| Autor |
Zpráva |
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2014 18:35
- Nahlásit
Maya
to je hustej zazitek teda, a jak to muzes na jistotu poznat, jak to je?
tak hlavne, ze dorin je OK a neni to nic vaznyho
birma
hlavne dorin i na kilometr budi takovou hruzu, ze by ses k nemu nepriblizila i kdyby zadnou nemel
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2014 19:01
- Nahlásit
cernej caj
birma
sraničky srandičky, na to váš užije
já nejsem žádnej odborník na psí koule a proto jsem to prozkoumání nechala vždycky na jinech a to odbornících
a jak to muzes na jistotu poznat, jak to je?
na sto procent asi jen sonem
ak hlavne, ze dorin je OK a neni to nic vaznyho
no ona to taky žádná sranda není a víceméně je to na operaci, ale nevím, asi to kvůli věku už nechám bejt a děj se vůle boží
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2014 19:13
- Nahlásit
Maya
tak ty tukovy boulicky muzou mit klidne bez problemu x dalsich let, ne?
|
birma
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2014 19:14
- Nahlásit
Maya
No tak poznáš to, když mu šáhneš na pytlík, jestli má jednu nebo dvě (fakt si to spletení moc představit nedovedu).
Jinak pokud ho má v tříslech (to ani nevim, že dospělec m7že), tak bys asi nějaký bujení odhalila. Pokud ho má v břiše, tak moji veti se u dospělýho psa shodli na nevyndavání, páč je zakrnělý, blbě se hledá a vlastně se najít nemusí vůbec, takže by operace byla zbytečná.
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2014 19:36
- Nahlásit
cernej caj
ak ty tukovy boulicky muzou mit klidne bez problemu x dalsich let, ne?
jj, ta tuková je v poho, pokud neporoste, pak by mu asi vadila při chůzi a musela by ven, varle v břiše je horší neb často kvůli vyšší teplotě tam končí rakovinou
birma
(fakt si to spletení moc představit nedovedu).