Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Šeltie a kolie
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 . 51 . 52 . 53 . 54 . 55 ... 407 . 408 . >>
Autor Zpráva
Renata a Celine
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 11:51
- Nahlásit

Jimmi
gabifi
petl

No jo, už to asi tak bude, Celine taky vbíhá do každý sněhový kopice a prorývá ji čumáčkem.

Renata a Celine
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 11:53
- Nahlásit

Jimmi
To ano, pro začátečníky jako jsem já super, protože nabízí možnost si vybrat.
No, spíš právě něco chytla, protože včera lítala na cvičáku, jak blázen a sníh miluje.

Jimmi
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 11:56
- Nahlásit

Renata a Celine
já jsem věčný začátečník - už několik let pořád něco začínám, docela si v tom lebedim

gabifi
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 12:01
- Nahlásit

Renata a Celine
snad to nebude nic vážného, třeba se jenom víc unavila

Jimmi
hm, já jsem chronický začátečník v agility. Sice furt cvičím, ale nikde to není vidět. A tohle bohužel není z mé strany obvyklá srandička....jéé, já mám nějakou agi depku...nebo co

Renata a Celine
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 12:06
- Nahlásit

Jimmi
Jestli myslíš věčné začátky i v jiných oblastech života, tak to jsem na tom podobně.
Jinak si určitě ostřílený kynolog.

Jimmi
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 12:37
- Nahlásit

gabifi
Jinak si určitě ostřílený kynolog slečna mě nezná, ale to nevadí, však mě pozná a společně se zasmějeme

Renata a Celine
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 12:41
- Nahlásit

Jimmi
A je jej, řekla jsem něco nevhodnýho?

Jimmi
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 12:59
- Nahlásit

Renata a Celine
ne já jsem postřelenej kynolog

gabifi
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 13:14
- Nahlásit

Jimmi

Renata a Celine
Přijeď někdy v neděli do haly a uvidíš. Taky nejsem OSTŘÍLENÝ kynolog, pouze STŘELENÝ kynolog.

Renata a Celine
Člen
# Zasláno: 25 Led 2007 13:38
- Nahlásit