| Autor |
Zpráva |
Lenda
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2007 10:45
- Nahlásit
ola
No já jsem fakt tupoň,protože jsem to vůbec nepochopila a místo toho jsem se zaregistrovala.
SIO Apalucha
ahoj
Do svátků se to stihne?Jestli né,tak bych radila to pivko proložit rumem,že Teta?
|
Adina
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2007 10:47
- Nahlásit
Ada
Co říkáš na to že se vykastruje fenka v 5 měsících.?
neříkám na to nic - nemůžu hodnotit "něco",když ten daný případ neznám
|
Ada
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2007 10:49
- Nahlásit
Adina
Úplně zdravá fenka nic jí není.Doktor se zeptá jestli chtějí štěnata a oni že ne.Tak jim ju v 5 měsících vykastruje.Je to naprosto zdravá fenka.
|
ola
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2007 10:54
- Nahlásit
Ada
Jsem sice laik, ale 5 měsíců mi přijde fakt brzo. Proč to vůbec ti majitelé chtějí?
Moje ségra má vořešici-nalezenou v lese a nechala ji vykastrovat hned po prvním hárání v cca 7 měsících. Fence je už 9let a je OK.
|
Adina
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2007 10:56
- Nahlásit
Ada
tak má asi jiné postupy
|
SIO Apalucha
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2007 10:56
- Nahlásit
Lenda
No já musím opatrně neb jsem čtyři roky neměla ani kapku alkoholu.Ale nápad to není špatný počítám že na ten rum taky časem dojde.
zaregistrovala.
V pravo máš chlívečky kde dáš adresu a heslo od Paji a už to jede. JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ jsem to zvládla a to je co říct. Máš tam moc krásné fotečky i Ola atd.Příště navrhuji dvoudenní ples nic jsem nestihla. Třeba pořádná pokec s vaším stolem a stolem jiných spolutanečníků.Furt jsem si říkala času dost a ono najednou tolik hodin. Tam mušel být njaký iný časový posun či pásmo či co????
|
Ada
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2007 10:57
- Nahlásit
ola
No mě právě taky příjde v 5 měsících brzo.Když je fenečka zdravá a není tedy důvod.
Majitelé jen nechtějí štěnátka.A tak jim to vet. doporučil.Ale celé se mi to nějak nezdá.Navíc když jsem slyšela kolik za to dali tak jsem hleděla jak blázen.
|
Ada
Člen |
# Zasláno: 16 Lis 2007 10:58
- Nahlásit
Adina
Asi jo
|
Artroza
Člen |