| Autor |
Zpráva |
younglady
Člen |
# Zasláno: 18 Srp 2006 19:18
- Nahlásit
Je tu někdo na diskuzích? Asi ne co, všcihni vypadli z města do přírody a jen ty trpaný jako já trčíme dnes večer a zítra celý den v práci. Aspoň někdo, prosííím. Hafíka sem musela kvůli práci dát k našim. Ona si užívá na zahrádce a já umírám a strašně se mi po ní stýskáááá
|
rendik
Člen |
# Zasláno: 18 Srp 2006 19:43
- Nahlásit
Ahojky, zrovna jsem se vrátila z přírody ... Ježiš kde děláš, že musíš být v pátek večer a v sobotu v práci? To tě obdivuju, já bych to asi nepřežila, stačila mi te´d brigáda a jsem moooc ráda, že ještě studuju ...
|
younglady
Člen |
# Zasláno: 18 Srp 2006 19:48
- Nahlásit
rendik
ja taky studuju, delam brigadu v jdny technicky firme na hotline a pokryvam dobu kdy tu neni druhy clovek - tudis pondeli az patek 17:00-23:00 a sobota a nedele 8:00-17:00. Nastesti je nas tu pet a stridame se, ale na me ted vysel patek a sobota a misto toho abych byla nekde venku sem tady :/
|
rendik
Člen |
# Zasláno: 18 Srp 2006 19:52
- Nahlásit
younglady
Aha, tak to jo, ale stejně to musí bejt hrůůůza, to tam večer neusínáš?
|
younglady
Člen |
# Zasláno: 18 Srp 2006 19:59
- Nahlásit
rendik
kdyz je prace tak to jde, toto utece rychle, ale kdyz je den jako dneska a nemam do ceho pichnout tak sem fakt hotova a chci domu
Mas taky pesana?
|
rendik
Člen |
# Zasláno: 18 Srp 2006 20:02
- Nahlásit
younglady
To věřim. Pejsana mám, novofundlandskýho puberťáka, pár fotek najdeš na fóru "tanec se psem - učení otoček". Ty máš co za hafíka? Já nějak ztrácím přehled kdo tady na fóru má jakého psa..
|
younglady
Člen |
# Zasláno: 18 Srp 2006 20:07
- Nahlásit
rendik
Novofundlanďani sou hezký, moc se mi líběj. Já mám Parson russell teriérku (http://www.abbyprt.wz.cz). Vy děláte dogdancing? Není na to moc velký?
|
rendik
Člen |
# Zasláno: 18 Srp 2006 20:15
- Nahlásit
younglady