| Autor |
Zpráva |
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 2 Kvě 2014 15:48
- Nahlásit
sicluceatlux
Jejda promiň, jestli to je tvoje dg.
No ale nejsem lékař, takže jen taková amatérská, pokud neva.
tedy asi máš namysli maniodepresivní psychozu,
V tom je nějaký rozdíl? Můžeš mi ho vysvětlit?
kvůli které nemůžeš mít psa
A já nemůžu mít psa? Jak jsi na to přišla? Prosím vysvětli, to mě fakt moc zajímá, jak se k tomu dá dojít.
Jejda promiň, jestli to je tvoje dg. tedy asi máš namysli maniodepresivní psychozu, kvůli které nemůžeš mít psa, tak to se omlouvám za toho "vola" .
To je zajímavá dedukce a ta omluva z toho vyplývá jak, to už nechápu vůbec. A nekousej si už nehty prosím.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 2 Kvě 2014 15:58
- Nahlásit
PetraK
ááh jo. psala jsem tu několikrát, že jsem Ešátora začínala učit klasicky, takže sedni třeba hezky na pamlsek. Ke klikru jsem se dostala až v jeho čtyřech letech, další informace, pro mě zajímvavé, doputovaly pak následovně. Opravdu nemám důvod si vymýšlet, že ten rozdíl tam zkrátka je. Vem to jako holý konstatování toho, co jsem zažila já. Nejen u něj. Nikdo po tobě nechce, abys tomu věřil. ani ty ani nikdo jinej. Pro někoho to zajímavé naopak být může. No
Ale to já vím, přesto trvám na svým, nikdy nevyzkoušíš obojí.
Když zkoušíš jedno, nemůžeš v tu samou chvíli zkoušet to druhý a když to zkoušíš po nějaký době, je už zase spousta věcí jinak, jednak věcí, kterí si uvědomíš a druhak spousta těch, co si neuvědomíš.
Jistě, vždy můžeš srovnávat, ale na jednoznačné stanovování výsledků to je imo vždy málo.
Samozřejmě, nemusíš souhlasit, fakt nemusýýýýš!
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 2 Kvě 2014 16:01
- Nahlásit
aňoňouma
# Zasláno: 2 Kvě 2014 15:37
Citát - Nahlásit
zbrnd
kdyby ta metoda byla tak převratná, skvěle fungující apod, byla by už majoritně využívána řekněmě v profesionální a sportovní kynologii, což se neděje
Děje. Jenže hlavně v anglicky mluvícím/rozumícím světě. V ČR zatím moc ne. Jazyková bariéra, setrvačnost...