAJITELKA. Říká Ti to něco?
Za Bilušku jsem se jí zaručila a vychválila jí do nebe. Jinak ona moc nesouhlasila, aby pes někam odjel, chtěla ho nechat u mě nebo si ho vzít zpět.
S Biluškou byla dohoda, že jí vezme, já seženu peníze, aby s tím neměla výdaje a ona mi fenu i se štěňaty vrátí.
Najednou se dozvím, že vlastně paní, která si vzala ZAČÁTKEM května nechodícího psa, poskytla mu veterinární ošetření a dala ho dost do kupy, a já, která jsem se tam jela se psem seznámit a za týden jsem se pro něj vrátila a odvezla ho k dalšímu vyšetření vč. sona do Brna, jsme ty blbé záchránářky, které ničemu nerozumí. A já nakonec ani nejsem schopná ustříhnout psovi hovna od prdele. Veterinář asi ničemu nerozumí, když se jeho verdikty zpochybňují. A že si tedy pro psa nemám vůbec jezdit.
Tak takhle se dohody nedodržují. Chápeš už, proč jí nevěřím? V podstatě jsem si vzala od majitelky psa s tím, že mu zaplatím odbornější vyšetření, než udělá veterinář od vedle z vesnice, a místo, abych ho vrátila, ho zašantročím. Ještě jsem jí to ani neřekla. Paní ho ovšem bude chtít zpět. Chápeš to? Majitelka chce zpátky svého psa a proti jejímu starání se se mnoho výtek mít nemůže. Takže takhle to je.
Odhady o tom, co já chci nebo nechci posléze říkat, si nech (abych užila gentlemanské Lájošovo vyjádření Enince) pro pitomce kolem sebe.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 10:32
- Nahlásit
Paní ji bude chtít zpátky? Nehledá se jí tak čirou náhodou nový a trvalý majitel? A už ví, že chceš takřka rodící fenu ve výborné péči tahat přes celou Moravu zpátky do nezajištěné péče? Víš ono by bylo asi nejlepší, kdybys spojila v klidu původní majitelku s Biluškou. Zkus se zastavit a zamyslet se, co je teď nejlepší pro skororodící fenu.
|
jablunka
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 10:41 - Změnil/a: jablunka
- Nahlásit
Vlčáčková
Hele,vůbec nehodlám komentovat to jste si tu mezi sebou,ale...
1)od začátku se hledal nový domov pro šeltku ,i když byla u té paní co ji vytáhla od cikánů
2)najednou ji paní??? chce zpět,ale nevadilo by,kdyby ji u sebe nechal odrodit Biluše
3)ty nemáš podmínky,čas,prostě nic co ta čuba potřebuje,ale pro svou nasranost nevidíš nic než "PRO PSA SI POJEDU"
Rozhodně nejsem fanda Bilušky,což se o mě všeobecně ví,ale to co tu předvádíš ty a Eninka ,to je k blití!
edit
A schánět tu,jakse tady ruší registrace,protože je uražena tvoje ješitnost,to je čin hodný inteligentního dospělého člověka.
|
gabifi
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 10:59
- Nahlásit
jenom technická ke stavu Sabinky:
ty přední nohy jsou zdegenerované. Může za tím být špatná výživa, pobyt v zimě, příliš častá březost nebo odchov štěňat, ale i neléčená zranění, jako vykloubení nebo dokonce neléčená zlomenina po kopancích.
a technická k momentálnímu ubytování Sabinky:
Biluše má zkušenosti s šeltiemi i s odchovem štěňat, pro mne je teď Sabina dobře ubytovaná a v bezpečí.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:04
- Nahlásit
Paní mi teď volá. To, že jí hledá nového majitele, není totéž, jako že se smíří zcela ztratila kontrolu nad tím, co se se psem děje. Navíc se jí ozvala veterinářka, že by fenu chtěla, takže ona mě od včerejška (i ta veterinářka) o psa uháněly.
Přečetla jsem jí zdejší diskuzi a paní je nasraná a psa prostě chce.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:06
- Nahlásit
gabifi
Ty přední nožky dle veta můžou být i tím, že je těžká a nožky vytáčí.
|
makrel
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:10
- Nahlásit
Vlčáčková
To, že jí hledá nového majitele, není totéž, jako že se smíří zcela ztratila kontrolu nad tím, co se se psem děje. Navíc se jí ozvala veterinářka, že by fenu chtěla, takže ona mě od včerejška (i ta veterinářka) o psa uháněly.
no škoda, že to nevěděly dřív.....že ho chtějí.ušetřily byste spoustu času a starostí
|
jablunka
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:14
- Nahlásit
Vlčáčková
Paní mi teď volá. To, že jí hledá nového majitele, není totéž, jako že se smíří zcela ztratila kontrolu nad tím, co se se psem děje. Navíc se jí ozvala veterinářka, že by fenu chtěla, takže ona mě od včerejška (i ta veterinářka) o psa uháněly.
Nezlob se,ale mě se to zdá najednou všechno moc překombinované!
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:17
- Nahlásit
makrel
No, nevěděly. Já to neovlivním.
jablunka
A schánět tu,jakse tady ruší registrace,protože je uražena tvoje ješitnost,to je čin hodný inteligentního dospělého člověka.
Je Ti po tom něco?
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:17
- Nahlásit
Takže info z veteriny. Začíná se rozbíhat porod, fena se otvírá, vypadá to, že nemá sílu tlačit, což se pořešilo medikamentozně a uvidíme. Pokud to nepůjde tak prostě císař.
Fena v žádném případě nikam nepojede, nenechám nikoho táhnout přes půl republiky rodící fenu. Dohoda zněla, že fenu vrátím v době odstavu štěňat a to možná udělám, možná ne, se musím ještě rozmyslet. Zvlášť když vidím jací lidé o ni mají zájem
Ad váha Sabiny - speciálně pro Vlčáčkovou. Žádná literatura neuvádí kolik by měla přibrat březí fena. Alespoň já jsem to nenašla. Když budu vycházet z "lidských" tabulek tak těhotná žena má přibrat 15 kg. U této váhy se uvádí, že ji shodí samotným porodem a že po šestinedělí bude zpátky na své původní váze. Nevšimla jsem si, že by tyto ženy (a znám jich fakt hodně) rodili patnáctikilové děti, přesto na své původní váze skutečně jsou. Možná by stálo za úvahu započítat i plodové obaly, plodovou vodu, zvětšenou dělohu, placenty všech štěňat..... Ono nakonec není nic jednoduššího než počkat do odstavu štěňat a povíme si jakou nadváhu bude mít Sabina potom
Ad potrat - tady v diskuzi se Sába objevila 1.května. Pokud budu vycházet z toho, že dnes má 63 den březosti tak tenkrát byla v 49 dni. Myslím, že ji paní nedávala do diskuze hned ten den kdy ji přivezla. I kdyby ji přivezla jen o dva dny dřív dal se ten potrat v pohodě stihnout a na svět by nemuselo přijít několik mrzáčků, kteří zajisté budou mít naprosto úžasný život Neříkám, že by potrat v takto pokročilém stádiu březosti byl něco optimálního, ale pořád by to bylo lepší jak z hlediska feny, která rodí v devíti letech, tak z hlediska těch štěňat.
3) Jakým způsobem paní, která má dva psy a ještě předevčírem vůbec neměla podmínky pro odchov štěňat hodlá zajistit, aby jí Sabina při dalším hárání opět nezabřezla? Jsou její psi kastrovaní? Nechá kastrovat Sábu? Nebo jak to bude někde na chatě hlídat?
Navíc se jí ozvala veterinářka, že by fenu chtěla, takže ona mě od včerejška (i ta veterinářka) o psa uháněly.
Jaká veterinářka? Doteď jsi mluvila o veterinářovi-chlapovi.
|
Martinna
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:18
- Nahlásit
To teda čumím jak puk, to jsem ještě neviděla. Takže nejdřív psa nikdo nechce, pak se převeze přes čtvrt republiky a za dva dny jí budete tahat zase zpět? A neměli jste si to nejdříve rozmyslet? To je fakt masakr. Ženské nechte toho.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:20
- Nahlásit
jablunka
Překombinované to možná je. Prostě situace se vyvíjí. Moje chyba byla, že jsem se do toho vůbec nacpala. Měla jsem se na psa vysrat, nebyla bych za dementní záchranářku, která ničemu nerozumi, ušetřila bych více než 3 tisíce, které jsem mohla prochlastat v rumu a dohromady s minulou návštěvou cca 19 hodin času.
A dál už to nehodlám tady řešit.
|
Tony
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:21
- Nahlásit
Vlčáčková
Já teda taky přečetla celou diskuzi, ale toto nechápu....
1) řeklo se tu spoustu narážek, které jsem brala s vtipem, ale holt dotčená osoba je vzala vážně (autonehoda na jedné straně, hovínko na straně druhé)...
2) pokud je paní nasraná, tak jen proto, že ji nedokážeš objektivně popsat situaci, protože ať Bilušku neznám osobně, v tom, že se o Sabinu teď postará nejlíp ji zkrátka věřím
3) nevím, kolik má fena v kohoutku, ale ohánět se tím, že má vážit sedm kilo... znám pár šesti-sedmi kilových fenek, ale ty jsou opravdu hodně drobné, třeba moje fena šeltie je jen o 1 cm přerostlá má 11 kilo a nadváhu nemá.
Jinak co se týká Bilušky, tak tady bych snad napsala jediné - pro dobrotu na žebrotu...
|
gabifi
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:26
- Nahlásit
Biluška
držím palce
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:28
- Nahlásit
Tony
3) nevím, kolik má fena v kohoutku, ale ohánět se tím, že má vážit sedm kilo... znám pár šesti-sedmi kilových fenek, ale ty jsou opravdu hodně drobné, třeba moje fena šeltie je jen o 1 cm přerostlá má 11 kilo a nadváhu nemá.
Sába je jenom o fous větší než moje šelmyje a ti tak kolem těch pěti-sedmi mají. Když mají sedm tak už řvu, že tloustnou. Ale znova opakuju, že prostě tlustá není, za pár týdnů do ní budu rvát žrádlo horem dolem a modlit se ať trochu přibere. A lidi na ulici mě budou zastavovat s tím, abych tomu psovi dala proboha někdy nažrat
Vlčáčková
Uvědomuješ si, že celá tato válka začla tím, že jsem se opovážila ti říct, že Sába není ani tlustá, ani psychicky deprivovaná?
|
Tony
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:32
- Nahlásit
Biluška
no já nechápu, kde můj pes těch jedenáct kilo má - asi má těžké kosti, chlupy a čumák
VlčáčkováBiluška
jinak si velký dík zasloužíte obě a je škoda, že kvůli pár větám se to takhle zvrtne...
|
makrel
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:34
- Nahlásit
Tony
jinak si velký dík zasloužíte obě a je škoda, že kvůli pár větám se to takhle zvrtne.
přesně..
|
gabifi
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:35
- Nahlásit
Tony
můj první šelťuch měl taky 11 kilo, ale byl kapánek přerostlej. Tlustej nebyl. Druhej šelťuch má 37 cm a 7,5 kg. Bych řekla, že je spíš hubenej.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:36
- Nahlásit
Biluška
Ne, celé tohle začalo zupáckým vystupováním Tvého partnera, který na srandičky reagoval evidentně překroucenými informacemi, které jsi měla hlavně ode mě, a osočováním. Nevím, jestli je překroutil on nebo Ty, ale vzhledem k tomu, co jsi pak psala dál, tak si myslím, že v tom jedete oba. Prostě Ti už nevěřím. Tečka.
K dalšímu:
Takže info z veteriny. Začíná se rozbíhat porod, fena se otvírá, vypadá to, že nemá sílu tlačit, což se pořešilo medikamentozně a uvidíme. Pokud to nepůjde tak prostě císař.
Fena v žádném případě nikam nepojede, nenechám nikoho táhnout přes půl republiky rodící fenu. Dohoda zněla, že fenu vrátím v době odstavu štěňat a to možná udělám, možná ne, se musím ještě rozmyslet.
Přesně tohle jsem čekala. A víš, že už Ti nevěřím ani slovo? No, to už jsem nakonec psala.
Zavolej paní Sláčikovou, to je ta majitelka: 737 682 064
Prostě fenu i štěňata vrátíš, pokud je bude chtít, o tom vůbec nediskutuj.
Ad potrat - tady v diskuzi se Sába objevila 1.května. Pokud budu vycházet z toho, že dnes má 63 den březosti tak tenkrát byla v 49 dni. Myslím, že ji paní nedávala do diskuze hned ten den kdy ji přivezla. I kdyby ji přivezla jen o dva dny dřív dal se ten potrat v pohodě stihnout a na svět by nemuselo přijít několik mrzáčků
Mohla bys mi laskavě vysvětlit, jak to paní mohla vědět? Když dostala špinavého psa, který nechodil a ani veterinář březost nepoznal?
Jakým způsobem paní, která má dva psy a ještě předevčírem vůbec neměla podmínky pro odchov štěňat hodlá zajistit, aby jí Sabina při dalším hárání opět nezabřezla?
S fenama, jo?
Jaká veterinářka? Doteď jsi mluvila o veterinářovi-chlapovi.
Máš zato, že na světě je jen jeden veterinář?
Jak říkám: už to tu dál řešit nebudu. Je to stále dokola. Zavolej si tu paní, ona Ti sama řekne svůj postoj. Ona psa netýrala, naopak mu docela dost pomohla. Takže není důvod, proč jí psa odebírat. To znamená, že jí ho prostě vrátit musíš.
|
kejtlin
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:41
- Nahlásit
[/b]Vlčáčková[/b]
nechci se do nikoho navážet, ale jaké bys měla podmínky pro odchov štěňat, nic mi do toho není ale kdyby se biluše urazila a nešlo by jí o fenu, ale o uraženou ješitnost a nacpala by ti fenu zpátky at´ rodící nebo nerodící co bys dělala, shán ěla narychlo někoho jiného? a prosím veterinář kolikrát nepozná ani plemeno natož aby znal ideální váhu, tím neříkám, žeje špatný, ale prostě nikdo na světě nemůže znát všechno.
Biluška
podávej info add porod a držím palce
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2011 11:42 - Změnil/a: Vlčáčková
- Nahlásit
JO, oprava: vet. to poznal, ale z důvodů, že nevěděl, kdy zabřezla, odmítl udělat potrat.
A feně jsou cca 4 roky, ne 9.
To původní stáří bylo odvozené od toho tetování, které patřilo jinému psovi.
Co se týče štěňat, tak jí cikáni drastickým způsobem před očima ty původní zabili, takže i veterinář říkal, že teď se jí prostě musejí nechat, aby se psychicky úplně nesložila.
|