| Autor |
Zpráva |
moll
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2006 14:55
- Nahlásit
tak zkuste jít barák od baráku v té identifikované ulici a ptejte se, jestli oni nebo sousedi nemají dotyčného psa. snad ta ulice nmá 10 000 baráků.
|
nivel
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2006 14:56
- Nahlásit
moll
jo, to je to nejkrajnejsi reseni
|
moll
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2006 14:58
- Nahlásit
proč - to je jako tajná záchranná operace? na dotazu po sousedovic psovi přece není nic závadného - myslím?????
|
nivel
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2006 15:03
- Nahlásit
moll
na dotazu jiste nic neni, ale burcovat barak za barakem povazuju v tuhle chvili za zbytecny, ale muze se stat, ze nam az tam prijedem a nebudem vedet, kde je, stejne nic jinyho nezbyde
|
moll
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2006 15:07
- Nahlásit
držím palce, abyste ho našli a dostali do bezpečí. ráda bych pomohla, ale je to asi mimo můj rajón
|
nivel
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2006 15:11
- Nahlásit
moll
My to mame v tuhle chvili taky trochu z ruky, ale o vik tam jedem, takze kdyz se potvrdi info o tom, ze ten pejsek je na tom opravdu zle a ze oni se ho chteji vzdat, tak by melo vsechno klapnout.
|
moll
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2006 15:17
- Nahlásit
a kde to je - jestli jemožné to zveřejnit - možná jsem blbá, ale npostřehla jsem to. pro jistotu si vemte foťák adokumentujte životní podmínky pejsana. držím palce
|
abby
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2006 15:44
- Nahlásit
nivel
Už jsem to psala tvému příteli,obdivuju vás za to,co chcete udělat pro toho pejska.takže držím palečky,aby to dobře dopadlo a hlavně dejte vědět
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:20
- Nahlásit
nivel
kony
Tak už jsem přeposlala telefon na vás té sousedce a zároveň čekám na telefon té babi.Dneska by vám měla brnknout kdyby né tak ji odpoledne na férovku zavolejte. Čekám na přesnou adresu a telefon.
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:23
- Nahlásit
Anu
takze jsi tam nekde byla?
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:29
- Nahlásit
No prostě je to kráva, řekla že ještě neví, a ta švagrová na ni vlítla jako jak neví, když na 3 týdny odjíždí, a ona že teda asi jo, pak zas co tomu řekne syn, že asi ne, a že neví, prostě je to kráva.
Navíc ta švagrová neví, jestli už baba neodjela, proto jí to jdu hned dát, ať jí dnes to číslo dá. Zkusím ale ať nám dají její telefon, kdyby jí zavolali první, domluvili by se spíš.
todle mi poslala máma. Takový lidi jsou fakt nejhorší.Teď už vaše číslo koluje té sousedce a tá ho hned dává té babě-pokud už teda neodjela. Musíme ji nějak donutit,to přeci není možný.
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:35
- Nahlásit
Anu
No to jsou veci, kterych jsem se obaval. Zenska nahodou placla, ze chce psa dat pryc, aby se udelala zajimavou a syn (zrejme majitel) o tom nema ani paru.
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:36
- Nahlásit
Nu vsak uvidime, doufam, ze jeste neodjela, nejlepsi by bylo, kdybychom se k ni v sobotu stavili a probrali to pekne narovinu vcetne synacka a psa.
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:40
- Nahlásit
Kony
to víš že jo,jenže baba má sbalené kufry a odjíždní na 3týdny do pryč a pes asi se bude na betonovém dvorku pás.A jinak synáček (pokud se tak dá nazvat majitelem) několik měsíců neviděl a ani o něj nemá zájem-u mámi je jenom proto,že má dvorek,jinak by skončil už někde jinde. Každopádně pes se tam má blbě-neřikám,že je týrán když jsou doma,ale jinak strádá.tak já nevim o čem přemýšlí.Synátor ho nechce a ona taky a aby pes strádal 3týdny na dvorku.Počkej až zjistím,který to je barák.Prý jsou sousedi dost vytočený-možná bude nejlepší tu policii do toho fakt zatáhnout,jestli baba odjede a pes bude chcípat žízní.
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:43
- Nahlásit
Jinak ten nas pubertak se zase predvedl. Vcera na prochazce potkal labradora a po chvilce kamaradskeho ocuchavani ho hned nacpal pod sebe - to se labrousi samo nelibilo a zavrcel. No a reakce naseho presne takova, jak jsem ti popisoval u hoviku, jako nekousnul, ale delal desnej randal a nemel k tomu daleko. Na zarvani 'dost' se zklidnil, ze jsem je mohl roztrhnout. Byl to jeho prvni vaznejsi projev dominance, ale musime si davat cim dal vetsi pozor a hned ho zpucovavat. Je proste v pohode a desne kamaradskej, dokud pes neprojevi vzdor . Proto jsem docela zvedav na pripadnou reakci s tim retrivrem, vetsina, co jich kdy potkal, ale byla ok a okamzite projevila podrizenost, takze byl klid.
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:44
- Nahlásit
To je jasny, pokud ten pes nema zajisteny zakladni zivotni podminky, tak urcite.
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:46
- Nahlásit
Kony
Mám strašný strach aby baba či synátor na tom nechtěli vydělat-vy řeknete že ne (právem) a baba odjela a scéna posílání žrádla a pití na provázku se neopakovala,či pro psa nebylo pozdě. Pak už fakt jen až odjede hned zavolat policii a veterinu aby viděli,že pes je bez žrádla bez pití-psa snad zabaví a pak nevím jak to funguje.Bylo asi bláhové od takových nerozumných lidí očekávat rozumné řešení.
já si myslím,že to bude dobrý-pes je dobrák-rád se podřídí,horší to bude až se trošku otrká-pokud nebude z vašeho psa a z vás srčet absolutní autorita,tak to možná bude zkoušet,ale jinak uvidíš no.Hlavně aby to klaplo.Mám vztek na ty lidi
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 07:56 - Změnil/a: Kony
- Nahlásit
No snad jeste neodjela. Ten jeji synator ma tu holku asi nekde na Lhotce, ale na sidlisti, ze? Ze aspon ten by treba sel kontaktovat. Kazdopadne uvidime, az bude konkretni adresa a tel. Jestli jsem to dobre pochopil, tak by nam mela primo zavolat ta souseda, souhlasi?
Co se autority tyka, tak myslim, ze jsem, tezko soudit jak vystupovanim, ale silove urcite. A to nase 45 kg dite uz dokaze srovnat temer cokoliv (krome sousedovi fenky RR, ktera je moc rychla a zbabele mu trha nohu a ucho )
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:03
- Nahlásit
Kony
Jasný telefon už by měl být u těch sousedů (myslím váš)teď jsem psala ať mi napíše aspoň jméno těch sousedů a kde bydlí a já tam zajdu. Kluk bydlí na lhotce to máš pravdu jenže na Lhotce někoho hledat je jak jehlu v kupce sena. Já doufám,že mi zachvíli to jméno pošle a prostě se uvidí.A pokud to nepůjde po dobrým tak holt čekat až zase paní odjede a přes tu policii a veterinární správu. Ale to je ta nejhorší varianta.
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:09
- Nahlásit
Kdyžtak o tom přemýšlím na babě vlastně fakt nezáleží.Lepší bude ten synátor. Pokud řekne že ano ona psa vydá,pokud řekne že ne,baba psa nedá.
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:14
- Nahlásit
Jojo, presne to si taky myslim. Resp. zalezi na majiteli psa dle kupni smlouvy pripadne PP.
Mam docela i obavu jak je takova nejista, tak aby to nedopadlo tak, ze my si vezmeme retrivra, ona po 2 mes. zjisti, ze je ji bez psa smutno a koupi si dalsiho se stejnym osudem a tam uz tezko budeme moci zasahnout
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:19
- Nahlásit
Kony
bohužel to samé mi napsala i máma. Takový lidi by potřebovali fakt pohrozit policií,veterinární správou,protože todle je síla.Já už psala a urguji telefon na toho synátora . No nevím,jestli se prodává bez PP za 5000tisíc fakt to spíš vypadá na papíraka.Jestli klukovi je 18 tak to je takové kuře to by na něj mohlo něco platit...
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:30
- Nahlásit
Ja bych se aspon hrozne rad kouknul jak ten pes na tom vlastne je. A klido se pobavil i s tema sousedama, podle ceho soudi, ze trpi, kdyz tam dlouho nikdo neni, tim myslim nedostatek potravy, ne cloveka - na to si pes zvykne a pak ho to nebere.
|
abby
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:41
- Nahlásit
A nechcete kontaktovat Garfílda.je to právník a určitě by vám ráda poradila nějaký fígl na tu babu.Lidi se toho většinou leknou,když vidí,že znáš svý práva.Co říkáte!
|
abby
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:43
- Nahlásit
Kony
Vzhledem k počasí jaké nás čeká,je pro něho i pobyt venku nebezpečný!!!
|
Anu
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:46
- Nahlásit
Kony
jasně já ti dám číslo na ty sousedy a domluvte se snima.Jenže máma nanení na meilu nepřetřžitě jako já. Ale dneska to určitě bude.Zavolejte pak jim,nebo jí-babě a prostě to všechno domluvte,vyřikejte.Každopádně solidní majitel to není.Pes může našima očima trpět protože nechodí ven,nikdo se mu nevěnuje atak.Ale furt to není tak hrozné,ale když pes nemá 14dní žrádlo a vodu tak si myslím,že to je ba dokonce trestné.Tak to soudím já
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:47
- Nahlásit
abby
Ja bych vazne rad pockal a zjistil skutecny stav. Zatim vse resime jen na zaklade nepodlozenych informaci, kdy nikdo ze zucastnenych nevi jaka je vlastne pravda, vis.
Nikdo psa nevidel. Co kdyz se to tam vali plysak a sousedi na nej pres zed v dobre vire liji vodu,... - to je samo nadsazka, ale stejne realna, jako ze ten pes ma treba zadni packu pritlucenou k zemi aby neutek, protoze proste vime porad prd
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:52
- Nahlásit
Anu
Jasne, jak bude cislo na sousedy, tak zavolam sousedu a zjistim konkretnejsi info o stavu psa a jak bude cislo na babu, tak zavolam ji o pripadnem odberu (v horsim pripade odkupu) psa
|
abby
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 08:55
- Nahlásit
Kony
Jasně,já to chápu.Každý si péči o psa představuje jinak.
Ale i tak si myslím,že byste radši měli být dopředu připraveni,že to nebudé dobré a budete muset za toho psa bojovat.
|
Kony
Člen |
# Zasláno: 15 Čen 2006 09:08
- Nahlásit
abby
No to kazdopadne jsme, tech moznosti kterymi se to muze ubirat je spousta (nutnost pravniho zakroku/pes muze byt ok a je o nej postarano/budou za nej chtit zaplatit/budou nam jej ochotni prenechat, ale bez smlouvy,...) a pocitam snad se vsemi
|