| Autor |
Zpráva |
BinLadin
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 16:38
- Nahlásit
PetraK
Asi tak...osobne se snazim spis ukazat ze to jde jinak...
Ale ne vzdy je zajem pochopit co chci ric...
BinLadin
....asi proto ze to tam ty lidfi takhle nevidi jakTo vnimas Ty,natoz aby se nad timhle konanim pozastavily...
není možný, aby se nenašli aspoň dva - tři lidi. To není možný.
Ale jo obcas se najdou i rozumni lidi,otazka je zda i vydrzi....
|
BinLadin
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 16:39
- Nahlásit
Alexa
tak, tak. Čím dál víc si vážím našeho cvičáku, malého střediskového.
Jsou i vyjimky,ale je tezke je najit...a kdyz tak je co se ucit...
|
AlenaD
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 16:47
- Nahlásit
PetraK
není možný, aby se nenašli aspoň dva - tři lidi. To není možný.
Bohužel to možný je. Dcera na to na schůzi poukázala, vytkla tomu klukovi jak se psem nakládá, nikdo se k ní nepřidal....
Co můžeš chtít, když dává vedoucí cvičáku za příklad chlápka co kope do psa a radí začátečníkům aby byli na ty svý psy tvrdší.
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 16:51
- Nahlásit
AlenaD
když dává vedoucí cvičáku za příklad chlápka co kope do psa
????????????!!!!!!!!!! Normálně takovýhle chlápky hodnotim tak, že je víc než jisté, že maj poruchu erekce, nebo prostě malý perko. A kdyby měli opravdu hodně peněz, poříděj si véééééééééélikánský auto, nebo bavoráka, v bavoráku vesměs jezděj lidi, co maj potíže sami se sebou.....Jinak to snad normální chlap neřekne, ne?
|
BinLadin
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 16:52
- Nahlásit
AlenaD
Co můžeš chtít, když dává vedoucí cvičáku za příklad chlápka co kope do psa a radí začátečníkům aby byli na ty svý psy tvrdší.
......rychle zdrhat,ale nato ze je neco spatne clovek prijde pozdeji az ma vice informaci a vedomosti.To je uz vetsinou pozde....
|
brut
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:01
- Nahlásit
Máme souseda ( magora), který mlátil a týral manželku, psa a vždycky se vytahoval na všechny okolo. Od té doby, co jsme se nastěhovali, tak to neudělal ani jednou ( ťuk, ťuk).
Moje první reakce na jeho vytahování byla jasná: sáhneš mi na děti nebo psy a zpřerážím ti všechny hnáty.... řečeno, klidně, tiše a důrazně. Pak jsem byla svědkem, jak mlátí svého tehdy 14letého psa, který měl potíže s kloubama.... opět v klidu padlo, že dostane tolik ran před hnáty, že už nikdy nikomu neublíží a to ještě z toho vyvázna hladce. Naposledy jsem zasahovala ve chvíli, kdy vztáhl ruku na manželku, rozkopal gril a já byla u toho. Moje pohrůžka policajtama, vězením a vykastrováním ( popř. děláním "děvky" ve vězení ) zabrala.
Ne, že bych se ho nebála, ale já měla v tý chvíli vždycky tak velkej vztek, že mně vůbec nedocházelo, že by mi mohl ublížit. Naštěstí je ve své podstatě děsnej srab,takže mu vyhrožování stačilo. Jen doufám, že se nic už u nich nestane
|
mac1
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:05
- Nahlásit
Tchor
pokud muze neco "pomoct" tak je to klidna dizkuze na to tema s tim ze se jine a jindy ukaze ze to jde i jinak a lip, tak s takovými klidnou diskuzi já ne, své bych jim řekla, nafotila a zveřejnila včetně názvu cvičáku, jen tak je poslat kamsi a odejít, to ne
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:06
- Nahlásit
brut
Ti srabi sou nejhorší, bo sou zákeřný a vylejvaj si to vždycky jen na slabejch, takže ty následky pro ty slabší jsou vždy bolestivý a vážný. Už sem taky zjistila, že někde v sobě mám takovej vztek, že když se na něj dostane, umim vlítnout na toho silnějšího. Jen by to mělo vycházet na povrch dřív než strach. Je moc dobře, že sis to nastavila takhle hned.
|
AlenaD
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:08
- Nahlásit
Gerda
Normálně takovýhle chlápky hodnotim tak, že je víc než jisté, že maj poruchu erekce, nebo prostě malý perko. A kdyby měli opravdu hodně peněz, poříděj si véééééééééélikánský auto, nebo bavoráka, v bavoráku vesměs jezděj lidi, co maj potíže sami se sebou.....Jinak to snad normální chlap neřekne, ne?
No každopádně to není normální. Nevím co si potřebujou dokazovat na psech.
Mě to štve z několika důvodů. V první řadě je mi líto těch psů, nemyslím si že by to byla jenom věc těch lidí.
Za druhý k nám začalo jedit spousty nových lidí úplných začátečníků který mají chuť se psama něco dělat a takovýhle ubožáci jim dávají rozumy a učí je jak se mají chovat ke psům.
Za třetí mě to vadí osobně nechci se s takovýma lidma ztotožnovat a sdílet s nima společný zájmy.
|
Roxana
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:11
- Nahlásit
Gerda
Sou nádherný, vypadaj jako rysi, ta hustá hříva kolem krku a extra dlouhej ocásek, joooo, to sou megakočky. Maryje se jich taky bála a netroufla si ani jednu z nich honit. Dostala by strašnou nakládačku )) Sou to nejkrásnější domácí kočky. A asi taky největší, ne?
Sou to nadherny kusy, to jo .. Urcite jsou jedny z nejvetsich, ale myslim, ze britka, zvlast samec - kastrat, je prece jen jeste trosku vetsi stodola
|
mac1
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:12
- Nahlásit
PetraK
jednoznačně s Tebou souhlasím, mlčením ke zlu se zlu jedině zametá cestička .
|
brut
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:16
- Nahlásit
Gerda
Ti srabi sou nejhorší, bo sou zákeřný a vylejvaj si to vždycky jen na slabejch, takže ty následky pro ty slabší jsou vždy bolestivý a vážný
jo, ale taky jich hodně umí vyhmátnout tvůj strach, pokud ho dáš najevo
Myslím, že stejně náš soused blbě skončí..a konečně si tu lidi oddychnou , i když my máme od něj pokoj, než by prošel okolo mně, tak si raději zajde
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:18
- Nahlásit
AlenaD
mě to vadí osobně nechci se s takovýma lidma ztotožnovat a sdílet s nima společný zájmy.
Naprosto chápu. Škoda, že k těm informacím o mlácení nikdo soudnej nic neřekne....
Roxana
britka, zvlast samec - kastrat, je prece jen jeste trosku vetsi stodola
Fakt? Mývalka byla největší domácí kočka, co sem kdy viděla, větší domácí už si neumim představit!
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:19
- Nahlásit
brut
jo, ale taky jich hodně umí vyhmátnout tvůj strach, pokud ho dáš najevo
Přesně, pak se do tebe pustěj ještě o moc víc. Pokud nemáš tu přesvědčivou sebejistotu, seš jen další na řadě.
|
AlenaD
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:26
- Nahlásit
Taky se obávám že na takový lidi klidná a věcná diskuze nezabírá. Nadarmo se neříká, že na hrubý pytel hrubá záplata.
Záleží jak se k tomu staví vedení. Ale jak se k tomu může postavit když vedoucí cvičáku a soukromé psí školy v jedné osobě tohleto toleruje a nabádá k větší tvrdosti a jednatelka prodá 6 letou fenu, protože je neperspektivní na výcvik a novou fenu NO cpe do přepravky na kokra?
|
AlenaD
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:32
- Nahlásit
Gerda
Sou nádherný, vypadaj jako rysi, ta hustá hříva kolem krku a extra dlouhej ocásek, joooo, to sou megakočky. Maryje se jich taky bála a netroufla si ani jednu z nich honit. Dostala by strašnou nakládačku )) Sou to nejkrásnější domácí kočky. A asi taky největší, ne?
Jo, jsou, je to jediná kočka na kterou si naše čuby nic nedovolí.
Ona totiž sedí a kouká jako by byly vzduch, jako že neexistujou, naprosto jí nechá klidnou když na ní letí všechny tři a vůbec se jich nebojí a tím pádem jí čuby ani nehoní, nic si na ní nedovolí. Je nádherná...
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 17:34
- Nahlásit
AlenaD
Je přenádherná, nafoť portrét, dám jí do kandeláře, jo?
|
AlenaD
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 18:05
- Nahlásit
Gerda
jo, jo nafotím
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 18:21
- Nahlásit
mac1
V tomhle se neschodnem, vzdy je lepsi udelat neco co ma smysl nez demonstrativne udelat neco co smysl nema. a silou v tomhle pripade fakt nic nevyresis.
|
nemethova5
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 18:33
- Nahlásit
PetraKnazdar pani,diky za kikouse,je to borka,bo to takovy malinky zviratko vydrzelo,jak operaci,tak pooperacni pece a hlavne musim podekovat nasemu vetovy,dnes jsem videla jednoho z tech fetaku,sla jsem k nemu,podotykam,ze jsem byla bez hajana,zarvala jsem na neho a on utikal,malem si hovado zprelamal hnaty,ja jsem se smala,az me bricho bolelo,takze dnes aspon jedna pozitivni zprava,jinak hajan uz ma ty zada celkem v poho,jen mi vet napsal movalis a metacan,tak kdyby nahodou zas,doufam,ze dalsi vykyv z bolesti zad nebude!co se tyka kocek,tak me se hrozne libi siamsky,oni jsou to takovy zvlastni povahy a jo libi se mi ruska modra.
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 18:40
- Nahlásit
Důvod je mi zcela ukradenej. TOHLE JE TO TOTIŽ REGULÉRNÍ TÝRÁNÍ a moc dobře nepobírám, proč se proti tomu nikdo na cvičáku nepostavil
Duvod by ti ukradenej byt nemel, protoze jedina cesta jak temhle vecem zabranit je pochopit ty duvody proc vznikaj a pracovat na tech duvodech. jinak uz jsem videl mnohem horsi veci nez tohle, ackoli tohle bylo pomerne tvrdej tlak na psa tak to pes snasel az prekvapive slusne a ta struna taky nebyla tak uplne tenka mela dobry 4mm. Pri spravnem pouziti by me jeji poiziti zas az tak nevadilo, jenze tady slo jen o nerveni psa a rozhodne to neposouvalo psa nikam dopredu ve vycviku.
|
Neessi
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 18:58
- Nahlásit
Čus žumpice a žumpíci co se řešilo?Kde je vejcucářka?
Přišla jsem až teď,musím venčit každou čubinu sólo,bo mi hárají obě najednou a taky musím trochu umravnit Bordžínku a vylepšit poslušnost,takže když se vylítala,tak jsem to schválně vzala středem vesnice,kde lítá pár vořechů volně.Musím ji pochválit,bo šla vedle nohy bez vodítka a jen koukala,jak se trefuju do těch chtivejch vořechů šutrama a bylo jí to naprosto fuk Zato Aisha se v té vořeší zóně neustále chtěla seznamovat a házela vočima ,tak ta měla smolíka,dostala vodítko a rozvičku poslušnosti,já jí dám vořechy !!!
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 19:06
- Nahlásit
čus malokynolozi
Neessi
Zato Aisha se v té vořeší zóně neustále chtěla seznamovat a házela vočima
prodej jí do kravína,máte jich tam hafo ,třá jí časem přejde chut
AlenaD
heská kočénka
Ad násilí a struna...sem pesimista.lidi sou prostě hovada ,dycky byli a pořád budou,nevěřim na dobrý konce,žádnej sem asi ani neviděla .Ze svý životní zkušenosti vim,že ustupovat násilnickejm zbabělcům je cesta eště do většího průseru,platí na ně bohužel zas jen násilí,případně šikovná výhrůžka tim násilím.Nevim ale jak by se to aplikovalo na cvičácích .Můžete dát jednomu dotyčnýmu za rohem přes hubu,ale celkovej stav to nevyřeší
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 19:09
- Nahlásit
Sali
Dělá se to tak,že kočka se v přepravce nechá v místě pelíšku několik dní, dává se jí tam krmení a voda.
PetraK
proboha, a jak se to zvíře venčí??????
Obvykle maj v tý kleci pekáč s kočkolitem kam choděj,jesli jsi na Snu zvířat byla vevnitř u koček,tak jsi to musela vidět.Je to běžná praxe,třá v Troji jsou ty kočky v klecích nad sebou jak v pokusným ústavu po dobu karantény,pak jdou do výběhů.
|
nemethova5
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 19:15
- Nahlásit
davidkova renatazdar pani,tak mame neco malo napeceno,zitra delam ty jezky,tak pak poslu foto i kikinu zelenou a apartnim pyzamkem
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 19:28
- Nahlásit
nemethova5
tak mame neco malo napeceno
tak já nevim esi mám něco málo napečeno bo mě peče brut ,takže se musíme s dotazem vobrátit na ní Jinak sem zadělala na jednu dáfku rohlíčků(jak nám nešel ten prout bo jinak bych to pochopitelně nestihla ) a furt sem chodila do lednice užírat to těsto ,tagže mám asi 10-15 rohlíčků
|
Hyena
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 20:27
- Nahlásit
AlenaD
mainskou nemám, protože při mém stylu života by jakákoliv kočka trpěla. Ale jestli jednou bude, tak s největší pravděpodobností, právě mainská.
All
ono s tím přístupem to bohužel musí přijít z vrchu.Páč dokud bude tolerováno obdobné zacházení na zkouškách či jiných veřejných kynologických prostranstvích, tak samozřejmě bude dost lidí, kteří to za 1. budou považovat za normu a tudíž jim to divé nepřijde, za 2. budou chtít výkon za každou cenu a toto jim to umožní. Bohužel opět nemohu nevnímat paraelu s koňských světem. I tam je bohužel tolerováno, že naše sportovní špičky vjíždí na kolbiště s evidentně kulhajícím koněm a nikoho to netrápí. Bohužel, od koho se pak mají "nováčci" učit "štábní kulturu".
|
mac1
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 20:33
- Nahlásit
Tchor
V tomhle se neschodnem, vzdy je lepsi udelat neco co ma smysl nez demonstrativne udelat neco co smysl nema. a silou v tomhle pripade fakt nic nevyresis , máš pravdu, v tomto se neshodneme, věřím tomu, že kdybych zaplatila ( a byla bych toho schopna) , aby dostal přes držku s tím, že pokud bude pokračovat s takovým stylem chováni ke psu, že příště to bude horší a na cvičák se hnedtak nedostane, pokud ještě , věřím, že by to bylo účinné.
|
Hyena
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 20:37
- Nahlásit
Jo a když už jsme u těch " norem", tak zvyklá jsem na ledacos, ale dneska mě totálně odvařil jeden pán. Chodím u nás ípit na takovej rovnej kus louky, kdy můžu po čubě chtít hlavu k nebesům, aniž bych se bála o její šlachy. No a cvičíme, čuba šlape jak víno, ignoruje budločka vzpírajícího se na vodítku za námi na cestě. já se vznáším.. Za buldočkem následuje na cestě basenji, zkontroluji okem- 5 m od nás a je na vodítku i tedy ípím vesele dál. Za vteřinu je odepnutý basenji s elektrikou na krku nás, stihla jsem tak tak zapovelovat čubu, bo když jí někdo obětžuje u cvičení je velmi nerudná. Odháním čokla a pánovi sděluji, že " musel přeci vidět, že tu cvičíme..." Pán se nesměle usměje, že on nevěděl, že cvičíme (5 m od nás na zelené louce...) a že teď psa už bohužel nechytí, protože on po něm vrčí, když na něj šáhne...a že si chce jen hrát... No dostal mě tak, že jsem nebyla schopna zabít ani jednoho. tak jsem jen vypustila čubu a cvičení nechala být. Hyena si čuchla a znechuceně se odvrátila a šla šilhat po disku, který jsem měla o kusd dál položený. Naštěstí šli kolem další pejskaři, kteří mě vysvobodili, protože se basenji chytil jich a vzali ssebou i jeho páníčka. No rozscházela jsem to ještě doboru hodinku. Pokud ten chlap ani netuší jak vypadá, když se se psem cvičí..... tak enchci vidět, co z toho psa bude. On ale možná příliš dlouho nepřežije, pprotože ho jednou takhle pustí hrát si k stafordovi, který tam také chodí a ten psi samce opravdu, ale opravdu hodně nemá rád.
|
AlenaD
Člen |
# Zasláno: 8 Pro 2008 20:44
- Nahlásit
Tchor
Duvod by ti ukradenej byt nemel, protoze jedina cesta jak temhle vecem zabranit je pochopit ty duvody proc vznikaj a pracovat na tech duvodech. jinak uz jsem videl mnohem horsi veci nez tohle, ackoli tohle bylo pomerne tvrdej tlak na psa tak to pes snasel az prekvapive slusne a ta struna taky nebyla tak uplne tenka mela dobry 4mm. Pri spravnem pouziti by me jeji poiziti zas az tak nevadilo, jenze tady slo jen o nerveni psa a rozhodne to neposouvalo psa nikam dopredu ve vycviku.
Mě osobně je teda taky důvod úplně šumafuk, je to týrání a nemá smysl to nijak omlouvat. Každej kdo používá podobný metody k tomu určitě nějakej ten SVŮJ důvod mít bude a určitě na tom nevidí nic špatnýho a pochybuju o tom že by diskuzí něco pochopil. Pro mě je to hnus a trápit zvíře jenom proto aby se posunul někam výcvik prostě neuznávám.
|