| Autor |
Zpráva |
Pentas
Člen |
# Zasláno: 27 Čen 2007 20:36
- Nahlásit
Biluškanepřebejvaj ti náhodou nějaký překážky?A co všechno se dá udělat svépomocí?
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 27 Čen 2007 21:04
- Nahlásit
Biluška
Vlčáci od sousedů jdou ven
No to mi řekni co to je za novinky???To jim jako nestačí ty dva metry Nakonec mi eště řekneš,že jim dávaj do kastrolu chleba zalitej vodou a už to se mnou šlehne!
|
Pentas
Člen |
# Zasláno: 27 Čen 2007 21:25
- Nahlásit
davidkova renata
ten chleba se má dávat bez vody a nebo stačí jen ta voda?Jsem začátečník tak at nedělám něco blbě.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 27 Čen 2007 21:30
- Nahlásit
Pentas
ten chleba se má dávat bez vody a nebo stačí jen ta voda?Jsem začátečník tak at nedělám něco blbě.
Dobrá otázka...přijde na to co je u vás levnější.To dávej.Ale mám z tebe radost,kdyby každej začátečník měl takovej přístup,bylo by daleko víc spokojenejch a štastnejch psů
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 27 Čen 2007 21:41
- Nahlásit
Pentas
Bohužel nepřebývají . Svépomocí se dá postavit všechno, kromě pevného tunelu. Tunel stojí tak kolem pěti táců, možná o malinko levněji. Shelticka nedávno kupovala nový, možná si ještě pamatuje cenu . Jinak na všechno stačí dřevo, barva, nějaké hřebíky či co se do toho tluče a šikovné ručičky. Jo a nějaká celtovina na látkový tunel. Na zonovky je lepší udělat železnou kostru, líp to drží. Ale jde to i bez ní. Slalom bývá docela dobrý z takového tenkého placatého železa, netuším jak se to jmenuje. Páskovina?
davidkova renata
Nakonec mi eště řekneš,že jim dávaj do kastrolu chleba zalitej vodou a už to se mnou šlehne!
Netuším co jim tam dávají, protože jsem je ještě nikdy neviděla krmit. Vzhledem k tomu, že ti psi jsou celkem při těle a že majitel má stádo krav bych to tipovala na nějaké přebytečné mlíko, nebo tak něco.
Fšem