| Autor |
Zpráva |
impact
Člen |
# Zasláno: 13 Úno 2013 16:47
- Nahlásit
Má to zajímavou dohru. Kolegyně z RR byla u veta z pohotovosti, páč jsme si nevšimly, že napsal původně fakturu na mě a mou starou adresu, místo na RR. Takže jsme ji potřebovaly přepsat. No, fakturu nedostala, prý to nejde přepsat. Navíc se dozvěděla i to, že jezdit k dalšímu vetovi bylo zbytečný, protože on přece určil diagnozu a fenu léčil. A že žádnýho dr. Scheera nezná a bůh ví, kdo to je.
Tohle mi myslím k dokreslení obrázku o dotyčném stačilo.
Mřížka viz Eninka.
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 13 Úno 2013 17:05
- Nahlásit
impact
já být tebou, tak se mi otevře kudla v kapse už, fajt jo. Řekla mu, co jste zjisstili s tím truhlíkem, co jej diagnostikoval? Dyť tam bejt někdo jinej, tak ho nechá klidně i uspat na základě hrůzostrašné původní info o srdci. Já bych si asi stěžovala na veterinární komoře, protože jen ty kecy, že proč jste jeli jinam, když byla diagnoza určená. Já nechci nikoho navádět někoho bonzovat, ale třeba zjistíš, že nejste zdaleka sami a může to i zachránit další nešťastníky. Mně byl jednou divnej jeden notář při dědickým řízení, prostě chyby ve spisu, absolutní absence vyhledat potenc. dědictví atd atd. Obbrátila jsem se na komoru
(notářskou) a tam mi řekli, že mě prosí, ať jim to tam podám nějak ofiko, že mají s tímto notářem již několik podobných zklušeností a že bez podnětů to nemůžou řešit, tak uvidíš.
|
evka
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 01:11
- Nahlásit
impact
Přesně tak jak píše Eninka,stěžovat si,ať mu vemou licensi, je to debil a ještě dělá chytrýho, fenu chtěl uspat a pak určil špatnou diagnozu,ládoval jí lékama na srdce, které nepotřebovala a tím jí zdraví ještě poškodil...nic bych mu neplatila a došla bych na něj a vyřídila si to s ním sama,řekla bych co si o něm myslím...bůhví kolik pejsků zbytečně uspal, určitě to nenech tak, protože další může takhle zbytečně zabít,měl by vrátit diplom....jestli vůbec nějakej má.
|
Darina1
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 04:05
- Nahlásit
impact
Holka tak jsem si to celé přečetla a dala 2 a 2 dohromady a naprosto souhlasím s Eninkou, evka tomu hajzlovy bys měla pořádně zatopit tohle se přece nedělá místo omluvy ještě další pindy a si představ, že to natrefilo třeba na tebe a co kdyby to byl fakt někdo jiný tak pejsek už tu není a zbytečně humus odporný sfinský humus a tak člověk věří vetum (((((
Vyřídilku máš dobrou tak ji použí a hlavně máš to papírově vše podložené tak jeď a piš držím palce aby tomu sviňákovy aspoň trochu zatopily i když víš jak ručka ručku myje, ale za pokus to stojí ty máš s něho prd k němu už bys určitě v životě nikdy nešla. Dája a BB.
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 08:44
- Nahlásit
Eninka
impact
Mřížka viz Eninka
Síťka proroste vazivem a zpevní břišní stěnu
týýý bláho! To jsou dneska věci, neuvěřitelný!!! vůbec neznám tudleto.
škoda, že to teda tady nešlo použít, páč to by jí asi bývalo i následně pomohlo.
impact
Má to zajímavou dohru.
CO TO JE ZA KRETÉNA?????
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 08:56 - Změnil/a: PetraK
- Nahlásit
impact
Já vím, že je to vopruz a času fůra, ale holky mají pravdu, může to zachánit život jinýho zvířete. Neměli bychom si zvykat, že nám může každej dělat na hlavu a ještě za to brát peníze.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 09:19
- Nahlásit
PetraK
nechci ti kazit iluze leč sama žádný nemám v tomhle případě..viz Tedíkův předchůdce atd..ještě tady na czpsu se dá dohledat někdy z roku 2005 či 6 příspěvek od novákový co jí hnízdo zabil štěnata a čubu jen tak tak zachránili..přestože tam byla xkrát s tim že je něco špatně,posral co moh a dopadlo to fatálně, dávala stížnost na komoru,dokonce uznali,že pochybil a co myslíš že bylo dál? ano vůbec nic
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 09:30
- Nahlásit
davidkova renata
já vím, ale pokud si jako stádo budem zvykat nechávat si takovýhle věci líbit a nebudeme se snažit s tím něco dělat, nezmění se ani časem vůbec nic. Člověk se nemá nechat odbýt a otravovat, otravovat.
Když dám teď svůj příklad - díky mý současný práci se zjistilo, že zničehož nic mám pět let neevidovaných na ČSSZ, celou dobu, kdy jsem pracovala v jedný firmě. ČSSZ tvrdila, že chyba nemůže být na jejich straně, přesto, že vím, že tehdejší účetní v té firmě byla velmi spolehlivá osoba, a že tam i kontrola pravidelná z ČSSZ byla, takže pokud by se za nás neplatilo, zjistili by to už tehdy. No a doma jsem našla kopii zápočťáku - POTVRZENOU OD ČSSZ!! Tedy důkaz, že oni to skutečně přijali a zabordelili voni. A piš si, že ledva se zmátožím z týpodělaný chřipky, podnikám frontální útok na ty kretény státní, který to ztratili a hodlám jim předvést třetí světovou. Nesmíme si nechávat určitý věci líbit.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 09:47
- Nahlásit
PetraK
no to sou samosebou šmejdi
nicméně neni úplně běžné,že by šel doktor proti doktorovi i když je to "jen" vet.. za sebe bych akorát rozhlásila kde bych mohla svoje zkušenosti..pokud k němu nebudou lidi chodit,je to asi nejúčinnější co se dá dělat..ale iluze si ani v tomhle případě nedělám
|
impact
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:00
- Nahlásit
davidkova renata
za sebe bych akorát rozhlásila kde bych mohla svoje zkušenosti..pokud k němu nebudou lidi chodit,je to asi nejúčinnější co se dá dělat..ale iluze si ani v tomhle případě nedělám
Bude to znít asi děsně, ale mám na to stejnej názor...
Btw. po včerejší konzultaci s dr. Scheerem jsme vysadili Codein, dneska vysazujeme ATB. A zatím to vypadá poměrně doooost nadějně.
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:00
- Nahlásit
davidkova renata
no to sou samosebou šmejd
stádní správa no
nicméně neni úplně běžné,že by šel doktor proti doktorovi i když je to "jen" vet
já to vím, si ale furt myslím, že musíme prudit, musíme.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:09
- Nahlásit
PetraK
já to vím, si ale furt myslím, že musíme prudit, musíme.
ale jo at prudí komu se chce,proti tomu nic..já akorát nerada dělám věci co nemaj šanci na úspěch,to mi přijde jako plejtvání časem a energií páč prudit jen pro samotný prudění mě neba.
impact
Bude to znít asi děsně, ale mám na to stejnej názor...
pro mě to děsně nezní,pro mě to zní realisticky
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:16
- Nahlásit
davidkova renata
nerada dělám věci co nemaj šanci na úspěch,to mi přijde jako plejtvání časem a energií
no já to zase vidím, tak, že to prostě jednou výsledek přinese, když se nespokojím s tím, že mě odbudou. Máme svoje práva, ať jako zákazník, nebo klient. A spešl, když jde o životy jiných živých tvorů.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:28
- Nahlásit
PetraK
o já to zase vidím, tak, že to prostě jednou výsledek přinese, když se nespokojím s tím, že mě odbudou. Máme svoje práva, ať jako zákazník, nebo klient. A spešl, když jde o životy jiných živých tvorů.
ty jako laik nemáš šanci usvědčit veta ze špatnýho postupu,to je doufám jasný,a kolega to asi neudělá,vet použije kouzelnou větu ,že v době kdy psa vyšetřil došel k tomu a tomu závěru dle toho a toho a hotovo..dokaž opak.Mě tyhle veti taky se*ou,mě ale se*ou celkově abych tak řekla,takže se snažim tam vůbec nelézt..samo že to někdy nejde,ale pak prostě zjištuju jak magor konkrétní zkušenosti známejch lidí co maj psy leta a maj samo dost zkušeností k tomu aby lecos zvládli i bez veta a když už, tak většinou maj někoho docela slušnýho.nikdy se nikdo nezavděčí všem,toho jsem si vědoma,ale pokud mi 5 lidí řekne že vet stojí za houby,nepolezu to tam zjišovat a následně si na něj stěžovat.
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:41
- Nahlásit
davidkova renata
pokud mi 5 lidí řekne že vet stojí za houby,nepolezu to tam zjišovat a následně si na něj stěžovat.
tak o tom žádná.
.dokaž opak.
zrovna v tomhle případě, ten důkaz je - zcela špatně stanovená diagnóza.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:44
- Nahlásit
PetraK
zrovna v tomhle případě, ten důkaz je - zcela špatně stanovená diagnóza.
ok..tak at to zkusí povíme si to..
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:47 - Změnil/a: PetraK
- Nahlásit
davidkova renata
povíme si to..
myslím že ne, říkala, že do toho nejde.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:56
- Nahlásit
Ne, nezkusí, sere na to...
Pokud po něm budu vyžadovat nějakou lékařskou zprávu, tak je mi naprosto jasný, co do ní asi tak napíše. Když už ví, že jsme byli u kardiologa a srdce má zdravé.
Nemám energii na to, abych se věnovala něčemu, co nemá smysl a nebude mít žádný výsledek. Doporučovat už ho ale určitě nebudu..
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 10:58
- Nahlásit
PetraK
říkala, že do toho nejde.
ajo vlastně
stejně by si nepomohla,ted zrovna jeden příklad odsud..kokr nevimkolik,ale starší.."léčba" na zdejším pracovišti za 37 000! nejen že nepomáhala ale pes vyl bolestí nějakej ten čas než je to nasralo a šli jinam..pes totál prolezlej rakem,okamžitě uspán..s tim papírem o diagnoze šli zpátky na původní pracoviště kde se jim vysmáli.. zatim nevim podrobnosti,ale todle mi celkem stačí.Pokud by se na nich chtěli hojit,na 100% maj pech páč úkolem veta je prodloužit či zachovat život což ta "léčba" skutečně učinila a NIKDO nemůže říct,že by tu pes nebyl třá ještě 14 dní nebo měsíc čili vše je v cajku..lékařskej výkon nemůže bejt považovanej za tejrání páč vet jím zachranuje život a je nemožný to vyvrátit ,natož zpětně.Osobně tam nechodim už ani očkovat,což je dle mne jediná účinná obrana proti takovejm umělcům
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 11:08
- Nahlásit
davidkova renata
a právě proto, by lidi měli tu komoru bombardovat, všechny takovýhle věci prostě podávat jako stížnost, ne stát jako ovce a že si necháme všechno líbit. Není to jen v tomhle, je to ve všem. Skloníme hlavu a necháme si na ní nas*rat. A pak si stěžujeme.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 11:13
- Nahlásit
PetraK
a právě proto, by lidi měli tu komoru bombardovat, v
ty to furt nechápeš vid? NIKDY by tohle nemělo u žádnýho soudu šanci! vet dělal přesně to co měl..zachranoval život.Kontaktuj právníka,myslim opravdovýho ne nějaký zdejší,a přednes mu to..ano , je to na hlavu postavený,ano je to nechutný a z mýho pohledu tejrání,ale je to právně nenapadnutelný,chápeš ten rozdíl?já to udělala takže vim vo čem mluvim
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 11:48 - Změnil/a: kachna_
- Nahlásit
davidkova renata
ty to furt nechápeš vid?
a ty?
NIKDY by tohle nemělo u žádnýho soudu šanci!
ale komora není soud. A že to nemá šanci, i kdyby ten jedinej výsledek byl, že třeba nebude někdy v budoucnu předsedou týhle komory, protože ostatním doktorům bude vadit, že se každej rok řeší nějaké stížnosti na něj, tak dobrý, ne?
Není to soud a x tisíc v prachu,půl roku života a nervy v háji, s výsledkem téměř jistě 0,na to bychse taky vyflákla, ale pár hodin než napíšu srozumitelnou stížnost a 50 za doporučenej dopis na komoru. Jo a pak ještě půl dne vzteku, až přijde odpověď, no.
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 11:52 - Změnil/a: PetraK
- Nahlásit
kachna_
děkuji, že mě někdo pochopil.já si říkala, že reagovat nemá cenu , páč asi píšu nesrozumitelně
ale lidi si opravdu radši evidentně raději nechají sráti na hlavu a jen si stěžuji do luftu a pak se diví, že společnost využívá toho, že si na tu hlavu nas*rat nechají.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 12:03
- Nahlásit
reagovat nemá cenu
ne nemá,máš pravdu..
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 15 Úno 2013 17:48
- Nahlásit
davidkova renata
Kontaktuj právníka,myslim opravdovýho ne nějaký zdejší
to nemá s právníkem nic moc společnýho, nejde o soudy či něco podobnýho, ale o to, že pokud je vet členem komory (což bejt musí), tak by měli vědět, jak přistupuje k pacientovi (viz návrh na utracení při evidntně jiném typu onemocnění). Prostě a jednoduše komora, pokud se sejde vícero takových podnětů s tím může a má kompetenci něco dělat.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 28 Úno 2013 22:13
- Nahlásit
I druhá kontrola u Pan Doktora Scheera dopadla stejně - srdce je zdravé.
Máme však, bohužel, nějaký útvar kulovitého charakteru na plicích. Plus mykózu na plicích..
Už jsme vysadili všechny léky, vyjma Prednisonu a Codeinu. Prednisonu od zítra najíždíme na osminku ráno, osminku večer (vracím se do telecích let a budu dělat čáry ze čtvrtek, kartou ). Za pět dní zkusíme osminku ob den.. A pak ho vysadit úplně. Pokud to dobře půjde, budeme postupně minimalizovat i Codein.
Z kardiologického hlediska je pacientka bez problému. Ruptura a procesy na trachey vyloučeny také. Příčinou kašle může být útvar v kraniální mediastinu popřípadě vlastní proces probíhající
plicním poli, vzhledem k anamnéze (dobrá reakce na kortikoidy a spolehlivý útlum kašle Codeinem bez zhoršení dušnosti = dráždivý kašel) favorizují jako možné příčiny – novotvar, plicní nebo systémovou mykózu (kašel se objevil po ATB terapii), alergickou reakci na některou z aplikovaných látek …
|
impact
Člen |
# Zasláno: 23 Dub 2013 17:49
- Nahlásit
Pokud by to někoho zajímalo..
Před asi měsícem jsme postupně vysadili všechny léky. Včera jsme byli na krev a dělal se kompletní rozbor. A výsledek? Pišta je zdravá... Počínaje poměrem vápníku a fosforu, přes naprosto zdravé ledviny a játra, negativním výsledkem na rakovinu konče..
Nějak se z toho nemůžu vzpamatovat.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 20 Čec 2013 18:27
- Nahlásit
Dnes opakovaná kontrola u MVDr. Petera Scheera. Po důkladném poslechu pan doktor prohlásil, že je vevnitř vše čisté. I přesto jsem chtěla kontrolní snímek a srovnat to s tím prvním.
Je otázka, jestli mi přijde verdikt překvapující.. Na jednu stranu ano, výsledek je šokující. Na druhou stranu musím uznat, že mě to asi nepřekvapilo.
Nic tam není. Útvar, který tlačil na plíce zmizel a není tam.
Už jen Pišta a Bůh asi vědí, co tam bylo. Podle dohadů možná nějaká zatvrdlá uzlina? Možná nějaký hlenovitý zánět, který postupně vychrblala? Nevím, nevíme teda, ani pan doktor.
|
Falco
Člen |
# Zasláno: 23 Čec 2013 13:52
- Nahlásit
Mám velkou radost!
A prostě - nikdy to nevzdávej a nikdy nevěř jen jednomu vetovi
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 23 Čec 2013 14:28
- Nahlásit
impact
Heej, to je paráda!!!!!!!!!!!!!! Moc gratuluju a Piště klepu tlapkou, jak to zmákla. A tobě taky. Páč nerf to byl.
|