| Autor |
Zpráva |
Číííííf
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:38
- Nahlásit
zbrnd
mě to přijde už takový moc umělý něco jako silikony
JJ, to je jasný, dal jsem sem ty extrémy (složený z devíti expozic), ale ze tří, co dělá foťák sám to tak vokatý není a fotka vypadá mnohem líp...
Přiznám se, že i ten Eš je částečně HDR...
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:39
- Nahlásit
Číííííf
jenze ono - uprimne, pro vetsinu lidi, ktery se tim zas nechcou moc zabyvat a nechcou resit vubec ani polomanualni rezimy sou takovy fotaky supr. Proste cvakaj svoje deti, plazi na dovolene, oslavu babicky a sou spoojeny. Vi, ze u more bylo hezky, ze dite se upatlalo pastelkama a ze babi mela na oslave ten satek, co dostala k vanocum... proste myslim, ze pro hodne lidi nakonec jde o to zachytit ty vzpominky vicemene jedno jakou formou. kdyz ja byla dite a fotak na kinofilm jako decka sme meli tak kazdy 10ty dite a na tabore si neco 5x vyfotil, tak dneska je proti tomu dost velkej pokrok i levnej fotak do 3000... a myslim, ze my tenkrat byli stastny i za tech 5 napul rozmazanejch a presvetlenejch fotek
zbrnd
prave me sejri, sem si rikala, ze kdyz vemu to stary zrcadlo, ze treba bude nejakej pokrok a to zklamani, ze ty fotky sou furt stejny
|
Číííííf
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:41
- Nahlásit
PetraK
Brtnik, páč tam kope do psa
Tak na tuhle nezapomenu, kdyš sem to pak viděl, nikdo neuvěří, že Eš nedostal kopanec a hlava mu letí na stranu...
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:42 - Změnil/a: PetraK
- Nahlásit
Číííííf
Přiznám se, že i ten Eš je částečně HDR...
EŠUS NEBYL ŽÁDEN ČÍŇAN, KOREJEC ČI CO TO JE ZA XINDL NÁZEV!! TO BYL MAĎAR
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:43
- Nahlásit
Číííííf
Tak na tuhle nezapomenu, kdyš sem to pak viděl, nikdo neuvěří, že Eš nedostal kopanec a hlava mu letí na stranu...
jo ta je skvělá miluju jí, vždycky se u ní tlemím a navíc se mi vybaví to místo, pohodička, jak bylo fajn.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:44
- Nahlásit
cernej cajze ty fotky sou furt stejny
nemely by byt stejny pokud zvladas to foceni technicky, tak by vysledky mely byt videt minimalne treba na hloubce ostrosti v mnohych pripadech, ale to se pis zeptej tady pana fotografa, co delas spatne, ono to mnohdy chce zvladnout tu techniku, osvojit zakladni navyky atd. Jinak ta tehnika musi byt proste takova, ktera je vyuzitelna pro to, co Ty fotis, abys videla opravdu rozdily.
Ale ja ze svych zkusenosti zas si dovolim tvrdit, ze vetsinou fotky z jakekoliv zrcadlovky jsou proste v prumeru lepsi nez z kompaktu, kompakty jsou kdyz nic, tak proste pomaly a to je proste strasne dulezity zvlast pokud fotis "reportaz".
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:44
- Nahlásit
zbrnd
myslim, ze pana mistniho fotografa uz vzivote neuvidim, ale mam ho jednou vyfocenyho
a prave zvazuju, jestli by nestalo za to investovat do neceho novyho, jinyho a tohle stary dat pryc... castecne moje vyhoda je v tom, ze su starej experimentator a ze mi zas nevadi do mejch konicku vrazat prachy, samo nejak rozumne. A je fakt, ze nad tim trochu zvazuju, zda proste neporidit novej stroj...
PetraK
tak ja nerikam, ze mam desny fotky. Jen rikam, ze mam takovy normalni a ze by me bavilo si s tim hrat ale nemam pro to ten cit a tak sem si naivne msylela, ze poladim prestupem na stary zrcadlo ale jak rika zbrnd, jestli bych nemela zvazit jeste prestup na novy zrcadlo
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:46
- Nahlásit
Číííííf
Přiznám se, že i ten Eš je částečně HDR...
ja su ciste laik, to mi vubec neprislo a dela to na me dojem prirozenosti...ostatne i dobre udelany silikony mohou delat dojem prirozenosti
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:47
- Nahlásit
zbrnd
kdyz nic, tak proste pomaly
to souhlasím, kolikrát jsem ho málem rozšlápla vzteky, když mi něco uteklo, a rozšlápnu zas , to je mi jasný, ale krom toho, že bych se bála, že to drahý zařízení rozšmelcuju, by mě i nebavilo tahat se s tou tíhou na výlety a mít to na krku připravený k akci
případně si zatancovat kozáčka jako Číííf a při pádu se přizabít, abych to nerozbila. To byla taky dobrá situace, škoda, že v tu chvíli nebyl nikde připravenej ten foťák co mu visel na krku . Člověk jde, jde a nejednou ten s kým jde- neni prostě zmizel. Na zem
|
Číííííf
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:48
- Nahlásit
cernej caj
myslim, ze pana mistniho fotografa uz vzivote neuvidim, ale mam ho jednou vyfocenyho
To byl ještě živej (jakž takž), teď už je mrtvej "chudák"...
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:48
- Nahlásit
zbrnd
reportazni vubec, spis vetsinou ty krajinky, ale sem si rikala, ze i nejekej ten kurz nemusel byt spatnej prave... a reportazni fotografie podle me je dost vysokej level...
i kdyz nedavno mam jednu, co se mi i celkem libila
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:49
- Nahlásit
Číííííf
holt mate desne prace, no, to se zas neda nic delat akdyz je, tak delat...
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:50
- Nahlásit
cernej caj
jeste prestup na novy zrcadlo
takhle nějak:
http://www.youtube.com/watch?v=DL5AOHkrNFg
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:53
- Nahlásit
cernej cajA je fakt, ze nad tim trochu zvazuju, zda proste neporidit novej stroj...
No hele, tady to moc rozumne nejde. Pokud chces fotit zvěř v pohybu, potřebuješ techniku, která ti to umožní. Myslím, že ty varianty "mezi" nemají moc smysl. Ono když si to dopředu zvážíš a pak pořizuješ sice dražší třídu, ale jen jednou na dlouho, tak možná neutratíš ani to, co když to rozmyšlený nemáš a kupuješ pátý přes devátý, protože to pořád ještě není ono.
Určitě to chce ohmatat a ohmatat i ty dražší modely, ať cítíš ten rozdíl na vlastní packy. Tys taky pražský pepík? Jestli jo, tak tam máte jak megapixel tak foto škoda, kde by to problém rozhodně být neměl. Nebát se, nestydět se a chodit jim to tam prostě ohmatávat.
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:58
- Nahlásit
zbrnd
tak jak rikam, ja za fotak dala 3000, coz neni zas takova traga...
ja su prave brnenske pepik spis, ale oboji je teda i v brne. Ale prave ja se bojim chodit ohmatavat neco, co stoji 15,20 000 kdyz vim, ze si to treba nekoupim a navic vim, ze v prostorach prodejny nemam sanci si ozkouset treba ty psy, krajinu...
ale mas pravdu v tom,z e fakt zvazuju, zda se nepodivat po necem lepsim, nezainvestovat a nemit z toho pak radost. Castecne ale vim, ze nejvic fotim na vandrech krajinku a to proste nic tezsiho nez kompakt tahat nebudu
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:58
- Nahlásit
cernej caj
tak krajinky byvaji spise o ty kompozici no, to jako nechci rict, ze by se tam kvalitni technika neuzivila, ale z meho uhlu pohledu ne az tak moc pokdu to pak stejne zustava jen na prohlizeni v PC
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 14:59
- Nahlásit
zbrnd
jinak co mam ja je tohle a zas mi to neprijde jak takova hruza, ale je fakt, ze ten technickej pokrok muze dost hrat roli. mizim z prace
|
Číííííf
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:00
- Nahlásit
zbrnd
dela to na me dojem prirozenosti
Je to projetý algoritmem (něco jako předchůdce HDR, nebo jeho slabý odvar) a to jen některý fotky, který jsou focený v protisvětle aby měli potřebný dynamický rozsah. Šlo by tenkrát použít blesk, ale je to další kilo váhově navíc a vzpomněl jsem na to, když jsem tři kiláky od baráku...
Ale můžu Vás všechny uklidnit, mluvil jsem s profíkem a ti prostě lítaj z akce na akci, držej sekvenci, co to dá a v redakci přijde na řadu fotoshop, nebo jiný program a vše se upravuje, takže všechno, na co koukáme a obdivujeme je upravovaný, retušovaný a tak podobně...
|
Číííííf
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:04 - Změnil/a: Číííííf
- Nahlásit
cernej caj
holt mate desne prace, no, to se zas neda nic delat akdyz je, tak delat...
Právě dnes jsem tady prokecal příděl času na dalších 100let, co s tím budu dělat, to fakt nevim...
mizim z prace
Taky bych rád zmizel, ale není odkud a ani kam...
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:04
- Nahlásit
cernej caj
No tak ja myslim, ze to, co jde odzkouset by ti tam meli ukazat, ukazat ty rozdily apod.
Ale pokud uvazujes o tech zakladnich radach, tak to si mozna fakt klidne zatim nechcej, co mas a o novym uvazuj spise az budes presne vedet co a proc chces. Pokud chces poznat ten rozdíl při focení třeba objektů v pohybu, tak tam o tom základu nemůžeš uvažovat, pokud chceš mít podobný výsledky jako třeba tady pan fotograf nebo je budeš mít, ale s mnohem menší pravděpodobností, prostě mnohem více záběrů bude nepoužitelných.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:08
- Nahlásit
To je strašný, toliko nadšených fotografů zde a nikdo mi vedle neokomentuje tu rododendronovu koláž.
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:17
- Nahlásit
zbrnd
no já myslím, že čaj třeba ty fotky zrcadlovkou lepší má, ale prostě to nevidí, asi tak jako s těma digitálně upravovanýma starýma filmama, který někdo vidí jako lepší a někdo jako papundekl
|
Číííííf
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:19
- Nahlásit
cernej caj
zbrnd
Já můžu odpovědně říct, že jediný, co má smysl je přejít z DX na FF (to je fakt rozdíl), ale nejlevnější FF je min. 30tis za tělo bez objektivu, tak si myslím, že to fakt finančně nemá smysl.
DX = malý snímač (každý výrobce označuje jinak)
FF = velký snímač (kinofilm)
S FF se dá fotit ISO6400 a je to bez problémů použitelný, kompakt má problémy u ISO800 (ale má přibližně 4x menší snímač, než DX).
Takže, pokud máte zrcadlovku DX, nemá téměř smysl přecházen na jinou DX, protože rozdíl bude minimální (dnes pouze ve funkcích - fullHD video a tak).
Další zkušenost je, že dobrý kompakt vyfotí téměř vše co levná zrcadlovka, je tam ale jedno "ale", musí mít kompakt dostatek světla, v tom jediným základním se od sebe liší.
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:20
- Nahlásit
zbrnd
To je strašný, toliko nadšených fotografů zde a nikdo mi vedle neokomentuje tu rododendronovu koláž.
hledám nějakou koláž a nikde nic, tak to se asi budeš muset hodit znova a nebo alespoň napiš, na který stránce to je
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:29
- Nahlásit
Číííííf
odkud a ani kam.
CO KECÁŠ ČÍÍÍÍFE? Kam teda náhodou je! u nás přece dělaj tu dobrou pizzu , pamatuješ? Fajfka by si určo dala říct. pizzu myslím
a taky na apaluchu se dá, jak jsme plánovali.
|
Číííííf
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:32
- Nahlásit
ALL
Další HDR:
http://farm3.staticflickr.com/2521/3785597297_aa52 aa105a_z.jpg?zz=1
http://www.caninest.com/images/hdr-dog.jpg
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:34
- Nahlásit
Číííííf
Další HDR:
kldr nebo hadr, to je fučik, ty tvoje jsou lepčí, páč jsou opravdovější a bašta Fifi.
|
Číííííf
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:36 - Změnil/a: Číííííf
- Nahlásit
PetraK
odkud a ani kam.
Ty woe, nemůžu utýct z práce, dyš dělám od nevidim do nevidim!
Teda ráno (v poledne) už vidět je, ale ve tři ráno ulehám...
Gde vidíš Fifi(nu)? Hlavně nepiš, že kdyš sundáš spoďáry...
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:36
- Nahlásit
Číííííf
mě se to líbí ten hdr, vypadá to jak obrázky spíš než jak fotky, ta poslední fotka zblízka je super, každej chlup je vidět
|
birma
Člen |
# Zasláno: 13 Kvě 2014 15:39
- Nahlásit
jsme doma z výletu - mamka končila v práci dříf, tak jsme toho moc nenaťapali, ale přijela pro nás po obr slejváku, tak jsme se ani nebránili Jen co vás dočtu (drásalové udrásaný!) tak du na fotky, protože sice bylo hnusně, ale bylo tam nádherně
cernej caj
musim se pochlubit - odvazila sem se napsat do individualnich kurzu kresleni
supééér! To je fakt skvělej nápad
|