Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Mamky Žumpa
<< 1 ... 81 . 82 . 83 . 84 . 85 . 86 . 87 . 88 . 89 . 90 . 91 ... 1561 . 1562 . >>
Autor Zpráva
davidkova renata
Člen
# Zasláno: 7 Říj 2011 11:49
- Nahlásit

Tinta76
5 x 400 + 2000 a vyšlo mi 3600
a kolik to teda je??

Tinta76
# Zasláno: 7 Říj 2011 11:50
- Nahlásit

Monty
těžké počty
i na kalkulačku

Monty
Člen
# Zasláno: 7 Říj 2011 11:51
- Nahlásit

Tinta76
jo a já skenuju a místo dokumentu jsem dala fotografie, takže můžu skenovat znovu

Eldoguero
Člen
# Zasláno: 7 Říj 2011 11:52
- Nahlásit

Nebuďte depresivní, život stojí za hovno i bez toho

davidkova renata
Člen
# Zasláno: 7 Říj 2011 11:53
- Nahlásit

kejtlin
ne já mu řekla at´ jde do hajzlu a odešla jsem
jistě jak jinak..tvoje chyba
jako sorry tebe se už na děti fakt ptát nebudou
jako sorry ale já nemluvila vo sobě ale vo tobě,to snad neni těžký pochopit
já bych mu neřekla at de do hajzlu,tim totiž nic nevyřešim akorát ze sebe udělám debila..hrála bych vabank..nic to nestojí,proč to nezkusit,šance je 50 na pade,nic nemůžu ztratit..on nemá právo chtít po tobě potvrzení tohoto typu,na tom bych to postavila,prostě bych mu řekla to co sem napsala vejš,patřičně zdrceně a bud mě veme nebo ne..co asi tak ztratim když to zkusim? nic..jenže to bys neměla to svý ALE..

Tinta76
# Zasláno: 7 Říj 2011 11:54
- Nahlásit

davidkova renata
a kolik to teda je??
nevim, asik 12000

Monty
jo a já skenuju a místo dokumentu jsem dala fotografie, takže můžu skenovat znovu
a v tom je nějakej rozdíl?

Monty
Člen
# Zasláno: 7 Říj 2011 11:54
- Nahlásit

jo, já teď skáču na židli u této super písničky
http://www.youtube.com/watch?v=GnBYdUXi3Eg

Alexa
Člen
# Zasláno: 7 Říj 2011 11:55
- Nahlásit

Ňáký deprese tady před polednem
http://lovedbdb.com/nudemenClock/index2.html

davidkova renata
Člen
# Zasláno: 7 Říj 2011 11:55
- Nahlásit

Tinta76
nevim, asik 12000
jj to zní rozumně,asi to tak bude myslim