Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Chov psů, chovatelství / Německý boxer II.
<< 1 ... 639 . 640 . 641 . 642 . 643 . 644 . 645 . 646 . 647 . 648 . 649 ... 1837 . 1838 . >>
Autor Zpráva
articek
Člen
# Zasláno: 19 Pro 2006 20:55
- Nahlásit

corleona
to je teda bordel, jak to že nemáš přehled?

ola
Člen
# Zasláno: 19 Pro 2006 20:55
- Nahlásit

articek
A čuba je manželova? Tak to musela u vás být sranda debata - kdo za to může, kdo neuhlídal koho, ne?

articek
Člen
# Zasláno: 19 Pro 2006 20:56 - Změnil/a: articek
- Nahlásit

ola
corleona
čoveče jsem slepá nebo nejsou u dvou štěňat v tom vrhu nevybarvené spojivky?

corleona
Člen
# Zasláno: 19 Pro 2006 20:59 - Změnil/a: corleona
- Nahlásit

ola
Nejsem žádný odborník.. podle té jedné fotky se mi líbí všichni, ale ten první psík asi nejvíc. Ale je to jen jedna fotka a z vždycky jen jednoho úhlu..

articek
Člen
# Zasláno: 19 Pro 2006 20:59 - Změnil/a: articek
- Nahlásit

ola
to si piš, že je manželova, ale bylo to v době kdy jsem blula a on hlídal a normálně Buče znásilnila, tak to bylo. A ani prý nedostanu za krytí a ještě se o štěňata budu starat. To jsme teda s tima krycíma psama dopadli.

corleona
Člen
# Zasláno: 19 Pro 2006 21:02
- Nahlásit

articek
Matka je tuším po Kismetovi a ten je oboustranný, ne? Takže asi jo..

corleona
Člen
# Zasláno: 19 Pro 2006 21:05
- Nahlásit

articek
Já s ním jen běhám dokola na výstavě a sbírám po ňom houna a sypu mu grahule a hážu tenisák a mlátím mopem po hřbetě. Statistiky a přehled krytí si vede Alberto ve svém komjůtri.. Ale ve dvojce Zpravodaji vyšly nějaké statistiky, tak se tam mérkni.

articek
Člen
# Zasláno: 19 Pro 2006 21:12 - Změnil/a: articek
- Nahlásit

corleona
acha já jsem taky přes ty hovna

articek
Člen
# Zasláno: 19 Pro 2006 21:17
- Nahlásit

corleona