Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Šeltie a kolie
<< 1 ... 126 . 127 . 128 . 129 . 130 . 131 . 132 . 133 . 134 . 135 . 136 ... 407 . 408 . >>
Autor Zpráva
gabifi
Člen
# Zasláno: 11 Led 2008 11:21
- Nahlásit

younglady
budeš posílat přihlášku na ten stopařský víkend? Docela mne to láká, já v létě prohledávala net a žádný stopařský speciál jsem nenašla, jenom výcvikáče na klasiku. To víš, vrhat se s 8 letou šetlijí na figuranta není ono

younglady
Člen
# Zasláno: 11 Led 2008 11:23
- Nahlásit

gabifi
no já nevím, ten samý víkend jsou závody agi v Kyjích, což by měly být naše první závody, tak jsem na váškách

gabifi
Člen
# Zasláno: 11 Led 2008 11:48
- Nahlásit

younglady
nooo, já jsem docela nahnutá, že ano. Ten termín mám zatím volný. Ale ptže jsem začátečník, stejně tam pro mne asi nebude místečko.

younglady
Člen
# Zasláno: 11 Led 2008 11:59
- Nahlásit

gabifi
no já právě s tím bojuju... jeee proč to neni jiný víkend, by to bylo mnohem jednodušší

Jimmi
Člen
# Zasláno: 11 Led 2008 21:24
- Nahlásit

všecky moc zdravím, já měla dneska "černý pátek", navíc jsem přežila srážku s hlupákem a navrh si přečetla jeden komentář od "paní laskavé, moudré a milé", ale bohužel natvrdlé jak tejden staré vejce natvrdo.
Takže jdu zase čumět na SSAPF

gabifi
Člen
# Zasláno: 12 Led 2008 10:19
- Nahlásit

Jimmi
to nejni komentář, to je trošku spravedlivého rozhořčení okořeněného o fňuk smrk nepochopeného génia

Ať se vám všem na HAFBO líbí (..... eeeeeeee jak pevné nervy má younglady?)

younglady
Člen
# Zasláno: 12 Led 2008 12:04
- Nahlásit

gabifi
Tak India je opravdu India Krásná Louka a je fakt super!!! Až na to že radši shání stádo než by přišla k paničce na přivolání

younglady
Člen
# Zasláno: 12 Led 2008 12:05
- Nahlásit

Jimmi