| Autor |
Zpráva |
Monty
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:17
- Nahlásit
mám jeho tělíčko doma a zítra ho jdeme po práci pohřbít, zapalila jsem mu svíčku, daka jsem jeho fotku a mistučku, dávám mu pusinku a jsem strašně prázdná, mé srdce po Montym strašně brečí, nemůžu tomu uvěřit, ještě před měsícem, to byl plný energie a život a ((( šlo to strašně rychle (((((((
|
impact
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:17
- Nahlásit
Vlčáčková
Taky na rakovinu, která se objeví dřív a je tak nějak bujnější, než podobná z cigár.
Promiň, ale tohle je teda bohapustý výmysl.
Na tohle téma neexistuje jediná přímá, odborná a faktická studie a je to informace typu JPP.
Jediné, co huliče tak nějak "zachraňuje" od ještě rychlejší smrti, je to, že nejsou schopni vyhulit těch jointů tolik co cigár.
A tohle je taky blud. Protože kouření marihuany a kouření cigaret se nedá srovnávat. Kuřáci cigaret možná vykouří větší množství, ale pokud to chceš srovnávat, je potřeba taky zohlednit tyto faktory:
- kouř z konopných látek se drží v plicích mnohonásobně déle, než je vydechnut
- drtivá většina kuřáků kouří cigarety s filtrem, což se u konopných drog opravdu nedělá
- jointy bývají zpravidla baleny konopí napůl s tabákem (opět bez filtru)
Když už, tak argumentuj něčím rozumným. Jako já tomu rozumím, že máš ošklivý zážitky, ale tvoje reakce jsou poněkud... Málo klidné.
Baysha
Psychická závislost je mnohem horší. Z fyzické se dostaneš týdenním třepáním se na lůžku, ale z psychické se můžeš dostávat i několik let. Během kterých samozřejmě neustále relapsuješ.
|
Monty
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:18
- Nahlásit
Gerda
vzpomínat na Montíčka budu vždycky jen v dobrém, ale ani čas to nestraví, je to jako by mi umřelo dítě, já žila pro něj, byl pro mě vším!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
impact
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:20
- Nahlásit
Gerda
nelakuju je narůžovo, ty je lakuješ příliš načerno, konkrétně trávu. Tak, jak u vás popisuješ, sem to u huličů neviděla nikdy.
Já taky ne, co máš z toho. A to se v oboru pohybuju asi osum let a takových lidí jsem potkala tisíce.
Monty
Drž se...
|
Baysha
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:24
- Nahlásit
impact
To souhlasím, ale u jiných drog je fyzická i psychická závislost současně a prohlubujou se navzájem...
|
danajasa
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:24
- Nahlásit
Vlčáčková
Se divím, že jsme tam neuhořeli, vzájemně se napozabíjeli nebo tak něco
To my málem vyhořeli za to moh ošem chlast,ohledně toho zelí mám za to co jedinec to jiná reakce,třá bejvalej co hulil,žral muchomůrky červené a pak odjel do Nizozzemí a vzal si eskymačku,tak ten byl neskutečně roztomilej jak štěně,běhal po lesích zbíral vodpadky v4h ráno vítal slunce a vůbec s ním byla prdél ovšem potřeboval adopci né partnerku spolíhat na něho fakt nešlo,kdysi mě zapoměl ve3h ráno v hlubokém lese a až odpoledne zjistil,že mu jaksi chybím bo dostalhlad
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:25
- Nahlásit
Baysha
Ano, proti jiným užitím nemám absolutně nic. Pro užití ve formě drogy pro nějaké úniky nebo řešení, která budou časem spíš k horšímu, toho mám velmi moc a hodně.
impact
No, mě se zdá, že nejsme ve sporu. Tedy až na tu "studii JPP". S tím ostatním souhlasím.
Akorát poznámečka k té příměsi tabáku. Do normálních cigár se zase přidávají látky, které zvyšují návykovost na cigárách. Philip Moris za to dokonce dostal jednou pěkně tučnou pokutu, protože jich tam dával moc.
I s tou psychickou závislostí. Celé je to u všech drog jen o ní. Sice má člověk nějaký fyzický absťák, ale nepovažuju to za hlavní.
|
Atusch
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:26
- Nahlásit
Monty
je mi to líto, vím dobře jak ti je, pokládala jsem si stejné otázku, proč.... Hlavně se drž !
|
zuzanarosakova
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:26
- Nahlásit
Monty
máš ještě Sophinku, tak musíš bejt silná kvůli ní. Vím, že je to hrozný, ale musíš myslet na to, že jsi Montíkovi umožnila prožít super život a pak jsi ho nechala odejít a nenechala jsi ho trápit. A to není vůbec málo!! Ty se teď budeš nějakou dobu trápit, ale Montíkovi už je dobře a prožil si díky tobě šťastnej život.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:27
- Nahlásit
danajasa
No, tak to je opravdu roztomilé, když máš jedince, který je ku hovnu, že? Né tedy, že by někteří jiní, kteří nežerou muchomůrky, nebyli.
|
Monty
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:28 - Změnil/a: Monty
- Nahlásit
Atusch
zuzanarosakova
holky, ale proč je ten život ten nespravidlivej????
Byl pro mě opravdu vším, mnozí lidi to nechápou, ale kdybych mohla tak bych mu dala svoje ledviny, vážně !!!!
|
Baysha
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:29
- Nahlásit
Vlčáčková
já jsem spíš měla na mysli formu - jako že tráva se dá nejenom hulit, ale třeba sníst v jídle nebo (nejlépe) vdechovat z vaporizéru, u těchto užití nemůže být o rakovině řeč - ale s tím, cos napsala, rozhodně souhlasím taky
|
impact
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:29
- Nahlásit
Vlčáčková
Ta tou JPP si stojim. On totiž neexistuje tak dokonalý vzorek kuřáků konopných látek, kteří by měli rakovinu a současně nikdy nekouřili nic jiného, než konopné látky. Takže faktická studie opravdu není. A pokud je, chci ji vidět, abych se mohla dovzdělat.
Ad ty cigára- to vím.
A ad psychická závislost - souhlas. A nejšílenější je třá závislost na rituálu: cigárko u kávy, sklenička po práci, aplikace drogy jehlou. Tam už je pak nějaká droga leckdy naprosto mimo.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:29
- Nahlásit
Monty
Je mi úplně jasný, jak Ti je. My tad bojujeme s Bekynčinými nemocemi už třičtvtě roku. Tedy s těmi horšími nemocemi. Ale zase na druhou stranu, jak mi říkali ostatní, když jsem myslela, že už jí musím nechat utratit, tak ten věk je dost vysoký na to, aby člověk byl rád, že pejsek tak dlouho vydržel a měl se dobře. Vždyť 11 let není málo. Vezmi si, že někteří žijí jen půlku těch let a ještě třeba ve špatných podmínkách.
Tak se tolik netrap. Co Sofka? Jak to snáší?
|
Baysha
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:30
- Nahlásit
Monty
|
zuzanarosakova
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:33
- Nahlásit
Monty
holky, ale proč je ten život ten nespravidlivej????
Byl pro mě opravdu vším, mnozí lidi to nechápou, ale kdybych mohla tak bych mu dala svoje ledviny, vážně !!!!
já to naprosto chápu!! Ale 11let fakt není málo a hlavně krásnej a naplněnej život, o tom si může spousta psů nechat jen zdát. Netrap se a nemuč takovejma uvahama "proč" a" kdyby" a věnuj se Sophince, ona tě z toho časem dostane..
|
danajasa
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:35
- Nahlásit
Převzato z Neviditelného psa O.Neffa
Na nebesích je místo, kterému se říká Duhový most. Když umře zvíře, zvláště takové, které bylo někomu blízké, odchází za tento Duhový most. Pro naše milé kamarády tam jsou louky a kopce, kde mohou běhat a společně si hrát. Je tam spousta jídla, vody, slunečního svitu a naši přátelé jsou v teple a pohodlí. Všechna nemocná a stará zvířata jsou opět zdravá a při síle, kdo byl zraněn nebo zmrzačený, je nyní opět silný a zdravý - tak jak si ho v našich snech pamatujeme z dávných dnů a již minulých časů. Zvířata jsou šťastná a spokojená až na jednu maličkost: všechna postrádají někoho velmi zvláštního, někoho koho opustila. Hrají si a běhají spolu, ale přijde den kdy se jedno náhle zastaví a hledí do dálky. Jeho jasné oči pátravě pozorují, netrpělivé tělo se začíná chvět. Náhle vyběhne ze skupinky zvířat, letí přes zelené louky, rychleji a rychleji. Až se nakonec ty a tvůj kamarád sejdete v nesmírné radosti. Déšť šťastných polibků pokrývá tvou tvář, tvé ruce opět hladí milovanou hlavičku, znovu hledíš do těch přenádherných důvěřivých očí jež nadlouho zmizely z tvého života, ale nikdy z tvého srdce. A přes Duhový most půjdete spolu a nikdy se už nerozejdete." Monty
Já tady slzím s váma.
|
Monty
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:36
- Nahlásit
Vlčáčková
rozloučila se s ním na vetce, pak jak jsme přišli domů tak se mi zdálo jakoby ho chudinka hledala, čuchala k tašce jak jsem ho donesla z ordinace.... doma si přišla podívat n a jeho pomníček, jinak jedna a teĎ Spinká
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:36
- Nahlásit
Baysha
Aha. Já zase myslela na léčivé účinky. Třeba mastičky pro lidi s Parkinsonem nebo přípravky na vdechování pro pomoc lidem s nádory v mozku. Jestli ještě funguje ten web, pak www.konopijelek.cz. Tak se lze leccos zajímavého dočíst, ačkoliv úplně všechno se tomu člověku taky nedá věřit. Nejsem si jistá, jestli to nedělá jen pro peníze, ale kus pravdy má a byl ochoten pomoct mému kamarádovi s nádorem na mozku. Jasně řekl, že ho nevyléčí, ale usnadní mu odchod a že musí mít doporučení od lékaře. Takže to se mi zdálo jako seriozní.
impact
Zapomnělas na dortíček ke kafíčku. Však cukr je v podstatě taky droga, vyvolává absťáky. Když mi doktor cukry zakázal, mohla jsem se zbláznit - chvílema.
|
Baysha
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:38
- Nahlásit
Vlčáčková
jo vidíš, cukr - to jsem četla, že dělali nějaký pokusy s potkanama a když si potkan mohl vybrat, jestli si dá kokain, nebo cukr (nitrožilně, měl zavedenou kanylu), tak si většinou vybral cukr
|
impact
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:39
- Nahlásit
Vlčáčková
Tak se lze leccos zajímavého dočíst, ačkoliv úplně všechno se tomu člověku taky nedá věřit. Nejsem si jistá, jestli to nedělá jen pro peníze, ale kus pravdy má
Tak Dušan to rozhodně nedělá pro peníze, to mi můžeš věřit. Sice býval svého času poněkud šílený , ale v tomto směru mu moc fandím.
A dortíčky ke kafi nežeru.
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:41
- Nahlásit
Děfčata, nerada bych, aby to vypadalo, že sem propagátorem drog, jak si to tak po sobě čtu, mohlo by to k tomu svádět. Ne, nejsem, jsem ráda, že jsem nikdy nic jiného nezkusila, páč vím, že mám sklon k závislostem a z drog nelegálních bychse nikdy nevyhrabala. Už tak, až budu chtět přestat kouřit, budu muset na léčení závislosti z peněz vás, daňových poplatníkůch.
Montíku, vyplač se pořádně, musí to ven, jednou slzičky dojdou, pak se to začne zlepšovat, Sofina ti pomůže, pomůže ti to snášet, uvidíš, jednou opravdu bude líp.
|
Atusch
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:41
- Nahlásit
Monty
Byl pro mě opravdu vším, mnozí lidi to nechápou
chápu, velmi dobře, prožila jsem si to před 5ti měsíci. Dala bych nevím co aby se to nestalo. Je to hrozný.
proč je ten život ten nespravidlivej?
to by mě taky zajímalo. Fakt vím jak ti je, plná hlava pocitů a otázek Taky jsem se ptala proč, proč on?
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:41 - Změnil/a: Vlčáčková
- Nahlásit
danajasa
Nedávno jedné známé umřel pes a po cestě z veteriny, kde ho musela nechat utratit, proti nim "stála" duha. Byla z toho celá pryč.
Tak sem taky jeden duhový most dávám Montíčkovi.
[imgs]https://lh5.googleusercontent.com/_mcVvEqEix 8Y/TSO31Nw5uMI/AAAAAAAAAQk/aXF4Au5Q9n8/s128/IMG_81 44%20Picasa.JPG[/imgs]
|
impact
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:42
- Nahlásit
Gerda
No já propagátorem taky nejsem, ale zkušenosti mám bohaté ze všech stran.
|
Maky a Trix
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:45
- Nahlásit
Gerda
prosím tě, kolik tak bude těch věcí? Přemýšlím, že si vezmu do brna kolo, nejspíš budu muset už brzo vrátit auto, tak se mi pak nechce tahat vlakmo... Tak jestli to tam poskládám...
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:46
- Nahlásit
impact
Já jen teoretické, onehdá, před pár rokama, sem na dropinové žumpě začala sledovat příběh jedný holky, rozhodla se, že prostě chce brát a chce. Začala pervitínem, měla takovej pěknej sloh, hezky se četlo, co psala, brala všechno možný, největí změna začala po toulenovym období, zblbla totálně, začala psát jak argentínec, totál výmaz, mnohokrát se odmlčela, teď nebere a už na foru nechodí, jen občas sem tam něco napíše.....
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:46
- Nahlásit
Proč mi sem nejde dát ten debilní obrázek?:
https://picasaweb.google.com/104780498030750109972 /Duha#5558488489961044162
Jesti to někdo umí, tak to udělejte.
|
Baysha
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:47 - Změnil/a: Baysha
- Nahlásit
Vlčáčková
[img]https://lh5.googleusercontent.com/_mcVvEqEix8 Y/TSO31Nw5uMI/AAAAAAAAAQk/aXF4Au5Q9n8/s912/IMG_814 4%20Picasa.JPG[/img]
|
impact
Člen |
# Zasláno: 6 Úno 2011 22:47 - Změnil/a: impact
- Nahlásit
Vlčáčková
[imgs]http://lh5.googleusercontent.com/ _mcVvEqEix8Y/TSO31Nw5uMI/AAAAAAAAAQk/aXF4Au5Q9n8/s 720/IMG_8144%20Picasa.JPG[/imgs]
|