Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Kynologie na ČZU
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
Psovod
Člen
# Zasláno: 22 Čen 2008 17:19
- Nahlásit

Barunka
Další člověk, co studuje (studoval) na ČZU a má tento názor. O to víc se těším na říjen

Barunka
Člen
# Zasláno: 22 Čen 2008 17:58
- Nahlásit

Psovod
Studuju a jeste dlouho budu, akorat jsem uz nepokracovala na Zajmovy chovy, ale na Reprodukcni Biotechnologii, jelikoz ac je to celkem zabava studovat takove obory, uz bylo na case zkusit neco, v cem se snad clovek muze uplatnit.

Opravdu je to hlavne o pristupu studentu... A ani s temi vyucujicimi to neni tak nejhorsi, napr. muj oblibenec je pani Masopustova (Chov. exotickych savcu...) a najde se jich i vic.

HOMM3C
Člen
# Zasláno: 22 Čen 2008 17:59
- Nahlásit

Zacinam si myslet, ze tam nebyl takovy naval, jak inzerovali

Barunka

Ale porad to je jedina ceska vysoka skola, kde maj kynologii v naplni uciva

Psovod
Člen
# Zasláno: 22 Čen 2008 18:11
- Nahlásit

Zacinam si myslet, ze tam nebyl takovy naval, jak inzerovali
HOMM3C
Jak pak to? Z čeho soudíš, že přihlášek na kynologii nebylo moc? Mám dojem, že jich teda bylo hafo, alespoň na přijímačkách se kolem mne ozývalo samé "Na co deš?" "Na kynologii".... a i současní studenti (jiných oborů) tvrdili, že prý je nával. I když... přímo od ČZU jsem o tom nikdy nic neslyšel. Mám dojem, že ten počet přihlášek / počet přijímaných, co uváděli na přijímačkách, tak to bylo za celý program zootechnika.

Barunka
Člen
# Zasláno: 22 Čen 2008 18:13
- Nahlásit

HOMM3C
Vzdyt jo, ja jsem vsechno, co jsem tu psala myslela pozitivne, kdybych mela volit znova, pujdu zase na jeden z profesnich oboru CZU (kynologii nebo spec. chovy) a pak bych zase delala vyrovnavak a volila jeden z nabizenych magisterskych oboru...

Psovod
Člen
# Zasláno: 22 Čen 2008 18:18
- Nahlásit

Barunka