| Autor |
Zpráva |
inari
Člen |
# Zasláno: 9 Čen 2010 22:06
- Nahlásit
Barča85
jasně,..promiň. info o rodičích. Je to tak 10 minut co jsem psal Adele.
-------------------------------------------------
tak jsem se před chvílí vrátil od rodičů s chaty ( jen jsem ze zvědavosti kouknul na net).
Takže otec se na psa chce podívat,..teda až úplně nirvanové natčení neměl, ale chce se jet podívat na Ťapina.
Takže máti,.. „psa si pořizuje otec a já to respektuji“ ,..“ale na mě to je brzo a zatím si to neumím představit“.
Snad to bylo tím, že jsem tam přijel skoro v 8 hodín a načí byli utahaní a unavení,..doufám J
no po pravdě jsem čekal větší nirvatickou radost že asi bude nový psí parťák v rodině,..a že je potřeba ( děda praj spí až do 9-10hodin,..to teda neee ,..protže je na chatě takové smutné ticho a ták.
Ale ,.. no asi jsem taky unavenej,..ale furt to vidím pozitivně, že pejsek se má zkratka hledat. kde nehledá neneajde.
Milan
|
inari
Člen |
# Zasláno: 9 Čen 2010 22:08
- Nahlásit
všichni
ale vkaždém případě se jede v sobotu za Ťapinem, si s ním "pokecat". Teda jestli Adela bude tak hodná a nějak to půjde.
Milan
|
Barča85
Člen |
# Zasláno: 9 Čen 2010 22:10
- Nahlásit
inari
Takže se na Ťapina pojedou podívat??
Adély rodiče už jsou totiž dost nervózní, přecejen, maminka je po operaci a přítomnost Ťapina je pro ní dost nepříjemná...
Tak snad to dobře dopadne..
|
inari
Člen |
# Zasláno: 9 Čen 2010 22:15
- Nahlásit
Barča85
já věřím že jo,... snad, že jsem v jednu chvíli asi moc talčil na pilu. Ale tu už tady před časem bylo,.každej to cítí jinak.
Tak ted jsou kostky vrženy a já to po tom co jsem Ťapina viděl docela optimista. Pokud bude chtít alepoň trochu s dědou pracovat, tak to je
|
Barča85
Člen |
# Zasláno: 9 Čen 2010 22:27
- Nahlásit
inari
uvidíme v sobotu, budu moc držet palce..
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 10 Čen 2010 09:22
- Nahlásit
inari
že můj top sen je mít psa s velkou osobností,..tak opravuji,. člověk si jako v té pohadce musí fakt dát pozor co říka a co si přeje.
no to si piš. Já jsem chtěla "mluvícího psa" - vižlouni jsou takový povídaví tvorové, jsou hodně zvukový. No a mě se to vyplnilo, mám příšerně "ukecanýho" psa, furt něco komentuje. Nějak ho přezvučeli
taky držím na sobotu palce
|
inari
Člen |
# Zasláno: 12 Čen 2010 20:38
- Nahlásit
Barča85 PetraK
Takže jsem dojel z otcem k Adele a Ťapinovi. V celku dobry !
Otec doma před odjezdem do Prahy, rozbalil "zakázanouz" zalepenou prabici s vecmi po Ajce . A vzal si její obojek, vodítko, misku na pítí, plachtu na zadní sedačky, nějaké piškoty,..aták vůbec.
No a když uviděl Ťapina tak fakt moooc pookřál a pokud by byl k mání očkovací průkaz a Ťapin měl dokončený výcvik na odvykání štěkavosti ( Adelá říkala asi ještě tak týden) tak už asi byl Ťapin v autě a ujižděl s námi do KV.
Škoda ,.. ale na druhou stranu je dobře, že otec rozbalil "zakázanou krabici.
že teďka otec opakuje, že mu chybí pejsek.
Takže závěr, dohodli se s Adelou, že až bude dokončen výcvik a pes bude přípraven k předání a bude k mání očkovací průkaz,..tak se po emailu dohodnou,.. a táák.
Takže teď tomu nechám volný průběh at se po netu otec s Adelou dohodnou.
Ale vidím to fááák dobrý !
|
inari
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 20:00
- Nahlásit
Barča85 PetraK
Tak tady opět zdravím,..No s Ťapinem to nějak nevyšlo. Škoda
Vše se "nějak" tak zaseklo na tom že nebyl k mání očkovací průkaz. Ach jo.
Milan
|
Hanca
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 21:31
- Nahlásit
Mám pocit Milane, že to jenom na tom očkováku nezáviselo.
Pejsek je trochu víc problémovější.
Musí být umístěn do kotce v Nové Pace, kde čistička odpadů. Sice za ním budou docházet, ale domov mu nikdo momentálně nemůže poskytnout - Ťapinek je pěkné kvítko-neposlouchá,je hrozně závislý a nevydrží sám,demoluje doma věci,teda spíš kouše co najde,nemá rád jiné psy,kočky,atd
Kdyby někdo měl i o takového pejska zájem, tak zde kontakt na paní, u kt. měl dočasný domov (depozitum) do doby, než by se našel majitel pro pejska: Aneta P. -- 731626969
|
inari
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 21:43
- Nahlásit
Ne,. ja nevím. Na mne působil v Praze docela dobře. Asi to bylo i tím, že Adela ho mněla teda "zmáknutýho". Ale až tak tragický mi to nepřípadalo, fakt ! Fenku vlčáka u Adely otravoval, to je ale žádná trága. Když podkal cizí psy a byl na vodítku tak docela dobrý, a na louce se podkal s černými (asi) retrivry a taky až tak velá trága nebyla ( teda snařil se být dominantní to jo) a byli to štnata. Na zavolání příběhl a to celkem spolehlivě. Po pravdě působil na mne dominantnějším dojmem, ale taky je to pes ( ne fenka) a asi má něco se špice a asi do toho 1 roku bez dusledného vedení jaksi zvlčil. Ale rozhodně bych ho takto příkře, jako vy nehodnotil v žádném případě.
Po pravdě,.. otec si do Prahy pro toho psa jel a ( kdyby byl očkvák ) se psem by odjel. To vím protože mi to v autě několikrát řekl. Ale ťapin potřebuji velmi pevné vedení to souhasím, a nejsem si jistý zda by toto otec ( a já) byl beze zbytku schopen. Tak asi ták
|
Barča85
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 22:09
- Nahlásit
Dneska jsem byla s Adélou a Ťapinem skoro celý den, takže uvedu některé informace na pravou míru..
Za 1. psa jsme opravdu do Paky do záchytných kotců vezly, jenže protože by tam byl sám a už po našem odchodu, kdy jsme se šli projít a podívat na jeden pozemek na druhé straně čističky, kde jsme byly asi hodinu, celou dobu šíleně kvičel a řval, Adéla uprosila přítele a Ťapin je zpátky v Praze..Kotec by ho asi zlomil hlavně psychicky..
Za 2. Ťapin není až tak nesnášenlivý k ostatním psům - byli jsme ve smečce Ťapin + šest fen a v pohodě..Adély pes je pes-samec..Ťapin je dominantní, ale ne vyložený nesnášenlivý rváč..
Za 3. s poslušností to taky není nikterak tragické..Potřebuje důsledné požadování splnění povelu, celý život po něm nikdo nic nechtěl a tak zkouší, kam až může zajít, ale rozhodně, pokud se mu dá správná motivace, tak poslechne..
Za 4. Adéla říkala, že konečně přestal ničit věci, zřejmě už se zabydlel..Bohužel, je dost pravděpodobné, že při přesunu do jiného prostředí začne znova..Ale po nějaké době sám od sebe přestane..
Trošku problém je se štěkáním..Byl zapůjčen sprejový obojek, fungoval, bohužel se musel vrátit a Ťapin začíná na novo..Je velmi vzrušivý a všechno ho zajímá..
V nejbližší době bude vykastrován..
Očkovací průkaz ke psovi byl Milane, pokud vím, ve čtvrtek jste s Adélou mluvil, že si psa vezmete a v pátek, když už očkovák měla, jste ho už nechtěli..(Očkovací průkaz se "zasekl" u bývalé opatrovnice.)Co vás k tomu opravdu vedlo je jen vaše věc, ale očkovací průkaz BYL..
Takže asi tolik k Ťapinovi...Je to velmi milý pejsek, obrovský mazel..Trochu samorost, který potřebuje důslednou a spravedlivou výchovu..Není to pes pro začátečníka...
Pár fotek z dneška..
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 22:17
- Nahlásit
Barča85
je k němu nějaká url? frkla bych ho aspoň na špice v nouzi. Je to krásnej pes.
|
inari
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 22:20
- Nahlásit
Barča85
V pohodě,.. jsem rád že "bod 1 až 4 " tak nějak sedí z tím co jsme viděl pří dvouch návštěvách u Ťapina.
Ostatní pod těmito body fakt nesedí,..ale to není vůbec důležíté, tady jde o Ťapina a ten potřebuje rychle svého paníčka s tím plně souhlasím.
Milan
|
Barča85
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 22:28
- Nahlásit
kachna_
URL je, ale s hodně nepřesnými informacemi...Bohužel starými, kdy se tak Ťapin projevoval prvních pár dní..Ale už se na tom pracuje..Tak ho pak dodám..
inari
Prodávám, jak jsem koupila..
Sám jsi napsal :
Takže závěr, dohodli se s Adelou, že až bude dokončen výcvik a pes bude přípraven k předání a bude k mání očkovací průkaz,..tak se po emailu dohodnou,.. a táák.
Já jsem dneska očkovák viděla, takže vím, že prostě očkovák k tomu psovi je..
Každopádně je to jedno, vy ho nechcete, takže se musí najít někdo jiný kdo si ho vezme..
|
inari
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 22:42
- Nahlásit
Barča85
nic,..hodně štěstí Ťapinovi.
(právě,. pokud by byl alepoň použit ten mail tak OK).
Ale dosti toho (asi i osud)
Milan
|
Barča85
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 22:53
- Nahlásit
inari
Ano, dosti toho..
Nemá cenu se dohadovat..Nebudu tady hájit něco, co znám jen z jedné strany..Já vím jen to, co jsem dneska viděla..A to je celkem fajn pes, který potřebuje vedení a pak je z něj prima parťák a viděla jsem i očkovací průkaz..Ale ať už vaše (ne)komunikace s Adélou byla jakákoli, tak jediné, co je opravdu potřeba, je nový domov pro Ťapina a ne nějaké dohady..
|
NikisekX
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 23:07
- Nahlásit
Barča85
A já jsem si říkala proč chudáka pořád vidim v inzerci když o něj byl tak vážný zájem
|
inari
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2010 23:41
- Nahlásit
NikisekX
Takže na rovinu
v neděli 06/06 jsem poprve byl za Ťapinen ( abych ho viděl dříve než otec) cca 2 hodky a co jsem požadoval byl mimo jíné očkovací průkaz. Nebyl !
v sobotu 12/06 jsem byl za Ťapinem s otcem cca jen 1hod ( spíše k vůli Adele měla jiný program) opět otec požadoval také očkovací průkaz. Nebyl !
ve čtvtek 17/06 ( cca 20hod) mi Adela telefonovala, že Ťapina potřebuje maximalně rychle umístit s tím, že očkovací průkaz není a Ťapina tedy převočkují v Karlových Varech na náklady útulku,..s tím jsem důrazně nesouhlasil ( pro zatížení psa)!
V pátek 18/06 ( cca 10 hod) mi Adela volala, že bude mít během pátku (odpoledne) očkovací průkaz.
Ja jí v zápětí volal, že otec je z " toho" tak "zmaten" že za takto ne.
Dle mého utulek má udělat vše pro to aby psa umístil,...tot vše.
Milan
|
inari
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 00:03
- Nahlásit
NikisekX
Takže na rovinu,...otec byl zmaten protože se s Adelou pevně dohodl, že až Ťapin bude mít očkovací průkaz, a až bude mit Ťapin dokončen výcvik od Adely ( doporučení Adely a to nejméně týden) a až bude Ťapin vykastrován ( prý mají velmi šikovnou doktorku v Pace) , asi toto způsobil ůdaj v mém dopise za psa otci. ---- Tak se Adela otci ozve na jeho e-mail.
Takže se není co divit, že otec reagoval tak jak reagoval. Tečka!!
Milan
|
argosek
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 00:05
- Nahlásit
noveho psa starym kouskum nenaucis
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 07:27
- Nahlásit
inari
Je tak moc velký problém vzít si psa bez očkováku a naočkovat si ho sami? Do útulku se holt málokdy dostávají psi s tím, že mají v kapsičce na košili svůj rodný list a veškeré doklady . Chápu, že vás rozhodili sliby, že bude očkovák, výcvik, kastrace a nevím co všechno a nakonec není nic z toho, ale to všechno přece můžete udělat i sami, ne?
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 07:57
- Nahlásit
Biluška
hele, ty nemáš rodiče? Já si dokážu poměrně jasně představit, že by se táta choval naprosto stejně s tim, že já bych byla navíc ta špatná, co za to může
|
makrel
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 08:01
- Nahlásit
Myslím, že Biluška má pravdu. Buď toho psa chci, nebo ne a psát tady romány, 10x ano, pak zase ne..připadá mi, že si nejsou jisti, takže by nebylo špatné počkat a pořádně si to nejdřív rozmyslet.
|
Barča85
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 10:08
- Nahlásit
inari
Trošku mi připadá, že jde o nějaké uražené ego, či co..
To, že byl Ťapin u Adély bez očkováku je bezesporu špatně, ale bohužel se zasekl u člověka, který měl Ťapina před Adélou a ten člověk ho prostě nějakou dobu nechtěl/nemohl vydat...Řešili jsme to včera na "schůzy" v Pace a už by se to nemělo opakovat..
Adéla se pokouší Ťapina odnaučit štěkání, což se jí pomocí sprejového obojku docela daří..Nicméně, je to běh na dlouhou trať, takže se nedá očekávat, že by se to dalo zvládnout za jeden týden..
Kastrace bude, doktoři jsou taky jenom lidi a nejbližší termín je teď v pátek..
Každopádně, já už se k tomu nebudu vyjadřovat..Na setkání Milana a Adély jsem nebyla, nevím, co padlo za sliby a informace, takže já už k tomu nemám víc co říct..
Takže, Ťapin je volný..Pokud by jste někdo věděl o někom, kdo by si ho vzal, dejte vědět..
|
inari
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 10:19
- Nahlásit
-------------------
Tečka
souhlasím,. jen k Ťapinovi jetli mohu za něj poprosit. Nechte ho před kastrací ještě prosím trochu dospět tak do toho podzimka ( myslím že každý to pochopí). Pak teda joo,.. je ještě štěňák!
Milan
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 10:59
- Nahlásit
inari
a bude jinej pes, nebo tomu dáte víc času?
|
inari
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 11:06
- Nahlásit
kachna_
bude!! kdo měl nikdy psa jako partáka a ne jako věc, tak ví že to jináč nejde a jinak nedopadne.
|
inari
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 11:09
- Nahlásit
kachna_
ježíš,..ted mne napadlo,..ale ne hned okamžítě,..teď prostě žadný jinný pes není !! aby to nevypadalo, že Ťapin byl jedna z evatualit !!
|
NikisekX
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 11:50
- Nahlásit
Souhlasím s Biluškou, když mám o něco opravdu zájem tak si myslim, že očkovák, nebo dokonce ta kastrace kterou teď inari zmínil, že by nedělal mi přijde jako dost špatný důvod říci ne. Jako chápu, sliby chyby, jenže u útulkovýho psa se opravdu nejde ničemu divit. Kolikrát se do útulku dostane pes s PP ale PP nikde žjo. A je to dost těžké je dohledat. Takže raději fakt počkejte než si psa pořídíte, protože si pak vzít psa z útulku a zjistit, že ho vlastně nechcete a vracet ho pak zpátky rozhodně není pro psa dobré...
|
Lucie Kratochvílová
Člen |
# Zasláno: 21 Čen 2010 12:18
- Nahlásit
A já jsem si podle diskuze myslela, že inari se byl na Ťapina JENOM PODÍVAT a ne že si ho určitě vezme, je to jejich věc, pro kterého psa se rozhodnou
|