Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / pro Ešusovou :-)
<< 1 ... 1926 . 1927 . 1928 . 1929 . 1930 . 1931 . 1932 . 1933 . 1934 . 1935 . 1936 ... 3430 . 3431 . >>
Autor Zpráva
kachna_
Člen
# Zasláno: 31 Čec 2012 11:10
- Nahlásit

PetraK
A co cvičení, ešče ho bavčí?
šílíš, dyť už ho nic nebolí a může lítat u plotu, tak co by cvičil (ale je fakt, že ho vždycky z celýho cvičení "braly" hlavně obrany). Je to hajzl

PetraK
Člen
# Zasláno: 31 Čec 2012 11:12
- Nahlásit

kachna_

šílíš, dyť už ho nic nebolí a může lítat u plotu, tak co by cvičil

a nojo, no, to mi nějak tupohálfce obecné nedošlo , to dá rozum, že to by byl debil, kdyby se nějak trapně pinožil prostorem

Je to hajzl

ne , má jen svoje priority , přece nebude s holkama dělat šprta, když může lítat u plotu

brut
Člen
# Zasláno: 31 Čec 2012 11:26
- Nahlásit

Zdravím vespolek

Včera jsem byla po lékařské vědě a zpracovávala švestičky...mňááááám, mňááááám. Ještě mi zbylo pár švestiček na jednu várku koláče a je zpracováno.... v mrazáku je jich jen menší část... spousta je usušena, něco snědeno přímo a zbytek je v koláči

kachna_
ještě jednou díky moc, jsou vynikající nejen na jídlo, ale v koláči i sušené... zjistila jsem, že je nejlepší je krájet na plátky jak houby, pak jsou rychle usušené a vynikající
Znáš švestkovou nutelu? Je vynikající... já dělala před třemi lety nutelu z jablek a je taky dobrá, ale ze švestek je to fakt něco mňamózního .. můžeš jí dát do buchet, na koláče, jen na chleba nebo na palačinky...

Chceš nějaký receptík do pekárny na chlebíky a jiné vyzkoušené mňamky?

PetraK
teď jsem chvíli byla švestková královna a klidně bych jí byla ještě dál, protože tak dobroučké švestičky jsem už dlouho neměla.... ale to je fuk, páč koláč ze švestek můžu z jakýchkoli...

Koukám, že Hošíček měl zase o zážitek postaráno... ještě by to chtělo ty raky, co tu máme, aby měl všechna zvířátka pohromadě

brut
Člen