| Autor |
Zpráva |
PetraK
Člen |
# Zasláno: 10 Lis 2011 19:34
- Nahlásit
Gerda
ví se o něm docela hodně.
dík, třebas se někomu šikne.
|
Hipík a Tonička a Rozinka
Člen |
# Zasláno: 10 Lis 2011 19:40 - Změnil/a: Hipík a Tonička a Rozinka
- Nahlásit
PetraK
nnerozumím teď, tady je jen jeden pse a to s PP
To byla reakce na Grin:
hoď to radši do tématu Zajímaví darovací psi...
|
stetisek123
Člen |
# Zasláno: 10 Lis 2011 19:42
- Nahlásit
PetraK
nebuj, já to sem jen tak hodila, kdyby někdo nechtěl holanďana, sem to sypat nebudu a každopádně se napřed budu snažit, aby se ty lidi snažili to nějak vyřídit, aby zůstal mezi svými.
Hipík a Tonička a Rozinka
já vořechy mooooc rád
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 10 Lis 2011 19:43
- Nahlásit
Hipík a Tonička a Rozinka
To byla reakce na Grin:
aha, moc komplikovaný na mě tetkon. Já sem asi ešče buď v Blavě nebo v HRadci
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 10 Lis 2011 19:46
- Nahlásit
PetraK
možná by se třeba mohl hodit někomu na práci
má smůlu že je mu tolik,jinak moh z fleku jít ke kámošovi výcvikáři ze slovače..velmi slušnej kluk,žádnej šílenec,prej se poptá aspon na zahradu či tak..vono 5 let neni ideální věk na začátek práce
|
Hipík a Tonička a Rozinka
Člen |
# Zasláno: 10 Lis 2011 19:51
- Nahlásit
stetisek123
já vořechy mooooc rád
... děkuju ...já to radši smázla, aby se toho někdo s PMS nebo tak, třeba nečap
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 10 Lis 2011 19:52
- Nahlásit
Hipík a Tonička a Rozinka
já to radši smázla, aby se toho někdo s PMS nebo tak, třeba nečap
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 10 Lis 2011 20:57
- Nahlásit
Gerda
to by se ti líbilo, si myslim )))), ale asi se ti to nesplní
Tak to není. ale chápu, že tě má poznámka mohla třá otrávit. Holt jsem si rejpla, subjektivně ne zle. A fakt se neorientuju.
PetraK
Ty je znáš, nebo jsi to jen zkopčila z inzerce?
Smutný to je, smutný, hlavně že psovi už je tolik... SI pamatuju, když jsem chodila po útulkách, líbil se mi jeden pes, retrívr s PP, hodně mladej, vězel X měsíců v útulku, nechápala jsem - prej nenávidí a napadá děti. Nevzala jsem ho, no... znám svý meze.
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 00:26 - Změnil/a: kachna_
- Nahlásit
Vero
Já si psa, kterej nemá rád děti z útulku pořídila, když už jsem dítě hodně plánovala. Vůbec, ale vůbec mi to nedošlo, že by to jako nemuselo bejt úplně OK. Bohužel, holt člověku občas nesepne, že a+b=c .
Taky jsem teda udělala potenciálně nebezpečnou věc, ono se to dá brát i tak, že někomu ta nezodpovědnost projde, někomu se krutě vymstí a já můžu než sobecky doufat, že mně projde. Edit. a zcela nesobecky doufám, že projde i ostatním
|
Hipík a Tonička a Rozinka
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 00:44 - Změnil/a: Hipík a Tonička a Rozinka
- Nahlásit
kachna_
Taky jsem teda udělala potenciálně nebezpečnou věc, ono se to dá brát i tak, že někomu ta nezodpovědnost projde, někomu se krutě vymstí a já můžu než sobecky doufat, že mně projde.
Tuhle zkušenost s dětma nemám, ale vím, jak mě naskakovaly různý situace z minulosti, když Žofka napadla starou Tonku.
Jak mě najednou byly jasný signály, který jsem dřív buď neviděla, nechtěla vidět nebo neměla čas a energii v danou chvíli hned řešit... A pak se prostě stalo. Byla to jen klika, že to u nás nedopadlo tragicky.
Tím to rozhodně nechci bagatelizovat. Jen si myslím, že v případě z tohoto tématu dostali rodiče tak za vyučenou, že jěště nějaký rejpance... Dítě na áru, patrně s psych. následkama; pes, kterýho nejspíš milujou a on je, musí jít pryč...
Jistě, že je strašně nespravedlivý, že má pes opustit svou rodinu, ale asi není jiný řešení... leda by psa důsledně drželi od dítěte někde v kotci. A to je taky na houby. Tak co jim vlastně mimo smrtící injekce zbývá?
Hledat psovi slušný domov, poskytnout informace, a tím na sebe i vyblejt svoje hříchy.
|
moll
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 07:21
- Nahlásit
Hipík a Tonička a Rozinka
leda by psa důsledně drželi od dítěte někde v kotci.
.. a nebo dítě od psa ... jak jsem ta kčetla celý příběh, tak rodina má ve věnování se psovi značné mezery. kdyby je vyplnili, nemuseli by pesana dávat pryč. a že se ohnal po děckovi neznamená, že je příště opět pokouše - spíš fakt lidi nerozdejchali situaci.
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 08:14
- Nahlásit
On to přece vůbec nemusí bejt pes, kterej nemá rád děti, nemá s nima dobrou zkušenost, když je "zatlačenej" do kouta, to asi kousne snad každej pes. Ani moje čuba nemá moc v lásce děti, přesto pořád trénujeme, je s nima velice často v kontaktu, v řízenym kontaktu, když jsme společně v jedný místnosti a jsou to malý děti, pes má koš a leží u mě, děti jsou hlídaný a ke psu pod stůl lízt prostě nesměj, když se na sebe chtěj podíva, jsou na volnějším prostranství...třeba uprostřed místnosti, aby pes mohl odejít, když už nechce, kontakt se jede přes jídlo, přes nejlepší chvíle stran pozornosti s dětma, sama už si k nim přijde kouknout, jestli nemaj něco k jídlu, sama jim nastaví zadek na drbání, s většíma je bez koše, ale pod dohledem, děti vědi, že se jí nemaj všímat, nebo zavolat, nechat vykonat jednoduchej cvik, dát pamlsek, pomazlit. Když si ho někdo k dětem vezme, bude muset bejt zatraceně opatrnej, s očima všude, koš používat, hlavu a dávat majzla na nebezpečný chvilky, klec či boudičku použít a děti poučit, nebo je oddělit na chvilky, kdy nemohou být pod dozorem. Pokud si ho nevezme někdo, kdo děti nemá a neřeší, bude stejně zatraceně nutný, aby psa s dětma fungovat naučili, alespoň do té míry, že je bude v klidu ignorovat. I tak je možný, že zkušenost jeho je s jedním konkrétním děckem, ostatní mu vadit nemusí. Ale zas chápu potenciální majitele nový, že by si ho do rodiny vzít nechtěli. Přeju mu majitele ostražitýho nebo bezdětnýho....
|
stetisek123
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 08:23
- Nahlásit
Gerda
Moje holky taky nikdy neměly rády děti. Skoti prostě na to nejsou. Jak je to malý, uječený a může je to přišlápnout, nebo to dělá podezřelý věci, nemaj to rádi. Jak děti povyrostou a jsou drbací a mazlící, tak je maj naopak rády. Já to vím a psi měli zákaz ubližovat, děti byly taky trestaný za ubližování a navíc jsem je vždy měla vždy na očích. Psi věděli, že maj problém řešit útěkem a když to nejde, věděli, že to vyřeším já.
Nikdy bych žádný dítě nenechala ani sebehodnějšího psa obsedávat jako na snímku. Pro toh opsa to nebude Ok a dítě se naučí, že může všechno. Bylo tam asi dost chyb, myslím si, že tihle lidé si hned tak dalšího psa nepoříděj
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 08:55
- Nahlásit
Vero
Ty je znáš, nebo jsi to jen zkopčila z inzerce?
ne, neznám, jen jsem to sem hodila, kdyby se prostě ten pes někomu hodil, vím, že jsou lidi, který by holanďana rádi, tak jsem to sem frkla,.
prej nenávidí a napadá děti.
no - někdy se těm psům bohužel není co divit. Jako malá jsem chodila k"chůvě" když jsem byla nemocná, nebo máma byla na služebce. Ta paní měla józefpšici, smradi co chodili kolem do školy vzali klacek a tím klackem jeli po plotě a jiný vychytávky. Peggyna kdyby mohla, tak je zardousí,jako že opravdu. Být to velkej pes, je to o průser. Tehdy taky nikoho nenapadlo, že bych mohla coby malej špunt čtyřletej být v ohrožení. Naštěstí Pegginka selektovala a já přežila bez úhony.
můj první pes ač vyrůstal s nejstarším synovcem a byli šílený spojenci, pak z nějakého, mně neznámého důvodu (byla jsem s tím psem pořád a nejsem si vědoma, že by došlo k nějaké záležitosti, která by to spustila) začal děti dost a hodně nesnášet. Když se narodil druhý synovec, tak toho vyloženě ale neměl rád. Od miminka.Dokud byl synovec mimino, šlo to, dokonnce mi chodil hlásit že se třeba probudil, když jsem synovce hlídala, ale nesnášel ho opravdu, když pak začal být synovec pohyblivej, museli jsme je opravdu oddělovat . Myslím, že ten pes v tom dítěti vycítil, že je škodič, protože on tehdy doopravdy škodič byl, byl to spratek. a přes všechny výchovný zásahy navíc toho psa chodil tůrovat. Už takhle malý dítě . Člověk musel být pořád ve střehu - pamatuju si scénku v předsíni, kdy jsem smradovi řekla, ať se na toho psa nekouká a vůbec už ne do očí. Smrad mě ze mě respekt /navíc tehdy tam byl sám bez rodičů, kteří ho rozmazlovali /, takže přestal, ale za chvíli koukám, že se dívá na čokla přes zrcadlo. A čokl se na něj přes to zrcadlo díval taky. A nebyl to hezkej pohled ve chvíli kdy mu vyjely pysky vzhůru jsem stihla drapnout smrada odvlíct ho a tam ho zmlátit Kolik mu tehdy mohlo být?? tak čtyři?? asi tak ve věku kdy já jsem pobývala s Pegginkou, která děti nenáviděla. Když se narodil třetí synovec, toho už Murphy bral naprosto jinak, dokonce jsem byla svědkem toho jak trpně seděl kus od svýho bydliku a čuměl jak se mu ta píďala nasáčkovala do bydliku a pije z jeho misky. Vyhýbal se mu to ano, ale nikdy po něm nešel.
kachna_
Bohužel, holt člověku občas nesepne, že a+b=c
no. viz výše co jsem psala, ale tehdy se i na život se psy pohlíželo jinak a nikoho nenapadlo že by vlastní pes pokousal vlastní dítě. I když jsem teda byla vlastní jen trochu
Hipík a Tonička a Rozinka
ě naskakovaly různý situace z minulosti, když Žofka napadla starou Tonku.
Jak mě najednou byly jasný signály, který jsem dřív buď neviděla, nechtěla vidět nebo neměla čas a energii v danou chvíli hned řešit.
jo když se člověk dívá zpětně, je vidět víc
a nikdo prostě neví co se stalo, možná v tom hraje uřčitou roli i to, co zmiňuje moll, že pes nemá zaměstnání makovice.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 09:06
- Nahlásit
kachna_
Já si psa, kterej nemá rád děti z útulku pořídila
já ho měla..ta předešlá čuba..nenáviděla haranty(cizí) z hloubi svý krásný duše k smrti..moje socializace či spíše "řešení" situace nebudu psát páč to by zde neustál patrně nikdo(předesílám že na psa nebylo vůbec šáhnuto..nijak)Šáhla sem na ní jen jednou když to zkusila na mý dítě ,což se dalo čekat vzhledem k vývoji situace a od tý doby byla jeho druhý já..byli doma sami každou chvíli,vlastně nebyli sami..byli dva děti nesnášela navěky,ale perfektní ovladatelnost to řešila a já neměla potřebu její názor měnit
Co se dotyčného holandana tejče,za mě tam vidim dosti velké nedostatky,popravdě myslim,že ho až tak neovládaj,stačí číst..
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 09:27
- Nahlásit
PetraK
no - někdy se těm psům bohužel není co divit
myslím, že nikdy, že on ten čokl má vždycky svůj důvod. Tamten z útulku, co jsem si ho nevzala, z toho si prý děcka v rodině udělaly hračku na tejrání a od toho to vzešlo. Netroufla jsem si do toho jít.
tehdy se i na život se psy pohlíželo jinak a nikoho nenapadlo že by vlastní pes pokousal vlastní dítě
Já když si čtu K. Lorenze, občas se tak zastavím u některých věcí, co byly prostě tehdy úplně jinak než dneska. A třá jedna z nich je jeho neochvějné přesvědčení, že pes nešáhne na dítě vlastního pána. A to těch psů měl, okolo taky... Jeho děcka se ocitala i uprostřed psích rvaček... a v pohodě.
Co se vlastně až tak moc změnilo? Chování děcek? Vedení páníků? Psí mysl? nebo prostě jen média nemedializovala průsery???
davidkova renata
Co se dotyčného holandana tejče,za mě tam vidim dosti velké nedostatky,popravdě myslim,že ho až tak neovládaj,stačí číst.
Holt to nejsou zrovna moc kynekologové. Psa, domnívám se, neuměli moc číst, proto došlo až na takovej průser...
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 09:37
- Nahlásit
Vero
třá jedna z nich je jeho neochvějné přesvědčení, že pes nešáhne na dítě vlastního pána. A to těch psů měl, okolo taky... Jeho děcka se ocitala i uprostřed psích rvaček
asi bude problém v tom,že srovnáváš p.Lorenze s běžnejma dementama co vlastněj psy..zastávám stejnej názor jako on,ovšem je nutný dodat,že pan Lorenz a jeho děti jistě věděli jak se ke psu chovat(koneckonců tu nobelovku asi nedostal jen tak),takže jeho neochvějné přesvědčení nejen sdílim ale ani mi nepřijde divný..mě to přijde samozřejmý totiž
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 09:40
- Nahlásit
davidkova renata
asi bude problém v tom,že srovnáváš p.Lorenze s běžnejma dementama
ne-e-e, on prostě píše, že neví, nikdy neslyšel o tom, že by NĚČÍ pes šáhla na děcko svýho pána. obecný názor. a vím, že tehdy si to mysleli lidi obecně. dneska už si to nemyslí nikdo. takže jsou lidi dementnější dneska? možná že jo... že má psy víc lidí, co by je tehdy nemělo... nevím no.
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 09:56
- Nahlásit
Vero
Netroufla jsem si do toho jít.
to chápu, takovýho psa si podle mýho názoru může vzít je člověk, který nemá děti,má možnost při případných návštěvách psa od dětí oddělit, musí počítat s tím, že pes bude pořád zajištěnej náhubkem a bude ho mít pořád, pořád v merku.
jeho neochvějné přesvědčení, že pes nešáhne na dítě vlastního pána.
tak já u tohodle pána předpokládám, že to se psy uměl a tudíž tam to opravdu nehrozilo. Stejně jako další lidi, kteří se se psy doopravdy zabývali /můj oblíbený, zmiňovaný E. Trumler - taky hromady psů, dingů, kříženců a mezi tím děti a všechny ve zdraví přežily )
Chování děcek? Vedení páníků
podle mě nejvíc tohle. To že psa nikdo nebere jako psa - ze strany dospělých, polidšťujího, zapomínají na jeho psí potřeby... atd. to, že dětem nikdo nevysvětlí, že pes není hračka pro ně (a taky ho tak i ti dospělí berou, jako hračku pro děti) , že psa má čím dál tím víc lidí, i lidí kteří by ho dříve neměli, dnes je to stadnard - spíš už muss - podívej se na reklamy na bydlení - štastná rodinka a tam retrívr, russlík.... , bez psa přece nemůže bejt řádná rodinka šťastná.... ) naopak někdy se psům možná až moc organizuje život... nemají šanci být psy... taky se se psy žije ve větším kontaktu.... pak to narůstá.
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 10:19
- Nahlásit
PetraK
psa má čím dál tím víc lidí, i lidí kteří by ho dříve neměli, dnes je to stadnard - spíš už muss - podívej se na reklamy na bydlení - štastná rodinka a tam retrívr, russlík.... , bez psa přece nemůže bejt řádná rodinka šťastná.... ) naopak někdy se psům možná až moc organizuje život... nemají šanci být psy... taky se se psy žije ve větším kontaktu.... pak to narůstá.
Hm, to bude asi všecko vono....
tak já u tohodle pána předpokládám, že to se psy uměl a tudíž tam to opravdu nehrozilo
Viz vejš, on opakuje, že prostě nezná takový případy...
A ono se změnilo víc věcí.
1. Když pes lovil, lovil... Paní Lorenzová vesměs do lesa šla se psem, domů bez psa, pan Lorenz se jí smál... Pes holt lovil. To by dneska nešlo technicky...
2. Pana Lorenze nenapadlo zakazovat rvačky (s cizíma), spíš v tom čtu, že měl radost, že jeho psi vyhrávají... To by taky dneska prostě technicky nešlo...
Hodně se ten psí život změnil, máš pravdu i v tom podoteku, že možná psi dneska mají menší šanci být psy... (aspoň někteří)
|
LucieS
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 10:36
- Nahlásit
Vero
Taky znám takovou rodinu se smečkou velkých psů, kde to mají jako u Lorenzů... děti prostě se psy v pohodě, i když se krz řvoucí psy prodírají k plotu podívat, kdo zvoní...
Řekla bych, že dřív byl pes víc pes, nehrabalo jim z toho, že neměli zajištěné základní psí potřeby (fyziologické), což dneska často nemají. Navíc všude byla spousta zvířat - koně, krávy, slepice, ovce.. a děti měly vštípeno, že se k nim neleze, netýrají se, nemotá se jim pod nohy (stejný respekt, jako dnes k autům) - a to se pak ty děti asi chovají jinak.
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 10:38
- Nahlásit
Vero
Viz vejš, on opakuje, že prostě nezná takový případy
ale jo ono asi bylo, semo tamo že psék umravnil dítě, alejednak ne v takový míře, takže se to prostě nevědělo, a pak taky se to asi neřešilo???
Pes holt lovil. To by dneska nešlo technicky...
Hodně se ten psí život změnil, máš pravdu i v tom podoteku, že možná psi dneska mají menší šanci být psy...
no ano.
no a máme to.
Pes přestává mít možnost být psem . Nutíme ho do věcí, který mu nejsou úplně přirozený a ne každej to unese. Vezmi si, že některý psi prostě o společnost jiných psů nestojí- buď z podstaty, nebo po špatný zkušenosti. Někde se to upravit dá, díky tomu jakou ten pes má povahu, někde ne. No a my ho pořád, pořád budem nutit do kontaktů i když jemu to příjemný nikdy nebude. Protože tak velí dnešní doba- pes se musí kamarádit, jinak je špatnej pes . Uvědomila jsem si to, když jsem řešila napadení svýho psa, uvědomila jsem si to po jednom emailu od Ebony, která mě na tohle přivedla, poté co mám možnost z dálky vidět psa, kterýmu opravdu není dobře ve smečce a byl by šťastnej jako psí solitér /bohužel, zatím v tý smečce být musí, protože se pro něj nenašel nový páníček/ on to neřeší nějakými konflikty, ale prostě ten pes není v pohodě, není šťastnej tak jak by byl, kdby byl sám. Nutíme psy do toho, že se prostě musí kamarádit s každým člověkem, kterej si je přeje pohladit..... bez ohledu na to, jestli tomuhle jedinci to sedne nebo ne, nutíme je do spousty věcí....
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 10:40
- Nahlásit
LucieS
Navíc všude byla spousta zvířat - koně, krávy, slepice, ovce.. a děti měly vštípeno, že se k nim neleze, netýrají se, nemotá se jim pod nohy
jo protože se vědělo, že pes prostě může kousnout, že se to může stát.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 11:00
- Nahlásit
Protože tak velí dnešní doba- pes se musí kamarádit, jinak je špatnej pes .
proto na dnešní dobu zcela se*u,naprosto nechápu tedle debilní požadavek at už se týká "kamarádění" s lidma,,psama,kočkama,králicima a jinou havětí..kdo tohle provozuje neni dle mne zcela v pořádku ,bude mít nějakej ten problémek ..bohužel tento trend je velmi rozšířený a jak je v modě,pšenka mu kvete..abysme nešli daleko stačí číhnout k modrejm ,tam budou čokla nutit milovat cokoli za cenu,že ho akorát tak znervěj eště víc(doufám,že se najdou vyjímky i tam,ale celková atmoška je květinková ).Furt řikám,že jakejkoli "nešvar" se dá řešit dobrou poslušností a ovladatelností místo urputnejch snah předělat psa k nějakýmu debilnímu obecnýmu obrazu Na to většinou uslyšim odpověd,že tim problém ale přece neřešim,jen ho odsouvám ,booože to sou kecy ..dobrý by bylo uvědomit si,že žádnej problém ve skutečnosti neni,je jen a jen v naší hlavě a v tom,že jsme zvyklí brát obecné mínění za tu správnou a jedinou normu
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 11:12
- Nahlásit
PetraK
A nebyl to hezkej pohled ve chvíli kdy mu vyjely pysky vzhůru jsem stihla drapnout smrada odvlíct ho a tam ho zmlátit
tos udělala dobře!!! nesnášim haranty co otravujou zvířata
Vero
Co se vlastně až tak moc změnilo? Chování děcek? Vedení páníků? Psí mysl? nebo prostě jen média nemedializovala průsery???
za prvé děcka jsou horší samozřejmě víc rozmazelný vychovaný nebo spíš nevychovaný v neůctš k ničemu, ke zvířeti nevyjímaje, plus což platí podle mě doteď...pes neni akceptovanej, když nenimazlík kterej se všemu podřídí, ale to už tady psala Grinová myslim
PetraK
Vezmi si, že některý psi prostě o společnost jiných psů nestojí- buď z podstaty, nebo po špatný zkušenosti. Někde se to upravit dá, díky tomu jakou ten pes má povahu, někde ne. No a my ho pořád, pořád budem nutit do kontaktů i když jemu to příjemný nikdy nebude. Protože tak velí dnešní doba- pes se musí kamarádit, jinak je špatnej pes
můj pes s s cizíma psama ani lidma kamarádit nechce a nenutim ho, stačí mi když na ně neřve, s děcekm jakymkoli bych ho nenechala nikdy v životě, nenechávám na ní šahat cizí lid vůbec,vim že by jí to vadilo a dala by to najevo ...btw mně by taky nebylo příjemný kdyby mě někdo nechal s cizim děckem o samotě ,sice bych ho nekousla,ale v diskomfortu bych byla stejně jako ten pes
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 11:28
- Nahlásit
Sízra Milanová
můj pes s s cizíma psama ani lidma kamarádit nechce
tvůj pes neni žádnej deviant ale zas ,je to mazlík a psí společnost má moc rád,to zas nedělej zagorku
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 11:39
- Nahlásit
davidkova renata
tvůj pes neni žádnej deviant ale zas,je to mazlík a psí společnost má moc rád
dyk píšu s cizíma se fakt kámošit nechce a se známejma zasejc jooo
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 11:51
- Nahlásit
Sízra Milanová
dyk píšu s cizíma se fakt kámošit nechce a se známejma zasejc jooo
jenže rozdíl mezi tvým psem a deviantem je f tom,že když tvůj pes si udělá z těch cizích známý,tak se s nima kámošit chce páč je v jádru velmi přátelský..je to naše dudu prostě
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 12:02
- Nahlásit
davidkova renata
abysme nešli daleko stačí číhnout k modrejm,tam budou čokla nutit milovat cokoli za cenu,že ho akorát tak znervěj eště víc
Koho myslíš? mě napadá jen ódées a to asi nebé vono.
PetraK
Vezmi si, že některý psi prostě o společnost jiných psů nestojí- buď z podstaty, nebo po špatný zkušenosti. Někde se to upravit dá, díky tomu jakou ten pes má povahu, někde ne. No a my ho pořád, pořád budem nutit do kontaktů i když jemu to příjemný nikdy nebude. Protože tak velí dnešní doba- pes se musí kamarádit, jinak je špatnej pes
Já mám pocit, že většina dospělejch psů samců nestojí o společnost dospělýho psa-samce... U nás určitě.
To je prostě trend naprd, obecně, ty trendy, třá jaks psala ti psi v tv reklamách... on je to holt kšeft pro výrobce pomůcek na psa
A kamarádění- jakbysmet blbina, nevím, proč by se pes měl kamarádit, když nechce, a nechat na sebe šahat cizíma, pokud nechce, na sebe bych taky nenechala někým na ulici šahat... prostě blbost světem vládne a pak se na to doplácí.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 11 Lis 2011 12:22
- Nahlásit
Vero
mě napadá jen ódées a to asi nebé vono.
to néé,myslim tim desenskýho fanklub
|