Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / co je to BARF?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
PetraK
Člen
# Zasláno: 26 Čen 2008 10:41
- Nahlásit

Sali

a na TOHLE se musí chovat

nojooo, ale to pak nebude ten komisař Rex,ne?? co ho maj v tydlevízi a co ho všichni chtěj
Já nejsem žádný odborník, tak mě asi spousta lidí odsoudí, ale pro mě se u vlčáků přestali lidi řídit zdravým rozumem a teď se diví, když ti chudáci psi s tím úúúžasným sedem místo stoje nemůžou chodit. Ale hele to jsme už naprosto O.T.

nemethova5
Člen
# Zasláno: 26 Čen 2008 10:51
- Nahlásit

Salipani,s tim s vama naprosto souhlas,jinak ja mam padesatikilove zvire,ktere je tak ochotne pracovat,ze by jste to nerekla,coz u hodne ovcounu chybi,ti slavni exterieraci ani nechteji delat,do vseho je tlaci,jinak jsem cetla dobrou studii,ze exterierak s tema nadherne zavinklovanyma hnatama a tim krasnym batohem na zadech ztraci 40%prac.schopnosti,co se tyce vydrze!

nemethova5
Člen
# Zasláno: 26 Čen 2008 10:52
- Nahlásit

nemethova5
Člen
# Zasláno: 26 Čen 2008 10:54
- Nahlásit

Salisice mam chlupace a hodne chovatelu exterieraku nad nim ohrnuje nos,ze je nestandartni,ale tesi me ze nemam skalaroida a jeste k tomu pitomeho(tim se omlouvam urcitym chovatelum exterieraku co s pejskama poctive makaji a nemaji vydrenou blbou ZVV1 s tezce odrenyma usima na trikrat!)

Sali
Člen
# Zasláno: 26 Čen 2008 11:03
- Nahlásit

nemethova5
jinak ja mam padesatikilove zvire,ktere je tak ochotne pracovat,ze by jste to nerekla,coz u hodne ovcounu chybi
ale to se nevylučuje...ale těch 50 kilo bude na škodu tam, kde rozhodne fyzická výdrž a kde bude dlouhodobý pohyb v obtížném terénu...
když mluvím o selekci, tak nemyslím jednotlivá zvířata, ale něco jako chovatelskou vizi, kam to směřovat, nestavět na extrémech, byť sebekvalitbnějších, ale směřovat to na zlatej střed.