Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Veterina, o zdraví i nemocech psů / Blížící se porod
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
Autor Zpráva
jorkaAmálka
Člen
# Zasláno: 7 Úno 2006 10:03
- Nahlásit

Ahojky, chci se s vámi podělit o radosti, ale hlavně starosti s blížícím se porodem mé fenky jorka. Bude mít štěnda poprvé ( a rozhodně naposledy )a ač nejsem úplný laik, přesto mám obavy. Je to moje dítě a mám o ni strašnej strach. Dřív jsem měla pinče, hl. foxteriéra atd. a tyhle stavy jsem nikdy nepociťovala. Je mezi váma chovatel jorků, který by mě mohl upozornit, popřípadě poradit na co si dát pozor ? Mám na mysli jestli jsou nějaké komplikace spojené s porodem jorků. Děkuji a držte palce.

monika
Člen
# Zasláno: 7 Úno 2006 10:06
- Nahlásit

Držím palečky, hlavně nebuď nervozní ať to na ni nepřeneseš.Hodně štěstí a pak se pochlub.

Endy
Člen
# Zasláno: 7 Úno 2006 14:16
- Nahlásit

Porod u jorka je stejný,jako u každého jiného psa malého plemene.Držím palce,ať nemá velká štěnda a snadno porodí.
U jorků se často objevují na zadních nožičkách paspárky,které se musí odstarnit.

jorkaAmálka
Člen
# Zasláno: 15 Úno 2006 10:45
- Nahlásit

Tak jsme byli u veta na ultrazvuku a krásně byli vidět čtyři štěňátka, prý stejně velký ( takže předpoklad vyrovnaného vrhu ). Dnes je to 38 den a feňule už má bříško hodně velký. Ale nechce moc papat, granulky jen uzobává sem tam ( dopor. denní dávku rozhodně nesní ! ) a tvaroh se žloutkem jí taky moc nejede ( obden tak dvě žličky ). Jo a vetce se moc nezamlouval počet štěňátek, prý je to na prvorodičku moc a máme počítat s nějakým úhynem a možná problémy s porodem ( prý 50% šance císařského řezu ) Takže mé obavy přetrvávají dál. Prosím, povzbuďte mě někdo ! Že to tak hrozný nebude ?

moll
Člen
# Zasláno: 15 Úno 2006 11:00
- Nahlásit

jorkaAmálka
povzbuďte mě někdo ! Že to tak hrozný nebude ?