| Autor |
Zpráva |
maxim
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2008 21:23
- Nahlásit
cafina
Já jsem si nemohla vzpomenout, jestli k lidským nebo nelidským. V tom případě Andromeda, Achiles, Aurora , Adina, Anita...
Jen tak mimochodem, Amber je lidský jméno.
|
cafina
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2008 21:38
- Nahlásit
maxim
Díky, ty si schovám do zásoby, kdyby přišla řada na ovčáky.
PS: Zase studuju porody a jde mi z toho hlava kolem! S Alčou jsme večer prodily krizové scénáře jako: bude rodit už příští neděli, kdy já jsem naposledy v práci, Alča pojede s pelechem a s rodící Sunny k veterinářce, Sunny přeběhne dopředu na sedadlo a dítě i s obaly jí tam vyklopí. Šílený že?!
|
cafina
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2008 22:16
- Nahlásit
maxim
Tak já pádím vyvenčit a do hajan. Díky za příjemné víkendové povídání
|
cafina
Člen |
# Zasláno: 17 Lis 2008 17:38
- Nahlásit
Ahoj,
tady to vypadá, že trpím samomluvou
Taky jste dneska venku tak vymrzli? Já teda řádně, byla jsem pomáhat na zkouškách a málem mě odvál severní vítr
|
baile
Člen |
# Zasláno: 17 Lis 2008 18:45
- Nahlásit
cafina
Ahoj,
dnes jsem byla na celodenní vycházce s Besinkou, Connym a Barneym + páníčci. Byli jsme na Pálavě, je to tam nádherný, tak jsem pro to někdy zopakovat, až Sunnynka porodí a bude zase ve formě, tak bychom mohli nějaký hromadný výlet domluvit.
|
baile
Člen |
# Zasláno: 17 Lis 2008 18:49 - Změnil/a: baile
- Nahlásit
Jinak si v odkazech změňte naše stránky: www.papillon-brno.wz.cz. Ještě tam skoro nic nemám, ale budu postupně přidávat nové a nové fotečky atd.
|
baile
Člen |
# Zasláno: 17 Lis 2008 18:52
- Nahlásit
cafina
Jinak vítr byl fakt studenej a když jsme byli na Dívčích hradech (tak nějak se to jmenovalo), tak tam dokonce půl minuty padaly kroupy .
|
baile
Člen |
# Zasláno: 17 Lis 2008 18:54
- Nahlásit
baile
Tak to taky vypadá, že tu trpím samomluvou . Půjdu radši venčit a pak do postýlky, tak se tady mějte
|
cafina
Člen |
# Zasláno: 17 Lis 2008 18:55
- Nahlásit
baile