| Autor |
Zpráva |
lucYnka XIII
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 12:10
- Nahlásit
Biluška
ok uz studuju
jestli myslis RD tak toho jsem videla uplne zivyho, psala jsem to uz vejs
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 12:24
- Nahlásit
lucYnka XIII
jestli myslis RD tak toho jsem videla uplne zivyho
No bóže, toho sem viděla taky . Aj Káju Gota, Pepu Vojtka a prezidenta Husáka
|
lucYnka XIII
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 12:27
- Nahlásit
Biluška
No bóže, toho sem viděla taky . Aj Káju Gota, Pepu Vojtka a prezidenta Husáka
Pepu Vojtka neznam, vostatni jsem videla v televizi, krom Rudy toho jsem videla na zivo
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 12:32
- Nahlásit
lucYnka XIII
Pepu Vojtka neznam
Jak neznáš? JAK NEZNÁŠ??? JAK NEZNÁŠ????
http://www.youtube.com/watch?v=3RLX9eHVv5s&feature =related - tohle je Vojtek, koukej si ho zapamatovat, nebo s tebou nebudu kamarádit
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 12:37
- Nahlásit
lucYnka XIII
Tahle se sem hodí víc - http://www.youtube.com/watch?v=6qYxD8KF-7Q&feature =related
|
lucYnka XIII
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 12:40
- Nahlásit
Biluška
jezis Kabaty miluju, ale neznala jsem jejich jmena, uz si to budu pamatovat do smrti smrtouc
ctu forum o Akele a furt nevim kdo je Ovecka, ale jeste nejsem ani v pulce moznase to jeste dovim
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 12:41
- Nahlásit
lucYnka XIII
Ovečka je Akéla. Ona tak vypadala, tak jsem jí tak hodně říkala. Gdyž byla hodná teda . Na "Ofce" slyšela možná líp než na "Aki".
|
lucYnka XIII
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 12:45
- Nahlásit
Biluška
Ovečka je Akéla.
jsem to tusila, ale jista jsem si nebyla
Ja ale netusim jak vypada tak nevim jestli jsem ji videla
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 12:49
- Nahlásit
lucYnka XIII
Je to ta bílá
|
lucYnka XIII
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 15:02
- Nahlásit
Biluška
ja ti nevim mozna, ze tam byla, ale nevybavuji si ji
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 13 Zář 2009 16:28
- Nahlásit
lucYnka XIII